abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60441954
bewijsmateriaal ?
pi_60441960
MIJN OUDERS GAAN MAAR NIET WEG
pi_60441986
gewoon schoppen
Ja doei.
pi_60441994
haha.. ja ze willen klussen etc
pff
ga gewoon op vakantie
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:31 #255
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60442029
Hier zijn ze later dan gepland weggegaan, ze zijn op de fiets weggegaan en dan iedere keer ergens in zo'n hotel/bed&breakfast blijven slapen. Misschien ook wat voor je ouders
Bernie en ik zijn tof.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:39 #256
163650 Greys
pi_60442032
quote:
Een vochtig, warm en broeierig weertype met zo nu en dan een paar stevige buien is karakteristiek voor de Hondsdagen. Voor onze voorouders, die nog niet over koelkasten beschikten, was dat ook de tijd waarin voedsel en melk sneller bedierven.
En zoals PF al zei, tussen 20 juli en 20 augustus ongeveer. Dus het klopt wel aardig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60442450
Mijn moeder had gister bij de BBQ ook haar buurman uitgenodigd en hij vertelde dat toen zijn koelkast een jaar geleden stuk ging, hij geen nieuwe heeft gekocht! Hij is wel vegetarier (BBQ!! ). Maar dan nog lijkt mij het heel moeilijk!!

Arm jong hij zat aan de plakken gegrilde aubergine, die zagen er vet vies uit, want niet gemarineerd. Leek een beetje op de wondersponsjes waar ik momenteel mee bezig ben. Die wondersponsjes!!

O: gekookt eitje, 66 gram kalkoen. Rode ui, 2 tomaatjes
L: haring met ui
D: scharrelkip uit de oven, of van het draaispit. Met rauwkost en witlof.

Tussendoor nog niks, maar ik denk later een stuk meloen. Ik heb ook nog biefstukworst liggen, dus dat lijkt me ook fijn.

Viev: hoeveel is er nu af, na de eerste paar dagen?
pi_60442461
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef YPPY het volgende:
Liejannuh: daar kun je best gelijk in hebben. Bij mij ging het heel hard toen ik niet meer kon storten door de neigingen als ik 20 meter had gelopen.
Dank je voor deze bemoedigende woorden.
Maar wat ga ik doen om dit te voorkomen?
Ik heb nou niet echt een bizar eetpatroon ofzo.
pi_60442563
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dank je voor deze bemoedigende woorden.
Maar wat ga ik doen om dit te voorkomen?
Ik heb nou niet echt een bizar eetpatroon ofzo.
Kan je niet na je werk nog een rondje rennen? En vanaf nu al je boodschappen ed op de fiets doen, ook al is het voor je gevoel iets te ver? Of naar de sportschool? Behalve dat het moeilijk wordt om op gewicht te blijven, is het ook nog eens jammer voor je conditie als je ineens veel minder gaat bewegen. En voor je humeur. En voor je weerstand! Over dat laatste: sinds ik weer sport, nu zo'n anderhalf jaar geleden, ben ik echt veel minder vaak grieperig! Voor die tijd was ik per jaar wel 3x onder de wol, maar nu volgens mij maar 1 x in anderhalf jaar! Toeval?? Don't think so!!
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:44:57 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60442588
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:37 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder had gister bij de BBQ ook haar buurman uitgenodigd en hij vertelde dat toen zijn koelkast een jaar geleden stuk ging, hij geen nieuwe heeft gekocht! Hij is wel vegetarier (BBQ!! ). Maar dan nog lijkt mij het heel moeilijk!!

Arm jong hij zat aan de plakken gegrilde aubergine, die zagen er vet vies uit, want niet gemarineerd. Leek een beetje op de wondersponsjes waar ik momenteel mee bezig ben. Die wondersponsjes!!

O: gekookt eitje, 66 gram kalkoen. Rode ui, 2 tomaatjes
L: haring met ui
D: scharrelkip uit de oven, of van het draaispit. Met rauwkost en witlof.

Tussendoor nog niks, maar ik denk later een stuk meloen. Ik heb ook nog biefstukworst liggen, dus dat lijkt me ook fijn.

Viev: hoeveel is er nu af, na de eerste paar dagen?
2 kilo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60442611
Well done, Vivi !
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:49:18 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60442681
En hoe bevalt jouw eerste dagje so far?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:49:36 #263
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_60442689
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maar ze heeft een eetstornis he. Dus ik weet niet of het knap is..
Het is écht een geval van gewoon geen honger hebben. Soms eet ik meer, maar vooral als ik ga fietsen. Als ik niet fiets heb ik vaak “paniek” en probeer ik zo te “compenseren”. Ik weet hoe het werkt en ik weet dat het slecht is. Maar ik heb het écht niet nodig. Al is mijn hongergevoel wel vaak afwezig de laatste tijd. Laat ik wel bij zeggen dat ik eetbuistoornis heb, geen anorexia. Dus misschien is het ook wel vooraf compenseren?!
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zonder al te zakelijk te willen overkomen: waarom eet je dan die napoleons?

Je moet wel echt voldoende energie binnenkrijgen; veel te weinig energie is ontzettend nadelig op de lange termijn!
Ik heb geen honger, als in een rommelende maag, maar wel “trek”. Maar je hebt gelijk, het is niet verstandig. Ik ga weer tussendoortjes in huis halen, al schuilt daar voor mij wel een gevaar.
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat herinnert me aan het volgende:

Nouk84 (en in mindere mate Sugar): ik maak me eigenlijk toch wel een beetje zorgen om jullie. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar uit de hier geplaatste posts krijg ik het idee dat jullie niet goed weten wat een normaal en gezond eetpatroon is en hoe je normaal en gezond kunt afvallen. Ik ben zo bang dat jullie doorschieten in het lijnen en veel te rigoreus en met verkeerde voedingsmiddelen aan de gang gaan. Het zijn mijn zaken niet, ik weet het, maar kunnen jullie niet beter onder begeleiding van een dietiste gaan lijnen? Dan eet je in ieder geval wat je nodig hebt en is er iemand die een beetje in de gaten houdt of het niet té hard gaat.

Edit: sorry als ik jullie hiermee nodeloos kwets, want dat is echt niet de bedoeling. Maar ik merkte dat ik buiten de computer om over jullie nadacht en me zorgen maakte, en dat is voor mij een signaal dat ik toch écht iets moet zeggen. Misschien had het beter via pm gekund... maar ik heb het nu al geplaatst.
Je valt me absoluut niet lastig, ik vind adviezen prima. Ik denk dat ik wel weet wat een gezond eetpatroon is, maar dat ik vooral bang ben teveel binnen te krijgen, en niet af te vallen.. Een diëtiste lijkt me geen goed idee. Ik wéét wat goed en niet goed is, ik weet alleen nog niet hoe ik één koekje kan eten, hoe ik me niet schuldig hoef te voelen na het eten van wat dan ook en dat soms niet bewegen helemaal niet erg is.

Laten we even vooropstellen(is dat één woord?) dat ik hier wel hulp voor heb. Maar afvallen is wel redelijk belangrijk voor me, zit nu echt niet lekker in mijn vel..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:50:55 #264
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_60442710
Oow en 2 kiwi en een glas verse jus d'orange als ontbijt weinig? Ik denk hetzelfde bij één eitje met ham... Niet om iemand aan te vallen ofzo, maar gewoon dat ik hetzelfde denk.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_60442805
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:49 schreef Vivi het volgende:
En hoe bevalt jouw eerste dagje so far?
De ochtend ging prima.
Krijg nu toch wel trek.....

Vanavond op kraamvisite, maar geen beschuit met muisjes voor KP. Das toch een soort van voor het zingen de kerk uit, tis het net niet, laat maar zeggen.
pi_60442842
Nouk, ik ken mezelf ook wel een beetje ik koop kleine bakjes amandelen (per kilo duurder ) of neem een klein tupperwarebakje met walnoten mee naar m'n werk. Probeer praktische oplossingen te bedenken ter voorkoming van eetbuien, en blijf niet teveel hangen in het idee dat je teveel eet; met zoveel gefiets mag je best een beetje stevig eten!
pi_60442885
we hebben een huis in Nijmegen nog niet officieel gehoord, maar in het systeem staan wij als degenen die hem hebben
Ja doei.
pi_60442899
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en 2 kiwi en een glas verse jus d'orange als ontbijt weinig? Ik denk hetzelfde bij één eitje met ham... Niet om iemand aan te vallen ofzo, maar gewoon dat ik hetzelfde denk.
Behalve dat er in een eitje en ham toch wel wat meer calorieen zitten: is het zo dat er veel meer voedingstoffen inzitten die ik mis bij het fruit. Waar natuurlijk wel veel vitamines inzitten, maar ook veel suikers. Als je voor de rest weinig suiker eet is er niet zoveel mis met alleen met fruit ontbijten, maar je zit ook al aan de napoleonzuurtjes en een halve liter smoothie. Dus als ik jouw was zou ik gewoon ontbijten met brood/crackers en mager beleg, of melk met volkoren cereals. En dan ipv de napoleon's fruit nemen als tussendoortje!
pi_60442954
Viev: haske goed!
Heb je al eerder een koolhydraatrijke maaltijd genomen als avondeten? Zo ja, dan kan jij daar goed tegen en zou ik het zo laten, maar anders zou ik eerder gaan voor een stukje mager vlees of vis en een berg groenten, ipv rijst, volgens mij gaat het afvallen dan beter!
pi_60443093
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet na je werk nog een rondje rennen? En vanaf nu al je boodschappen ed op de fiets doen, ook al is het voor je gevoel iets te ver? Of naar de sportschool? Behalve dat het moeilijk wordt om op gewicht te blijven, is het ook nog eens jammer voor je conditie als je ineens veel minder gaat bewegen. En voor je humeur. En voor je weerstand! Over dat laatste: sinds ik weer sport, nu zo'n anderhalf jaar geleden, ben ik echt veel minder vaak grieperig! Voor die tijd was ik per jaar wel 3x onder de wol, maar nu volgens mij maar 1 x in anderhalf jaar! Toeval?? Don't think so!!
Ik doe meestal al boodschappen op de fiets. Eigenlijk altijd. Ik pak bijna altijd de fiets (als het niet verder is dan 20 km tenminste )
Ik heb als plan om na de spits te gaan reizen, dus ik hoop gewoon 's ochtends om 7 uur te kunnen gaan rennen. Of direct als ik uit mn werk kom, maar dat zal wel vrij laat worden vrees ik.

Nouja, ik vrees dat het sportschool gaat worden.

Goed trouwens dat je dat zegt over die weerstand!
Tering man, waar begin ik aan?!
pi_60443168
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik doe meestal al boodschappen op de fiets. Eigenlijk altijd. Ik pak bijna altijd de fiets (als het niet verder is dan 20 km tenminste )
Ik heb als plan om na de spits te gaan reizen, dus ik hoop gewoon 's ochtends om 7 uur te kunnen gaan rennen. Of direct als ik uit mn werk kom, maar dat zal wel vrij laat worden vrees ik.

Nouja, ik vrees dat het sportschool gaat worden.

Goed trouwens dat je dat zegt over die weerstand!
Tering man, waar begin ik aan?!
Ik pak ook altijd de fiets (ik ga ook echt heel hard!) En ik zou zo graag zo'n vespa scootertje willen, maar ik doe het niet, omdat ik dan bang ben dat ik de verleiding niet kan weerstaan en de godganse dag op die scooter ga zitten.
pi_60443212
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik pak ook altijd de fiets (ik ga ook echt heel hard!) En ik zou zo graag zo'n vespa scootertje willen, maar ik doe het niet, omdat ik dan bang ben dat ik de verleiding niet kan weerstaan en de godganse dag op die scooter ga zitten.
Met zo'n uitdijende reet op de Vespa. Onplezierige mental image

Lianne, je kunt natuurlijk sowieso meer sporten in het weekend. En als het leuk werk is, ga je toch vanzelf verhuizen en daar sporten zoeken?
pi_60443287
Ik hoop gewoon vrij snel een ritme gevonden te hebben.
En ik ga gewoon 2 keer hardlopen in het weekend. En verder zie ik het wel.
Ik zit gewoon preventief te stressen omdat ik het doodeng vind mijn hele leven om te gooien.
pi_60443409
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop gewoon vrij snel een ritme gevonden te hebben.
En ik ga gewoon 2 keer hardlopen in het weekend. En verder zie ik het wel.
Ik zit gewoon preventief te stressen omdat ik het doodeng vind mijn hele leven om te gooien.
Kan het me wel voorstellen ja. Nieuwe baan, heel ergens anders enzo. Maar beter niet doen, het komt vast goed allemaal
Het mooi kotsende meisje.
pi_60443503
mensen kijken mij ook altijd raar aan als ik zeg dat ik de wekelijkse boodschappen met de fiets doe..

heb wel een motor, maarja, daarmee boodschappen doen is niet echt praktisch en auto hebben we niet, dus we moeten wel. Dus tsja...
Vind het ook helemaal niet erg. Geen parkeerplaatsstress, gewoon tas inpakken en fietsen met die handel. Zware tas op de bagagedrager en fietsen met die handel Geeft een veel voldaner gevoel dan je auto volstouwen..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')