Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef princem het volgende:
danwij mannen
Ja want de vrouwen staan te springen om een pisnichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.
Dat zou wel eens zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.
Kan natuurlijk niet aan jou liggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef princem het volgende:
nou ik zal je vertelleneerste 4 jr was perfect iedere dag maar word steeds minder
Nee vrouwen staan te springen om een Assistent Automatiseringquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja want de vrouwen staan te springen om een pisnicht
Vind jij dat zelf of heb je dat zwart op wit van je vriendin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef princem het volgende:
nee ik ben zeer handig in bed en niet onaantrekkelijk en dat is echt waar
Tegenwoordig kun je met Word meer doen dan alleen tekst verwerken. Ja ja, ze staan niet stil daar bij Microsoft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef pisnicht het volgende:
word is een tekstverwerker van Microsoft.
Maar dat staat haaks op wat hij net zei?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je met Word meer doen dan alleen tekst verwerken. Ja ja, ze staan niet stil daar bij Microsoft.
Jadusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:53 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee vrouwen staan te springen om een Assistent Automatisering
En toen werd je wakker met je piemel in je hand.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met je piemel in je hand.
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je me ook niet te geloven
En beter wakker worden met mijn piemel in mijn hand dan een piemel van een ander in mijn anuster
Nee ik ben niet de pisnichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je bij een man zo makkelijker bij zijn gspot komt, waarom niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
Je moet het natuurlijk wel spannend zien te houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
hmmm ok is het normaal dat hoe langer de relatie duurt de sex minder word
Minder in kwalitatieve én absolute zin ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Dat denk ik wel, maar kan net zogoed zijn dat de vrouw meer wil en de man met de jaren minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Bij mij is dat niet zo. We doen het nog (oké bijna) netzo vaak als in den beginne.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Je harde fallus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, een meisje naar mijn hard.
Hoe vaak in de week noem je treurig dan? Naar de hoeren vreemdgaan, tja, vraag jezelf wat je ervan zou vinden als je vriendin dat deed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef princem het volgende:
nou laatste jaar werd minder en nu is het echt zeer treurig nog ff en ik ga na de hoeren of is dat vreemd gaan??????? of gewoon uit elkaar het kan toch niet zijbn dat andere daar geen last van hebben???
Die zin snap ik niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:37 schreef princem het volgende:
belangrijk beetje wel is toch vrij normaal op zn minst 1 keer per week toch trouwens verder is het wel een kanjer
Twee maanden geen seks? Op zeker dat ze een ander neukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:35 schreef princem het volgende:
ok nu bijna 2 mnd
Dat is alweer een voordeel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:45 schreef princem het volgende:
ze neukt geen ander echt niet ik ben niet naief
Belooft verbetering? Lijkt me iets waar beiden aan moeten werken, jij haar verleiden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef princem het volgende:
ja zze zegt dat ik gelijk heb en beloofd verbetering
Maar heeft ze ook aangegeven waarom haar sexdrive is verminderd?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef princem het volgende:
Dat kunnen we via fok! natuurlijk niet beoordelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:53 schreef princem het volgende:
mischien is ze frigide??
Vrouwen kunnen goed toneelspelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:57 schreef kraakvandaal het volgende:
Of ik ben al jarenlang voor de gek gehouden.
Vraag je wel door?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef princem het volgende:
niet echt alleen dat ik gelijk heb
Zit er nog garantie op? Terugbrengen naar de winkel en inruilen voor een nieuw, werkend model!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:06 schreef princem het volgende:
dan zegt ze niet nu????
Mocht het hopenloos blijven dan is dat veruit de beste optie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit er nog garantie op? Terugbrengen naar de winkel en inruilen voor een nieuw, werkend model!
Hee muts, je moet wel alle posts lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Erop duiken? Denk niet dat dat werkt, dan zegt ze gelijk NEE.
Of ze moet erg in the mood zijn, maar dat lijkt me niet als je zijn posts leest.
Tja, het eerste jaar, die eerste tijd waren we net konijnen, 3 keer op een dag kwam regelmatig voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Of je praat eens rustig met elkaar over wat er aan de hand is en je kijkt ook eens naar jezelf ipv alleen naar de dame in kwestie te kijken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef princem het volgende:
nou laatste jaar werd minder en nu is het echt zeer treurig nog ff en ik ga na de hoeren of is dat vreemd gaan??????? of gewoon uit elkaar het kan toch niet zijbn dat andere daar geen last van hebben???
Dit is niet genoeg, warom is het zo, heeft ze teveel werkdruk, zijn er andere dingen die haar hoofd teveel bezig houden, vindt ze de seks gewoon een beetje een sleur gedoe enz enz enz enz???quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef princem het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:11 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hee muts, je moet wel alle posts lezen.
En?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef princem het volgende:
ik ben er weer ik heb met dr gesproken
Klopt. Het is namelijk de wet van de grote getallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, het is zeker geen wet van meden en perzen dat vrouwen minder zin in seks zouden hebben dan mannen.
Nu heb je het opeens over 'niet meer mogen'. Dat klinkt wel heel sneu. En problematisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
kijk het is namelijk vrij irritant deat je een zeer mooie sexi dame hebt waar je veel van houd maar sex mag niet meer niet met haar mar ook niet met een ander dat is best wel treurig echt waar en de sex was ook echt super lang geleden toen het wel mocht maar goed we zien het wel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
de sex was ook echt super lang geleden toen het wel mocht
En vindt zij jou ook mooi en sexy?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
kijk het is namelijk vrij irritant deat je een zeer mooie sexi dame hebt
Kutvragen ftwquote:
Ja, met zo'n laissez-faire houding gaat het zeker allemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef princem het volgende:
maar goed we laten het hier maar bij bedankt allemaal voor de wijsheden en de toekomst zal het uitwijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |