Nee ik ben niet de pisnichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je bij een man zo makkelijker bij zijn gspot komt, waarom niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
Je moet het natuurlijk wel spannend zien te houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
hmmm ok is het normaal dat hoe langer de relatie duurt de sex minder word
Minder in kwalitatieve én absolute zin ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Dat denk ik wel, maar kan net zogoed zijn dat de vrouw meer wil en de man met de jaren minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Bij mij is dat niet zo. We doen het nog (oké bijna) netzo vaak als in den beginne.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Je harde fallus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, een meisje naar mijn hard.
Hoe vaak in de week noem je treurig dan? Naar de hoeren vreemdgaan, tja, vraag jezelf wat je ervan zou vinden als je vriendin dat deed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef princem het volgende:
nou laatste jaar werd minder en nu is het echt zeer treurig nog ff en ik ga na de hoeren of is dat vreemd gaan??????? of gewoon uit elkaar het kan toch niet zijbn dat andere daar geen last van hebben???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |