Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef princem het volgende:
danwij mannen
Ja want de vrouwen staan te springen om een pisnichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.
Dat zou wel eens zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen alleen minder van sex met jou houden.
Kan natuurlijk niet aan jou liggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef princem het volgende:
nou ik zal je vertelleneerste 4 jr was perfect iedere dag maar word steeds minder
Nee vrouwen staan te springen om een Assistent Automatiseringquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja want de vrouwen staan te springen om een pisnicht
Vind jij dat zelf of heb je dat zwart op wit van je vriendin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef princem het volgende:
nee ik ben zeer handig in bed en niet onaantrekkelijk en dat is echt waar
Tegenwoordig kun je met Word meer doen dan alleen tekst verwerken. Ja ja, ze staan niet stil daar bij Microsoft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef pisnicht het volgende:
word is een tekstverwerker van Microsoft.
Maar dat staat haaks op wat hij net zei?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je met Word meer doen dan alleen tekst verwerken. Ja ja, ze staan niet stil daar bij Microsoft.
Jadusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:53 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee vrouwen staan te springen om een Assistent Automatisering
En toen werd je wakker met je piemel in je hand.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met je piemel in je hand.
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je me ook niet te geloven
En beter wakker worden met mijn piemel in mijn hand dan een piemel van een ander in mijn anuster
Nee ik ben niet de pisnichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je bij een man zo makkelijker bij zijn gspot komt, waarom niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Aha, daar heb je ervaring mee begrijp ik?
Je moet het natuurlijk wel spannend zien te houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
hmmm ok is het normaal dat hoe langer de relatie duurt de sex minder word
Minder in kwalitatieve én absolute zin ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Dat denk ik wel, maar kan net zogoed zijn dat de vrouw meer wil en de man met de jaren minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Bij mij is dat niet zo. We doen het nog (oké bijna) netzo vaak als in den beginne.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef princem het volgende:
Je harde fallus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, een meisje naar mijn hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |