Mocht het hopenloos blijven dan is dat veruit de beste optie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit er nog garantie op? Terugbrengen naar de winkel en inruilen voor een nieuw, werkend model!
Hee muts, je moet wel alle posts lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Erop duiken? Denk niet dat dat werkt, dan zegt ze gelijk NEE.
Of ze moet erg in the mood zijn, maar dat lijkt me niet als je zijn posts leest.
Tja, het eerste jaar, die eerste tijd waren we net konijnen, 3 keer op een dag kwam regelmatig voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
hmmm ok is het normaal dat hoe langer de relatie duurt de sex minder word
Of je praat eens rustig met elkaar over wat er aan de hand is en je kijkt ook eens naar jezelf ipv alleen naar de dame in kwestie te kijken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef princem het volgende:
nou laatste jaar werd minder en nu is het echt zeer treurig nog ff en ik ga na de hoeren of is dat vreemd gaan??????? of gewoon uit elkaar het kan toch niet zijbn dat andere daar geen last van hebben???
Dit is niet genoeg, warom is het zo, heeft ze teveel werkdruk, zijn er andere dingen die haar hoofd teveel bezig houden, vindt ze de seks gewoon een beetje een sleur gedoe enz enz enz enz???quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef princem het volgende:
ja zze zegt dat ik gelijk heb en beloofd verbetering
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:11 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hee muts, je moet wel alle posts lezen.
En?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef princem het volgende:
ik ben er weer ik heb met dr gesproken
Klopt. Het is namelijk de wet van de grote getallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, het is zeker geen wet van meden en perzen dat vrouwen minder zin in seks zouden hebben dan mannen.
Nu heb je het opeens over 'niet meer mogen'. Dat klinkt wel heel sneu. En problematisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
kijk het is namelijk vrij irritant deat je een zeer mooie sexi dame hebt waar je veel van houd maar sex mag niet meer niet met haar mar ook niet met een ander dat is best wel treurig echt waar en de sex was ook echt super lang geleden toen het wel mocht maar goed we zien het wel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
de sex was ook echt super lang geleden toen het wel mocht
En vindt zij jou ook mooi en sexy?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef princem het volgende:
kijk het is namelijk vrij irritant deat je een zeer mooie sexi dame hebt
Kutvragen ftwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |