en ik zat me rot te denken welke van de 180.000 clips van GM waarin hij gebruik maakt van modellen het nou wasquote:
Je had ook kunnen bedenken welke van Michael's clips 5.36 duurtquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ik zat me rot te denken welke van de 180.000 clips van GM waarin hij gebruik maakt van modellen het nou was
Knars +1quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:39 schreef knars het volgende:
bon jovi - wanted dead or alive
werkmeetingtijd
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Booming Support 'De Rode Schoentjes' opnieuw uitgebracht
quote:It's hard to see any real pattern in's recording career, as she bounces from style to style, sometimes with her eye on the charts but more often following her own muse. Released in the summer of 2008,
is her first album of original material to be released in the U.S. since 1997.
Yep!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de nieuwe van Cindy Lauper dan?
Aha! Ik heb 'm inderdaad ook een beetje zien strompelen. Maar goed: wat wil je met dat soort schoeisel: Prince zou er trots op zijn!quote:
Off topic:
Steve Stevens schijnt afgelopen maandag zijn voet/enkel te hebben verstuikt toen hij van een speaker afgesprongen was. Je had het dus goed in de smiezen...
Over meneer 2 heb jij, als ik me niet vergis, een tijdje terug nog een fotovraag gesteld...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef ranja het volgende:
Of is meneer 2 Howard Jones? Dan hebben ze alledrie dezelfde achternaam (Jones dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |