ja dat zou kunnen, hebben we vorig jaar wel gedaan, maar toen hadden we nog een matras wat te tillen was. Hebben een ander bed met een matras dat loodzwaar is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
Laten we het erop houden dat 'ie weer rijdt....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Vicky het volgende:
PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?
Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:46 schreef moussy het volgende:
Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Hear hear! Dat is nou echte "droomzomer". Warmte, lekker briesje. Niet benauwd en plakkerig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijkHelaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Zo'n klotebeest had mij laatst in mn buik gestoken. Doet gemeen zeer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen
Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen.(en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"![]()
![]()
Hey ja! Dat is dus een Daas. Ik noem ze altijd 'steekvliegen'. Ben ik vorige week ook door gestoken bij het Amsterdamse bos. Ze zitten namelijk ook vaak bij het water. Bij mij gelukkig maar een kleine beet, ik sloeg hem van mijn been voor hij (zij) echt door kon bijten. Jeukte inderdaad heel naar! Ik heb er uiteindelijk uierzalf op gesmeerd, leek zowaar te helpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen
Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Stiemie het volgende:
Bix![]()
![]()
Hebben er hier nog mensen uit Amsterdam een tip voor een goede kapper?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.
Echt waar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef snoopy het volgende:
[..]da's mijn kapper! Ben er vorige week nog geweest
Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:eindelijk weer een paar nieuwe schoenen
![]()
[ afbeelding ]
ietsje bordeauxroder zijn ze, met heerlijke gele veters
En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef Syrena het volgende:
Aaaaaaaaaaaah wespensteek, daar ben ik echt doodsbenauwd voor. En geen idee waarom, want ik ben ooit 1x gestoken en toen was ik 5 ofzoIs je vinger alweer gewoon qua formaat nu?
Mijn dazensteek doet nog steeds pijn, mijn moeder heeft er een lapje met azijn op gedaanHet hielp alleen niet, nu is ie ook nog knalrood geworden. Jaja, lang leve de natuur
hihi dan komen Pepijn en ik ook wel de boel verkennenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Tis wat, verhuizen. Nu heerlijk in het nieuwe huis ! ben erg benieuwd ! Ik nodig mezelf graag uit (incl.flensjes)
Hoge pijngrensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazen![]()
Zowel jongste zoon als ik lopen er kleurig gevlekt bij. Grote rode vlekken waar die verrekte krengen staken. En het duurt wel een week voor de vlek weer is weggetrokken. Bij mij is de pijn na een dag of drie weg. Zoonlief had geeneens pijn![]()
ik zal zo eens een foto plaatsen van mijn jongste. Zijn enorm lange haren zijn eraf![]()
Hij wilde graag stekels en ik moet het m nageven het staat m leuk. Nu moet ik alleen even wennen. Jongens met lang haar zijn
Er staat ook iets over de werking tegen kleine insectenbeten. Ook goed om te weten als je daar bij dat water woontquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
http://www.anthemis.nl/aroma/teatree.htm
Beetje info
de zwarte veters zitten er ook bij, kan ik afwisselenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.
heb je er al eens een stijltang doorheen gehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:
wat leuk syrenaecht heel cool!
ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
Maar nou weet ik niet meer wat ik wil
Ik laat het ook weer groeien (en ik heb misschien 4cm haar waar het het langst isquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:
wat leuk syrenaecht heel cool!
ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
Maar nou weet ik niet meer wat ik wil
sneu hequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Noli. het volgende:
Syrena ik vind dit je echt veel leuker staan!![]()
Mous! Jij hebt voor Cas toch een anti-muggen-stekker? Werkt dat echt en welk soort/merk heb je dan?
Hanne is bijna één lopende muggenbult.. Vooral op haar benen is het hopeloos
(gelukkig lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben)
oe Lois, ja! een nieuw kapsel!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik vind het heel erg leuk Syrena! Belaangek mens, het staat je juist geweldig!
Ik wil ook naar de kapper maar ik weet niet wat. Niet kort, dat staat vast, maar ik ben die eeuwige speldjes zat. Ik laat het nooit los hangen want daar wordt ik iebelig van, maar een pony vind ik ook weer zo wat.
Ik dub nog even door, als het zo warm blijft heb je kans dat ik het in 1 keer kort ga knippen want dit is zo warm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |