ja dat zou kunnen, hebben we vorig jaar wel gedaan, maar toen hadden we nog een matras wat te tillen was. Hebben een ander bed met een matras dat loodzwaar is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
Laten we het erop houden dat 'ie weer rijdt....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Vicky het volgende:
PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?
Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:46 schreef moussy het volgende:
Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Hear hear! Dat is nou echte "droomzomer". Warmte, lekker briesje. Niet benauwd en plakkerig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijkHelaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Zo'n klotebeest had mij laatst in mn buik gestoken. Doet gemeen zeer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen
Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen.(en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"![]()
![]()
Hey ja! Dat is dus een Daas. Ik noem ze altijd 'steekvliegen'. Ben ik vorige week ook door gestoken bij het Amsterdamse bos. Ze zitten namelijk ook vaak bij het water. Bij mij gelukkig maar een kleine beet, ik sloeg hem van mijn been voor hij (zij) echt door kon bijten. Jeukte inderdaad heel naar! Ik heb er uiteindelijk uierzalf op gesmeerd, leek zowaar te helpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen
Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Stiemie het volgende:
Bix![]()
![]()
Hebben er hier nog mensen uit Amsterdam een tip voor een goede kapper?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.
Echt waar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef snoopy het volgende:
[..]da's mijn kapper! Ben er vorige week nog geweest
Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:eindelijk weer een paar nieuwe schoenen
![]()
[ afbeelding ]
ietsje bordeauxroder zijn ze, met heerlijke gele veters
En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef Syrena het volgende:
Aaaaaaaaaaaah wespensteek, daar ben ik echt doodsbenauwd voor. En geen idee waarom, want ik ben ooit 1x gestoken en toen was ik 5 ofzoIs je vinger alweer gewoon qua formaat nu?
Mijn dazensteek doet nog steeds pijn, mijn moeder heeft er een lapje met azijn op gedaanHet hielp alleen niet, nu is ie ook nog knalrood geworden. Jaja, lang leve de natuur
hihi dan komen Pepijn en ik ook wel de boel verkennenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Tis wat, verhuizen. Nu heerlijk in het nieuwe huis ! ben erg benieuwd ! Ik nodig mezelf graag uit (incl.flensjes)
Hoge pijngrensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazen![]()
Zowel jongste zoon als ik lopen er kleurig gevlekt bij. Grote rode vlekken waar die verrekte krengen staken. En het duurt wel een week voor de vlek weer is weggetrokken. Bij mij is de pijn na een dag of drie weg. Zoonlief had geeneens pijn![]()
ik zal zo eens een foto plaatsen van mijn jongste. Zijn enorm lange haren zijn eraf![]()
Hij wilde graag stekels en ik moet het m nageven het staat m leuk. Nu moet ik alleen even wennen. Jongens met lang haar zijn
Er staat ook iets over de werking tegen kleine insectenbeten. Ook goed om te weten als je daar bij dat water woontquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
http://www.anthemis.nl/aroma/teatree.htm
Beetje info
de zwarte veters zitten er ook bij, kan ik afwisselenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.
heb je er al eens een stijltang doorheen gehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:
wat leuk syrenaecht heel cool!
ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
Maar nou weet ik niet meer wat ik wil
Ik laat het ook weer groeien (en ik heb misschien 4cm haar waar het het langst isquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:
wat leuk syrenaecht heel cool!
ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
Maar nou weet ik niet meer wat ik wil
sneu hequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Noli. het volgende:
Syrena ik vind dit je echt veel leuker staan!![]()
Mous! Jij hebt voor Cas toch een anti-muggen-stekker? Werkt dat echt en welk soort/merk heb je dan?
Hanne is bijna één lopende muggenbult.. Vooral op haar benen is het hopeloos
(gelukkig lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben)
oe Lois, ja! een nieuw kapsel!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik vind het heel erg leuk Syrena! Belaangek mens, het staat je juist geweldig!
Ik wil ook naar de kapper maar ik weet niet wat. Niet kort, dat staat vast, maar ik ben die eeuwige speldjes zat. Ik laat het nooit los hangen want daar wordt ik iebelig van, maar een pony vind ik ook weer zo wat.
Ik dub nog even door, als het zo warm blijft heb je kans dat ik het in 1 keer kort ga knippen want dit is zo warm....
Yupquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:10 schreef Brighteyes het volgende:Doet ie dat echt? Wat goed zeg!
Houwe!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk BE. Lijkt of je een heel dikke bos hebt! (is misschien ook wel zo)
Wow BEquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, vorrut dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door het krullen bollen loopt het helemaal niet zo schuin als ik dacht, maar goed, de gedachte is er, als het nat is is het wel schuin.
PV, mss toch eens (laten) checken of jij of iemand naast je niet een riool-breuk/probleem heeft. Dat kan vaak al enorm veel schelen mbt muggen etc.
Kan ik ze naar je mailen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef Belana het volgende:
ik ben zo nieuwsgierig inmiddels naar BE's haar
heb je geen eigen serverruimte waar je hem kan zetten?
woeiiiiquote:
Zelf heb ik zo'n ronde borstelföhn. Nooit gedacht die nog eens nodig te hebben. Heb krullend haar sinds mijn zwangerschappen. En dan ook gelijk best veel. Dus als ik mijn haar niet met dat föhnding doe zie ik eruit als de zanger van Europequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:19 schreef bixister het volgende:
dat 'stylen' is inderdaad een tijdrovend klusje, dat krijg ik echt niet in m'n drukke ochtendschema gepropt hoor. en met dit weer ook veeel te heet. kun je na 't stylen weer onder de doucheik las een paar keer de 'stijltang' genoemd worden, bedoelen jullie daarmee zo'n ronde föhn-borstel of echt zo'n klem waar je je haar tussen verbrandt plet?
Heb ik daar dan al wel een foto van gezien? Of heb ik daar overheen gekeken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef Belana het volgende:
[..]
woeiiiiwat leuk!
(en ik ga toch weer even een review doen van mijn eigen haar, misschien is het stiekem toch wel leuk, aangezien ik het bij anderen erg leuk vind zo'n bob)
ik had hem wel gepost, toen ik pas geknipt was, maar je kunt niet alles volgenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik daar dan al wel een foto van gezien? Of heb ik daar overheen gekeken?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig kapsel BE! Ik ga morgen om 12 uur naar de kapper, volgens mij wordt het ook niets heftigs, alleen een heel stuk eraf aan de achterkant.
D'r kwam wel meteen iemand aanrennen, een buurvrouw bleek, maar die begon meteen in rap Turks tegen het meisje te kletsen en negeerde mij een beetje. Dus ik heb wel verteld wat er gebeurde, waarop ze alleen maar zei dat het een buurmeisje was en geen dochter. Heb daarna nog een paar keer gevraagd of alles echt ok was en ben toen de auto maar gaan parkeren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Yoni !! Wat schrikken !!.
Meisje zich natuurlijk ook kapot geschrokken.....
Nog een ouder gesproken of zoiets ??
Wat ben je heerlijk enthousiast!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft even heerlijk op de grond gespeeld, toen zijn fruithap erin, en hij ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen.
Wat een heerlijk ideaal kind is het toch!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien van de zonsverduistering?
Als je even wacht lopen die doekjes vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Syrena het volgende:
Er zaten ook maaien op mijn microvezeldoekjes die daar te drogen hingen en op de grond gevallen warendie ga ik dus echt wel weggooien.
als je op die plek wat water aangelengd met cloor sprayt kunnen ze iig niet meer rondwandelen, is wat makkelijker met opruimenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn zus net allemaal foto's van mijn kapsel gestuurd, met de opmerking erbij dat je op de foto's niet goed kunt zien hoe cool het me maakt![]()
Ik wilde vandaag heel ijverig zijn, ging daarnet het balkon op om de vuilniszak uit de emmer te halen om 'm weg te gooien, kruipen er allemaalmaaien
rond in/bij de zak. Ieueueuewwwww. Ben naar binnen gevlucht en nu mijn motivatie helemaal kwijt.... moet eerst weer even moed verzamelen. En aankleden enzo
Er zaten ook maaien op mijn microvezeldoekjes die daar te drogen hingen en op de grond gevallen warendie ga ik dus echt wel weggooien.
woeiiiiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef Lois het volgende:
Zo mijn lange haar is er af, het is nu halflang met hele korte lokken bovenaan. De langste stukken die eraf gingen waren 30 cmen voor de rest hangt het nu net op mijn schouders. Ja dit roept om een foto, zal eens kijken of ik die vanavond even kan maken en uploaden. Jeroen is nu druk bezig met het monteren van een nieuw dakraam, Iris verteld aan iedereen die ze tegenkomt "mijn vader heeft een heel groot gat in het dak gemaakt" zonder erbij te zeggen dat het de bedoeling was.
Hij heeft een week op het balkon gestaan, met deze temperaturenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
maden = csi
wat lag er allemaal in die zak!?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloem, beetje melk en een eitje derbij en dan de frituur in!
Ieuw!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij hebt écht trek hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
ik had daar laatst de straicatella versie van gemaaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk de volgende keer wel twee keer als iemand een home-made cake serveert![]()
bij ons zit er wel een kier tussen klep en kliko hoor. ik heb er dus vande week steeds zware dingen bovenop gezet (emmers gevuld met water) en dan nog konden ze er hier en daar tussendoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Wat wij ons overigens al langere tijd afvragen, die kliko wordt gereinigd, is dan brandschoon. Er gaat afval in, de klep blijft dicht. En toch komen er dus vliegen in die eitjes leggen. HOE??
Ok, die vliegen zijn misschien klein en lenig genoeg, maar er zit vaak ook een ontiegelijk grote naaktslak in onze groenbak, die kan dus no way door de klep heen kruipen.
Wie lost dit mysterie voor ons op??
dat soort dingen en vleesafval en zo spoel ik dan nog liever door de wc als het zo heel erg heet is (ok niet heel erg milieubewust, maar wel maden-voorkomend dan)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef bixister het volgende:
wel, visafval is zeer in trek bij vliegen! we hadden 't vrij goed ingepakt dachten we, maar blijkbaar niet goed genoeg.voorlopig hoef ik geen makreel meer.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef Ynske het volgende:
mams heeft tegenwoordig een zak die vergaat na een tijdje in de groenbak zitten, scheelt heel wat troep
dittumquote:
haha nou dat was me 't dagje wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
En bix, ik bedoelde vakantie foto's van jouw dagje tussen de flora en fauna van je kliko, je beschreef de dag zo leuk
tssss, jij bent ook niets gewend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:13 schreef pinquit het volgende:
wat een ranzige verhalen allemaal hier
heus welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
tssss, jij bent ook niets gewend!
je mag m gerust bij mij in de vaatwasser zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef pinquit het volgende:
bleeeeh ik moet nog een vaat van 2 dagen doen maar ik zou veel liever verder gaan met op de bank hangen, achter laptop en tvbleurg...
viespeukjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef pinquit het volgende:
bleeeeh ik moet nog een vaat van 2 dagen doen maar ik zou veel liever verder gaan met op de bank hangen, achter laptop en tvbleurg...
Volgens mij zitten ze bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Mooie kast
Ik kende de naam niet en heb even gegoogled, maar daar zitten hele mooie kasten tussen
Dat is ook zo. Misschien binnenkort nog eens laten bijknippen. Of een fatsoenlijke kleur erin. Al is dat ook maar afwachten natuurlijk hoe dat uitpakt ivm zwangerschap.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef Belana het volgende:
mijn ervaring is dat je haar laten groeien best samen kan gaan met model erin laten knippen, dan erger je je ook niet zo er aan en heb je meer kans van slagen
Ik ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh vief da`s mijn verhaalAlleen kreeg ik een korte bob
zo`n hele ouderwetse..het was net een eikelrand
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat heb je in je avatar staan?Het ziet er eng uit!
Ha wat leuk dat je dat meteen herkende, cattie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef cattie het volgende:
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |