Eerst gebruiken en dan eten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:01 schreef Vandaag... het volgende:
Biedt je vriendin de komkommer aan. Misschien wil ze die wel.
Een scheersessie kan op zich best geil en dus lustverhogend werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef princem het volgende:
ook kaalscheren en op het balkon
Recentelijk nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:03 schreef princem het volgende:
dat hebben we ook wel gedaan
Bekijk je die niet minimaal 1x per dag?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef princem het volgende:
mn vriendin haar vagina heb ik al tijden niet gezien dus niet echt recentelijk
Je kunt beter met die ijsblokjes haar klit tickelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef princem het volgende:
zeg copy cat weet jij of vrouwen het geil vinden als je plots ijsklontjes inbrengt???????
je wil ijsklontjes vaginaal bij je konijn inbrengen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef princem het volgende:
ijsklontejes vaginaal inbrengen en dan komtr alles goed ze word dan botergeil daar heb ik nog nooit van gerhoord zal ik het anders eerst bij mn konijn proberen misschien gaat ie dan eten
Zucht, hoe oud was je ook alweer?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef princem het volgende:
zeg copy cat weet jij of vrouwen het geil vinden als je plots ijsklontjes inbrengt???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |