abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60412280
en hier weer verder.

Maar ik zei dus..

oh Lady-wrb wat een vakantie from hell...

PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?

Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60412394
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
pi_60412460
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
ja dat zou kunnen, hebben we vorig jaar wel gedaan, maar toen hadden we nog een matras wat te tillen was. Hebben een ander bed met een matras dat loodzwaar is.
Ach, over een paar dagen is de warmte weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60412689
Lady-Wrb, mijn god zeg wat erg... en ik ben wel wat gewend met mijn studentenvereniging-verleden..
pi_60412711
Vicky, van mij mag het nu ook wel weer herfst/winter worden. Ik kan echt geen plezier beleven aan de zomer dit jaar. En ik ben blij dat we in juni al op vakantie zijn geweest toen ik de hitte nog aan kon.
pi_60413118
Wat een verschrikkelijke vakantie was dat!

De zomer is fijn. Lekker weer en zon.O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60413301
tis hier maar koud
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 09:46:42 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_60413338
Lady-wrb wat erg, maar Salou Als je wel eens tv kijkt ben je toch op de hoogte hoe het er daar aan toe gaat?

Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:48:11 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60413367
Lady wrb... dat klinkt echt niet als vakantie. Balen zeg! Misschien als troost nog een paar keer een dagje weg in het weekend? Efteling/ Apenheul/ Dolfinarium ofzo?
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Vicky het volgende:

PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?

Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
Laten we het erop houden dat 'ie weer rijdt....
*kuch...ik ben deze bak zat...kuch...maar een andere kost weer zoveel poen... kuch... rochel...*

Die warmte hier in dit huis is ook echt niet fijn. Ik had nog verder kunnen uitslapen, want de rest slaapt nog ( het was een lange vermoeiende dag gisteren!) Maar ik denk dat als ik nu weer ga slapen, dat ik dan straks nóg beroerder wakker wordt...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60413634
het regent hier nu.
Mijn kind is aan het pokeren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:13:46 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60413857
Ik ben wel eens op de bank gaan liggen toen het zo heet was en ik een gestrande walvis c om te slapen, dat was heerlijk koel! Met uitzondering van de plek waar de hond dan ging liggen, want die vond het maar wat gezellig zo!
c Cattie of Owlet

Overigens vind ik het nu ook weer te klam, binnen ook. Hyves heeft er een goede smiley voor:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60414338
Ladywrb, het klinkt echt als een hel zeg! Echt zonde zeg, maar wel fijn dat iig je dochter zich erg vermaakt heeft. Nu ik dit hoor weet ik dus dat ik daar echt niet in juli wil zitten, hoe leuk de winkeltjes ook waren...

Volgens mij heb je het dan qua Arquus gebouw ook niet getroffen, die boven de skihut lijkt me echt het ergst, al maakt het misschien in het hoogseizoen niet veel uit waar je zit...
Wij zaten toen in juni in Arquus die iets voorin de straat lag (met een parfumerie en eettentjes onder ons) ik dacht dat dat HET verouderde gebouw was , maar het zal allemaal wel bagger zijn van binnen
ik dacht toen dat alle Nederlanders bij ons in gebouw zaten, en de Engelsen in dat hoofdgebouw waar je de sleutel ophaalt en ook gewoon een zwembad bij-in zit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60414368
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:46 schreef moussy het volgende:
Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijk Helaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:47:30 #14
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60414528
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijk Helaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Hear hear! Dat is nou echte "droomzomer". Warmte, lekker briesje. Niet benauwd en plakkerig.
Eén dagje plakkerig gaat nog wel, dat heb je gewoon als er daarna onweer en een bui is. Maar dan moet het na die bui ook wel afgekoeld zijn, hoor!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:55:09 #15
94046 PM-girl
pi_60414721
En waarom ben ik niet meteen vanmorgen naar de supermarkt gewandeld, nu betrekt de lucht helemaal
*
pi_60414797
Afwasgedaan, stof gezogen, gedweild, en nu kan ik douchen want ik zweet me kapot Hier regent het trouwens, maar afkoelen

En zondag heeft me een gemeen beest geprikt op mijn been, toen we aan het wandelen waren. Het jeukte als de hel, netjes vanaf gebleven, maar nu is het opgezet en doet pijn Zo maar eens Googlen wat voor beest het was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60414895
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen

Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60418020
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:

Zo'n klotebeest had mij laatst in mn buik gestoken. Doet gemeen zeer.

Ik vind de warmte ook maar niks. Veel te benauwd nu. Morgenavond verjaardag, ik hoop dat we buiten zitten, zeker gezien er rokenden zijn.
Nu maar wel naar buiten verkassen, t wordt nu binnen te warm helaas. Ik was even binnen gaan zitten af te koelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 14:08:55 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60419151
tis veel te klef om wat te doen
maar strakjes toch even de stad in om nieuwe schoenen te kopen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60419355
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen. (en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:28 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60419397
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen. (en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"

k was toch echt in Heerlen
wat grappig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60419473
Ijskoffie is lekker!
En ik moet echt even de was gaan ophangen, maar ik heb geen zin.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:23:58 #23
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60419482
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:

Hey ja! Dat is dus een Daas. Ik noem ze altijd 'steekvliegen'. Ben ik vorige week ook door gestoken bij het Amsterdamse bos. Ze zitten namelijk ook vaak bij het water. Bij mij gelukkig maar een kleine beet, ik sloeg hem van mijn been voor hij (zij) echt door kon bijten. Jeukte inderdaad heel naar! Ik heb er uiteindelijk uierzalf op gesmeerd, leek zowaar te helpen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:56:07 #24
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60421356
Bix

Hebben er hier nog mensen uit Amsterdam een tip voor een goede kapper?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:02:34 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60421524
poehpoeh! ik heb het ook veuls te warm...
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:06:25 #26
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60421597
Het is hier heerlijk. Lekker briesje van zee en een stak blauwe hemel met een stralend zonnetje.... komen jullie ook?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:07:53 #27
190853 RockabeIIa
pi_60421630
wb chacama! jij woont me te ver
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 16:10:32 #28
5428 crew  miss_sly
pi_60421693
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Stiemie het volgende:
Bix

Hebben er hier nog mensen uit Amsterdam een tip voor een goede kapper?
Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:12:28 #29
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60421752
Moet eerlijk zeggen dat de vakantie heerlijk was, maar ik nu erg blij ben om weer thuis te zijn. Zijn zondagavond nog even lekker naar het strand geweest. Na in de verzengende (??) hitte van het midden van het land met dreigende onweersbuien om ons heen de vouwwagen ingeklapt te hebben (en het zweet letterlijk in straaltjes langs me af liep), was dat wel weer een hele verademing. Maar we hebben genoten. De kinderen hadden het super naar hun zin en zowel F. als ik hadden weer het gevoel van toen we beginnende 20-ers waren en van zweefvliegwedstrijd naar zweefvliegwedstrijd trokken om mee te helpen of zelf te vliegen. Heb zelf nog een dag meegevlogen en het 'wedstrijdduiveltje' is weer in me genesteld. Volgend jaar op naar Venlo voor de wedstrijd daar.
pi_60422776
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ga altijd naar De Kapper (www.dekapper.nl). Zit er 1 in de Rijnstraat en in bij Hoofddorpplein. Ik ben er heel tevreden over.
da's mijn kapper! Ben er vorige week nog geweest
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 17:09:57 #31
5428 crew  miss_sly
pi_60423116
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef snoopy het volgende:

[..]

da's mijn kapper! Ben er vorige week nog geweest
Echt waar?
Waar ga je? in de Rijnstraat? Ik ga altijd naar Hoofddorpplein, is vlakbij mijn werk en was vroeger onderweg naar huis. Nu wil ik mijn vaste kapster eigenlijk niet meer kwijt
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:37:15 #32
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60423613
Oh hier nog 1 die de warmte zat is... ik kan er uberhaupt niet tegen en hou dr dus totaal niet van...

En dat ik 12 dagen achter elkaar aan het werk ben helpt ook niet echt Vieze kleffe zooi in de winkel

Nou ja..daarna heb ik gelukkig vakantie Dus we kunnen aftellen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 18:08:24 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60424192
eindelijk weer een paar nieuwe schoenen

ietsje bordeauxroder zijn ze, met heerlijke gele veters
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:08:55 #34
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60424203
Da's toevallig Snoopy en miss_sly Helaas niet echt bij mij in de buurt.

Ik heb net toch maar een afspraak gemaakt voor vrijdagavond bij Rob Peetoom op de Elandsgracht. Ik ben benieuwd
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:13:32 #35
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60425603
Joepie, we zijn over! En nu even snel een happie eten bij mijn ouders (en mijn mail checken en beetje fokken) en dan weer verder met inruimen.
Anna d'r kamertje is klaar . Ik zal eens wat foto's in het topic plaatsen. En de keuken is ook ingeruimd.

Zo heerlijk fijn in ons huis met tuin. Maar ik moest vanochtend wel een klein traantje laten toen ik de deur achter me dicht trok van onze fijne flat. Zoveel gebeurd en zoveel meegemaakt. Gaan samenwonen, getrouwd, Anna d'r eerste thuis, ruzies, lol, liefde, verdriet. Dat pak je niet in in een verhuisdoos. Maar goed, we gaan verder en hopen op ons nieuwe stekkie net zo gelukkig te worden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:15:37 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60425653
Oef dat is dan best even een -momentje dan Memmel

Gelukkig passen er in zo'n groot en mooi nieuw huis nog veel meer mooie herinneringen
pi_60425672
Tis wat, verhuizen. Nu heerlijk in het nieuwe huis ! ben erg benieuwd ! Ik nodig mezelf graag uit (incl.flensjes)
pi_60426182
Ik ben ook wel toe aan verhuizen Ik woon hier nu twee jaar, maar het voelt niet echt als mijn flat. Het is nog steeds gewoon een flat. Ik ben er wel blij mee hoor, maar ik wil toch wel graag een tuin. En wat meer ruimte. Ben benieuwd naar Anna haar kamer trouwens!

Ik heb vandaag (weer) een zomerjasje gekocht. Voor 4.50 bij de Zeeman Kon 'm echt niet laten hangen.
En morgen naar de kapper, ik heb de voor-foto al gemaakt ik moet alleen bellen of ze wel plaats hebben morgen.
  Jubileum moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 19:42:31 #39
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60426232
Ik vond het heerlijk weer vandaag. Het heeft heeel veel geregend vanmorgen en dus was het veel minder plakkerig en klef dan gisteren. Hier staat al de hele dag een prettig zeebriesje, het is gewoon fijn weer.

Ik was gisteren gestoken door een wesp. Er kriebelde iets aan mijn oor dus ik probeer het te pakken, bleek het een wesp. Ik pakte het tussen mijn vingers waar vriend wesp dus fijn stak gelijk. Iris helemaal gillen "een wesper, een wesper" en ik heel boelkloedig "hij deed niks" terwijl ik ondertussen op mijn tanden beet
Het is jaaaaaren geleden dat ik gestoken ben, en volgens mij ben ik niet allergisch, maar mijn vinger ging behoorlijk zwellen en deed best zeer. Ik nog heel hypochondrisch tegen Jeroen "ik ben gestoken, dus als ik zo flauw val weet je dat het komt door die wesp" maar dat gebeurde gelukkig niet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60427822
Memmel, gefeliciteerd! geniet er van

miss-sly, ik ga al jaaaaaaaren naar de Rijnstraat.

Lois, ik heb ooit wel eens een allergische reactie op een wesp gehad. Opgezet been, medicijnen etc. Toen ik laatst in mijn voet werd gestoken was ik bang voor een nieuwe reactie maar het viel mee. Alleen pijn. Dat is al erg genoeg
pi_60428023
Aaaaaaaaaaaah wespensteek, daar ben ik echt doodsbenauwd voor. En geen idee waarom, want ik ben ooit 1x gestoken en toen was ik 5 ofzo Is je vinger alweer gewoon qua formaat nu?

Mijn dazensteek doet nog steeds pijn, mijn moeder heeft er een lapje met azijn op gedaan Het hielp alleen niet, nu is ie ook nog knalrood geworden. Jaja, lang leve de natuur
pi_60428774
bah, wespensteken zijn echt niet fijn. die van dazen evenmin trouwens. beterschap!

memmel verhuisd, goedzo! heel veel geluk en mooie nieuwe belevenissen gewenst in jullie prachtige nieuwe huis!

mijn vriendin belde vanavond met goed nieuws: ze is vanmorgen bevallen van haar 2e zoon: Sam! ik ben zo blij voor ze! wat spannend toch altijd weer, zo'n nieuw mensje. we gaan dit weekend kennismaken .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:33:26 #43
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60428906
Ik heb een hekel aan wespen, moet je raden wie er vorig jaar op vakantie drie keer werd gestoken...
ja arme ik pfff ik was de enige die steeds werd gestoken (heb nog medelijden met mezelf, ik deed echt niks fout, draaide alleen maar om)
pi_60428929
Nixxx en mijn zusje zijn nu een 20 minuutjes bezig met het buiten zetten van het grofvuil (eindelijk!!! Babykamer leeg!! ) en er staat nu al voor de 3e keer een busje voor de deur, om alle troep meteen mee te nemen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:48:08 #45
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60429259
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
eindelijk weer een paar nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
ietsje bordeauxroder zijn ze, met heerlijke gele veters
Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.

edit: joepie, een nieuw mensje

Wespensteken zijn meestal naar en de meeste mensen die ik ken zijn er bang voor vanwege de verhalen over allergische reacties met gillende sirenes enzo.
Syrena, heb je al uierzalf geprobeerd? Dat hielp namelijk bij mij. Het is bij mij nu alleen nog rood en het heeft vier dagen gejeukt. Toen ik gisteren thuiskwam meteen ingesmeerd en toen verdween de jeuk.

[ Bericht 22% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 29-07-2008 21:54:58 ]
pi_60429759
Memmel gefeliciteerd met je échte verhuizing

Bix wat leuk, een Sam Veel plezier bij het kraambezoek komend weekend Ik heb ook wel weer eens zin om een nieuw babytje vast te houden en te bewonderen Helaas is de enige zwangere die ik (irl dan) ken mijn nichtje in Amerika. Ze is wel heel bijna uitgerekend trouwens, spannend!

Mensen succes met de dazen-/wespensteken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:51:45 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60431146
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef Syrena het volgende:
Aaaaaaaaaaaah wespensteek, daar ben ik echt doodsbenauwd voor. En geen idee waarom, want ik ben ooit 1x gestoken en toen was ik 5 ofzo Is je vinger alweer gewoon qua formaat nu?

Mijn dazensteek doet nog steeds pijn, mijn moeder heeft er een lapje met azijn op gedaan Het hielp alleen niet, nu is ie ook nog knalrood geworden. Jaja, lang leve de natuur
En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazen
Zowel jongste zoon als ik lopen er kleurig gevlekt bij. Grote rode vlekken waar die verrekte krengen staken. En het duurt wel een week voor de vlek weer is weggetrokken. Bij mij is de pijn na een dag of drie weg. Zoonlief had geeneens pijn
ik zal zo eens een foto plaatsen van mijn jongste. Zijn enorm lange haren zijn eraf
Hij wilde graag stekels en ik moet het m nageven het staat m leuk. Nu moet ik alleen even wennen. Jongens met lang haar zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60431176
Memmel hopelijk is alles goed gegaan, en kunnen jullie vanaf nu heerlijk genieten in jullie nieuwe huis
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Tis wat, verhuizen. Nu heerlijk in het nieuwe huis ! ben erg benieuwd ! Ik nodig mezelf graag uit (incl.flensjes)
hihi dan komen Pepijn en ik ook wel de boel verkennen

Zo wij zijn zojuist heerlijk op scheveningen een ijsje wezen halen.
Lekker op de fiets. Wat een geweldig weer!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:25:57 #49
190853 RockabeIIa
pi_60432086
Snoopy, jij bent ook echt een pechvogeltje he? (Of heb je zo'n k**baan? )

Buuf, ik zag net de foto. Gave gast hoor!
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:00:32 #50
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60432800
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En dat rode blijft nog wel even kan ik je vertellen. Groot nadeel van huis aan meer: Dazen
Zowel jongste zoon als ik lopen er kleurig gevlekt bij. Grote rode vlekken waar die verrekte krengen staken. En het duurt wel een week voor de vlek weer is weggetrokken. Bij mij is de pijn na een dag of drie weg. Zoonlief had geeneens pijn
ik zal zo eens een foto plaatsen van mijn jongste. Zijn enorm lange haren zijn eraf
Hij wilde graag stekels en ik moet het m nageven het staat m leuk. Nu moet ik alleen even wennen. Jongens met lang haar zijn
Hoge pijngrens
Dus morgen is die rode plek op mijn been weg? Dan maakt hij vast plaats voor een andere lelijke plek. Ik ben namelijk best onhandig, stoot altijd wel ergens mn been of voet. Ik merk het vaak niet eens meer, behalve als ik mn broek uit doe. Dan vraagt het ook wel eens. 'je hebt een grote paarse plek op je dij..'
Och...

Freecell postte trouwens, in een ander topic hier, deze link:
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
http://www.anthemis.nl/aroma/teatree.htm

Beetje info
Er staat ook iets over de werking tegen kleine insectenbeten. Ook goed om te weten als je daar bij dat water woont

[ Bericht 17% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 30-07-2008 00:08:34 ]
pi_60437782
Wie wil er een verse beeb vasthouden ?? Die kan wel met mij mee de komende week !

Ik heb maar liefst 4 beebs te bewonderen! Ga nu ff de stad in om kadootjes te kopen ! Das ook niet vervelend.....Fijne dag allemaal !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 juli 2008 @ 10:37:10 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60438283
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Mooi! Die heb ik ook, maar de neuzen van de mijne zijn breder en ik heb 'gewoon' zwarte veters.
de zwarte veters zitten er ook bij, kan ik afwisselen
tis nu mijn 3e paar, inlopen is een crime maar daarna
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:06:24 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60438946
Dat zijn veel verse babies! Leuk. k_p.

Wij hebben nog maar weinig prik- en bijtbeesten in de tuin gelukkig. Alleen een plant die bijen aan blijkt te trekken. De rozen prikken zelf al, dus daar blijft Anna toch al weg.

Zal ik morgen koekjes bakken of gaan knutselen? Ik twijfel nog wat we gaan doen. We gaan niet zwemmen, dus tijd genoeg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60439819
Koekjes bakken! En dan versieren. Ben je ook aan het knutselen!
pi_60444883
Nou, ik ben terug van de kapper. Deze keer een superhippe, ik durfde er nooit naar binnen omdat het me veel te duur leek. Maar ze bleken een internetsite te hebben, en daarop was te lezen dat ze even duur waren als mijn andere kapper! Vanmorgen gebeld en om 13.30 kon ik terecht.

Halverwege het knippen werd mijn kapster niet zo lekker maar na een colaatje en even zitten ging het wel weer. Er vlogen wel lange plukken vanaf vond ik.... en ik had al spijt dat ik had gezegd dat het *hip* moest

Voor van de voorkant (toen had ik nog een onhip rood hemdje aan):

Voor van de achterkant:

En toen kwam ik terug.... , suikerspin:

Achterkant:

En nadat ik er zelf even doorgerausd had met borstel en haarlak en kneedspul"

Hier ga ik zeker nog een keer terug, zal ook wel snel moeten, want het is precies lang genoeg geknipt. Ik gok dus dat het een week, 2 weken goed zit en dan alweer te lang is Maar het is echt stukken beter dan mijn oude kapper en ik ga mijn moeders overhalen om hier ook te gaan (Hairplanet was het trouwens )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 juli 2008 @ 15:20:43 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60444933
guts das ongeveer tzelfde model als bij mij nu erin zit
en heerlijk vooral met t warme weer nu
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60444959
En in het echt zit het leuker dan op de fotoos, ik kijk nog een beetje geschokt zie ik
Overigens was het goedkoper dan mijn oude kapper, die is 30 euro en dit was 26.50
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 15:43:07 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_60445585
Leuk Syrena

Ik word zo opgefokt door dit kleffe weer vanmorgen weigerde ik bijv te teken voor de dierenambulance, ik sta er nog steeds achter overigens. Voor mn deur is een kat dood gereden, heel sneu, gelukkig niet die van ons. Dus ik ga standaard naar buiten met een doosje. Politie er bij, omdat de buschauffeur er niet langs kon met zn stadsbus en die neemt verklaringen hier en daar af. Maar mevrouw de aanrijder kon niet blijven wachten op de dierenambulance. Geen probleem, ik ben toch thuis, in overleg met alle partijen de kat mee in de doos en op de container gezet. Moet ik van de DA-chauffeur een vindersverklaring teken Echt niet, ik heb dat beestje niet gevonden, dat was de aanrijdende mevrouw. Mijn en haar gegevens zijn bekend bij de politie, zoek het daar maar mee uit
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:48:18 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_60445718
wat leuk syrena echt heel cool!

ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
Maar nou weet ik niet meer wat ik wil
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 15:50:16 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_60445765
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:

ik ben mijn nieuwe hippe kapsel echt alweer meer dan zat. mijn haar en hoofd is daarvoor niet gemaakt
heb je er al eens een stijltang doorheen gehaald?
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:20:29 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_60446552
de kapper heeft dat wel eens gedaan, is wel leuk
het korte in mijn nek bevalt me gewoon niet, laat het maar weer groeien denk ik
sinds mijn laatste zwangerschap heb ik heel springerig haar gekregen en dat vind ik helemaal niet erg, maar dan moet het blijkbaar ook langer zijn om naar mijn zin te zitten

wat een toestand met die ambulance trouwens weer heb jij weer
stormy waters...
sailin'
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:30:15 #62
190853 RockabeIIa
pi_60446792
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef Belana het volgende:

Ik laat het ook weer groeien (en ik heb misschien 4cm haar waar het het langst is Gelukkig kan ik er zelf om lachen!)

Syrena, ik vind het leuk! Kon nog best korter dus ik zou zeker effe een keer terug gaan
pi_60446827
Heel hip Syrena
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 16:39:23 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_60447009
Best een leuk wonen hier hoor Belaan Het is een wijk waar 20 jaar terug uitschot in gepropt is. 15 jaar geleden raakte het een antiliaanse wijk en zijn die er uit gehaald en naar Lelygat gestuurd Alleen her en der is er wat blijven plakken, onze buurvrouw bijvoorbeeld Die heeft het jammeren om gegil van de kinderen overgenomen Nou is dat nog net niet de dorpsgek, maar ze komt al aardig in de buurt, dus dat boeit me niet
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:39:07 #65
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60448099
Syrena ik vind dit je echt veel leuker staan!

Mous! Jij hebt voor Cas toch een anti-muggen-stekker? Werkt dat echt en welk soort/merk heb je dan?
Hanne is bijna één lopende muggenbult.. Vooral op haar benen is het hopeloos
(gelukkig lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 17:40:39 #66
5428 crew  miss_sly
pi_60448117
Leuk Syrena
pi_60448162
Tnx allemaal!
De wederhelft is thuis en hij vindt het "even wennen, maar wel erg leuk" Poeoeoeh

Hamvraag: zullen ze me nu nog wel 23 schatten??
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 19:32:15 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60450308
Ik vind het heel erg leuk Syrena! Belaan gek mens, het staat je juist geweldig!
Ik wil ook naar de kapper maar ik weet niet wat. Niet kort, dat staat vast, maar ik ben die eeuwige speldjes zat. Ik laat het nooit los hangen want daar wordt ik iebelig van, maar een pony vind ik ook weer zo wat.
Ik dub nog even door, als het zo warm blijft heb je kans dat ik het in 1 keer kort ga knippen want dit is zo warm....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 19:58:40 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_60451021
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Noli. het volgende:
Syrena ik vind dit je echt veel leuker staan!

Mous! Jij hebt voor Cas toch een anti-muggen-stekker? Werkt dat echt en welk soort/merk heb je dan?
Hanne is bijna één lopende muggenbult.. Vooral op haar benen is het hopeloos
(gelukkig lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben)
sneu he

Voor Cas hebben wij de vapona met een timer er op. Op het knoppie rammelen en dan is ie 12 uur aan, de volgende dag gaat ie weer om die tijd aan. Let goed op, flesje bijná leeg dan werkt ie niet optimaal meer! Deze werkt voor ons erg goed, maar dan moet ie wel in zn eigen bed slapen... anticasceptie...
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:03:51 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_60451171
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik vind het heel erg leuk Syrena! Belaan gek mens, het staat je juist geweldig!
Ik wil ook naar de kapper maar ik weet niet wat. Niet kort, dat staat vast, maar ik ben die eeuwige speldjes zat. Ik laat het nooit los hangen want daar wordt ik iebelig van, maar een pony vind ik ook weer zo wat.
Ik dub nog even door, als het zo warm blijft heb je kans dat ik het in 1 keer kort ga knippen want dit is zo warm....
oe Lois, ja! een nieuw kapsel!
je hebt pony en pony he, daar zit verschil in. lekker luchtig laten knippen in lagen Dan draag je het ook makkelijker eens los en een staart oid kan ook nog steeds. OE! Ik zie het helemaal voor me

en ach, ik ben nou eenmaal een piet lut met mijn haar
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 20:05:42 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60451227
Plaatjes wil ik, plaatjes Belaan

* Lois zwaait nog even naar tante Bluezz
die zagen we vandaag in het ziekenhuis waar Eva naar de kinderarts moest, en moest bloedprikken maar om Bluezz even aan het werk te zien was wel erg leuk!

[ Bericht 33% gewijzigd door Lois op 30-07-2008 20:17:24 ]
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:28:17 #72
94046 PM-girl
pi_60451799
Ik wil mijn haar best in lengte laten varieren, maar dan alleen als ik nog wel een staart(je) kan. Want met dit weer MOET ik een staartje, anders word ik helemaal gek.

[ Bericht 36% gewijzigd door PM-girl op 31-07-2008 06:47:42 ]
*
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:42:27 #73
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60452173
Oei Lois, aan je te zien, was het bloedprikken niet helemaal jevanhet gegaan..
Hoe issut nu met Eva ?

Hier hebben wij ... ja in die ontzettende hitte geklust..
In 4 dagen hebben we: behang eraf gehaald, vloerbedekking- en ondervloeren verwijderd!
Bedombouw en kast in elkaar geramd.. Grofvuil naar de stort gebracht en ...

Behang, vloer en een nieuw bed uitgezocht!
Er is inmiddels in die 4 dagen ook behangen en is het bed bezorgd.. Morgen komt de vloer..
En ik ? Ben gesloopt !

Je haar zit leuk Syrena..

En jeetje Mous. jij hebt altijd wat..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:49:27 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_60452331
dit is leuk lois

stormy waters...
sailin'
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:51:06 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_60452364
of dit

stormy waters...
sailin'
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:52:34 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_60452396
die laatste wil ik zelf wel

maar dan zwart natuurlijk
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 21:14:48 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60452854
Dat is niks voor mijn haar Belaan maar wel leuk!

Ik vind dit leuk voor jou
en dit wel leuk voor mij
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:22:15 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_60453021
ow das ook leuk lois
je moet die ik postte even een beetje hervormen met krullen joh, beetje fantasie gebruiken
overigens zou het als je het mij vraagt met jou haar wel kunnen, maar dan zou wel de krul eruit moeten.
nou, ik zal wel zien wat het geworden is? wanneer ga je naar de kapper?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 21:36:50 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60453381
Ergens deze of komende week. wanneer de kapper tijd heeft....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:43:09 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_60453514
wanneer ben je weer op de kas?
* Belana nu al nieuwsgierig is
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 21:46:13 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60453587
Wat een leuk kapsel Syrena Heb je er nou veel werk aan? Ik ben echt zo'n type dat mijn haar laat drogen en daarna zie ik wel.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 21:46:19 #82
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60453588
Ik heb nog anderhalve week vakantie, ben pas op de helft (en pas 3 keer gebeld vanaf kantoor )
Eva moest vandaag bloedprikken voor een uitgebreide allergietest vanwege haar astma Rijstje, en dat gaat altijd gepaard met een heleboel gegil. Terecht, al die vreemde mensen die dichtbij komen en je in een houdgreep nemen....
We hebben een nieuwe kinderarts en die pakt de astma even serieus aan, een uitgebreide allergietest, en een afspraak bij de longverpleegkundige, om even te kijken waarom we Eva nog zo vaak moeten bijpuffen.
Over 2 maanden pas de uitslag van die test, ik verwacht niets maar je weet het nooit natuurlijk.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:01:02 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60453923
Ik moest vanmiddag naar de mondhygieniste ( voor het eerst in lange tijd ) en daarna heb ik even gebruik gemaakt van het feit dat Sasha bij mijn ouders was en ben bij de kapper langsgereden, groen lampje, ik kon gelijk gaan zitten

Flink end eraf, heel erg uitgedund en kort in mijn nek (geknipt, niet opgeknipt of opgeschoren) en dan naar voren toe schuin aflopend. De voorste lok kan dus nog achter mijn oren.
Ben er erg blij mee, is heel veel minder warm dan wat ik had en lekker makkelijk.

Moest wel om haar lachen 'je hebt zeker niet veel haar verloren na je zwangerschap'. Eh... jawel hoor, ik heb gewoon heel veel haar.

De mondhyg was trouwens wel aardig en ook goed! Vele malen prettiger dan de vorige heks. Ok,ok... dat duitse accent kan zij ook niks aan doen, maar het hielp niet!
Er zitten alleen wel 2 van mijn kiezen los, dat was niet best. Hopen dat het met goed schoonmaken en goed bijhouden nog een beetje opgelapt kan worden.
pi_60453980
tja, dat vraagt om een foto BE!
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:11:21 #85
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60454200
BE wat lekker naar de kapper...en ik dacht je vandaag nog wel op het strand te zien
Lekker douchen!
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 22:14:15 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60454260
Jaaa foto van BE
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:23:56 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60454478
Eens kijken of F. daar zin in heeft.
  FOK!fossiel woensdag 30 juli 2008 @ 22:31:11 #88
2628 Karin
pi_60454660
Leuk al die vlotte kapsels! Ik zat precies hetzelfde te denken, eraf met die handel Ben mijn bossie stro ook meer dan zat maar durf het niet zo goed. En durf eigenlijk al helemaal niet zonder plaatje naar de kapper te gaan, bang dat er ik met een ontzettend truttekapsel weer vandaan kom. Kan alleen niets leuks vinden wat met mijn verkeerdom krullende haar en plofkop kan.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:35:34 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60454786
Leuk! nieuwe kapsels!
Mijn haar is een week of 4 geleden geknipt en nu pas zit het weer een beetje. Alleen een manier vinden om het snel op te steken. Nu zit het ietwat truttig
Ben benieuwd naar de foto van BE. Had altijd een boblijn. Nu laat ik het groeien. Zijn erineens haske kekke bobjes in
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:47:48 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60455105
*weg*

Vorige keer (andere kapper) had ik dit dus ook besteld, maar toen hadden ze het zo geknipt dat de onderste laag zo 'fijn' naar buiten krulde, totaal niet wat de bedoeling was dus.

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 30-07-2008 23:23:29 ]
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:52:50 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60455231
*weg*

[ Bericht 98% gewijzigd door BE op 30-07-2008 23:23:52 ]
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 30 juli 2008 @ 23:05:00 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60455504
Oeh BE! Wat een end eraf! Wel mooi

Ben wel jaloers op die hippe kapsels allemaal! Maar is niks voor mij met mijn dunne sliertjes haar en de onhebbelijke eigenschap om op te staan zo'n 10 minuten voor ik de deur uit moet

Vriendlief heeft dus gister gewoon de dooie punten eruit geknipt en ik kan er weer tegenaan. Ach, scheelt ook weer 30 euro
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:10:09 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60455638
Doet ie dat echt? Wat goed zeg!
Houwe!
pi_60455901
BE Wat staat je nieuwe kapsel je goooed!

Ik heb nog steeds lang haar bijna alles op 1 lengte maar tja kort werkt niet met mijn blonde haar en smalle toetje en verven is een gebed zonder einde, voorlopig blijft het zo want heb manlief belooft het niet kort te laten knippen.

ik heb vandaag een nieuwe spijkerbroek gescoord de kleding winkel had de airco goed koud staan anders had ik het niet aan gedurfd. Maar ik ben weer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap, wijdte maatje 27 past weer als gegoten . Ben meteen voor de nieuwe trend van de good old wijde pijpen gegaan heerlijk geen skinny jeans want daar voel je of je nu stevig of mager bent sowieso een rolmopsje in.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:24:46 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60455924
Oh, wat moet dat een lekker gevoel geweest zijn Marlieske, zowel de airco als je oude maatje.
pi_60455998
Nou BE ik had het me vorig jaar ook echt niet voor kunnen stellen dat ik daar ooooit nog in zou passen.
Maar het geeft misschien andere dames die nog wat kilotjes te gaan hebben goede moed? ik heb namelijk niet gesport gelijnd gesonja-bakkerd of iets anders. Puur wandelen, fietsen met Isa en druk zijn

Ooh ja en nog een tip voor de veeeulste werme dagen, Ikea daar is het heerlijk koel!
Mama van Isa en Ties
pi_60456007
foto gemist
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 23:34:28 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_60456123
ik heb ze ook niet gezien
pi_60456436
ik ook.
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:50:17 #100
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60456526
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 30 juli 2008 @ 23:56:21 #101
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60456656
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Doet ie dat echt? Wat goed zeg!
Houwe!
Yup Hij heeft in een ver verleden ooit nog een opleiding tot kapper gedaan, dus weet nog wel een beetje wat 'ie doet
pi_60456846
ik zag wel net nog bij 't terugbladeren syrena's new look! leuk syrena! maar ik vond 't vorige eigenlijk mooier geloof ik. wat was 't lang ineens, dacht altijd dat jij een kort koppie had.
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:03:24 #103
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60457814
... terug naar de beestjes...
De muggeninvasie is weer terug. Ze zitten er weer: véél, héél veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel muggen, mugjes, vliegjes, beestjes op de ramen. Als je maar 3 seconden de deur of het raam open hebt, ziet het plafond al zwart...
  donderdag 31 juli 2008 @ 06:47:55 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_60459480
ah wat jammer, BE gemist

lois, nog lekker 1,5 week vrij, heerlijk! geniet er lekker van, je mist niks (ik mis jou wel daareentegen )
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2008 @ 07:52:27 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60459780
PV wat een boel beestjes!
Wij zijn zo blij met onze horren overal, we merkten op vakantie gelijk weer hoe fijn dat was. Bij binnenkomst in de stacaravan viel ons de vele vlekjes op het plafond al op, en 's avonds wisten we gelijk waar die van kwamen Heeeeeeeeel veel muggen en vooral Eva was heleemaal lek geprikt. Bij Eva zwellen ze ook altijd heel erg dus die liep met een dichtgezwollen oog, dikke wang, bultige armen en benen rond We hebben gelijk muggenstekkers gekocht, en dat hielp iets.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:36:27 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60460099
Nah, vorrut dan maar.

Door het krullen bollen loopt het helemaal niet zo schuin als ik dacht, maar goed, de gedachte is er, als het nat is is het wel schuin.

PV, mss toch eens (laten) checken of jij of iemand naast je niet een riool-breuk/probleem heeft. Dat kan vaak al enorm veel schelen mbt muggen etc.
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:43:08 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_60460153
BE, je bent harstikke lief, maar hier op het werk kan ik de foto's niet zien, dat mogen we niet
stormy waters...
sailin'
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:55:39 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60460294
Nah... doe ik nog zo mijn best...
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:04:32 #109
190853 RockabeIIa
pi_60460402
Leuk BE. Lijkt of je een heel dikke bos hebt! (is misschien ook wel zo)
pi_60460438
Staat je goed BE! Ik heb ook wel eens zo`n kapsel gehad maar bij mij krult het hard, dat toont gelijk weer als een heel ander kapsel. Ik zou het best wel weer willen, maar tis eigenlijk net zo mooi lang aan het worden :-/
Saartje
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:20:55 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60460615
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk BE. Lijkt of je een heel dikke bos hebt! (is misschien ook wel zo)

De kapster zei nog 'je bent vast niet veel haar verloren na je zwangerschap'
Eh wel... ik heb alleen heel veel haar.
pi_60461097
BE
pi_60461572
staat je heel goed, BE!
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:39:25 #114
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60461859
Leuk BE, ik ben aanhet denken of ik ook zoiets wil. Ik zag laatst iemand met een heul schuine bob. Van voor echt een stukje onder de kaak en achter opgeknipt. Nou hoeft het van mij niet opgeknipt maar dat schuine vond ik wel leuk, lekker luchtig aan de achterkant en van voren lijkt het halflang.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 juli 2008 @ 10:58:02 #115
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60462220
Ik krijg ook zin in kort haar als ik die blote nek zo zie. Maar dat heb ik alleen maar met dit weer en dan kan ik dus beter gewoon een staartje in doen
pi_60462336
Wat leuk je haar BE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:16:56 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60462595
Leuk BE!

Ik heb het vorige week ook zo laten knippen. Lekker windje door mijn nek.

Zit op kantoor, heb geen zin, ik wil lekker in mijn huisje verder klussen! Enige voordeel is dat ik op kantoor Internet heb...

Gisteren werd de eethoek geleverd . Tafel van 3 meter met 8 stoelen erom! En toen kwam de bank...hoop gedoe...verkeerde opstelling, wel volle pond betaald willen hebben voor de bruikleen, manlief die nooit uit zijn vel springt, riep door de telefoon tegen de meneer van het hoofdkantoor: 'pak je zootje maar weer in en neem het maar weer mee, ik ga ergens anders wel een bank kopen!'. En daar gingen ze... . En de oude bank staat twee hoog op zolder...

Oja, en mijn Digitenne doet het gelukkig wel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:19:10 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60462654
Leuk je haar BE!

Oei Memmel. Balen van je bank! Moeten jullie nu echt een andere bank gaan kopen of komt de juiste opstelling alsnog?
pi_60462898
Oeh Memmel, dat is wel jammer zeg. En wat nu?

Onze digitenne werkt inmiddels ook helemaal goed!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:32:34 #120
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60462960
Nee, nieuwe bank kopen. Ze hadden nl al drie keer eerder een verkeerde opstelling gestuurd (maar die is niet geleverd omdat de oplevering van de woning vertraging had, maar die hadden ze in het magazijn al bekeken en teruggestuurd). Ik ga niet nog een keer zitten wachten, stelletje knuppels.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 11:34:35 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_60463003
Leuk BE! Ik wilde ook zoiets, tijdje geleden, maar het sprong in kroes en krul en kreeg ik een EO-hoofd zelfs met de stijltang er door zag je neit wat het model was
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:44:10 #122
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60463250
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, vorrut dan maar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Door het krullen bollen loopt het helemaal niet zo schuin als ik dacht, maar goed, de gedachte is er, als het nat is is het wel schuin.

PV, mss toch eens (laten) checken of jij of iemand naast je niet een riool-breuk/probleem heeft. Dat kan vaak al enorm veel schelen mbt muggen etc.
Wow BE Mooi hoor

Wijj wonen trouwens aan een meer en vlakbij een stinkslootje. Waarschijnlijk komt het daarvandaan.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:14:35 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_60464077
ik ben zo nieuwsgierig inmiddels naar BE's haar
heb je geen eigen serverruimte waar je hem kan zetten?
stormy waters...
sailin'
pi_60464253
Jeetje BE, wat heb jij lekker dik haar zeg!

Ik heb het mijne nog niet zelf gedroogd en gestyled, maar het is geheid minder werk dan eerst. Daar moest ik krullers indoen, anders viel het zo lijzig naar beneden, dus ik was wel een uur (!) bezig. Dan zat het wel heul fotomodellerig enzo (voor een maximaal twee uurtjes...).

En nu heb ik alle slierten achter in een klem gepropt Want daar heb ik net als Lois een hekel aan eigenlijk vanochtend was ik al aan het plannen om het maar eraf te knippen

Het zal wel beter gaan als het minder zweetweer is.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:59:33 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60465026
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef Belana het volgende:
ik ben zo nieuwsgierig inmiddels naar BE's haar
heb je geen eigen serverruimte waar je hem kan zetten?
Kan ik ze naar je mailen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:18:33 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_60465446
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan ik ze naar je mailen?
stormy waters...
sailin'
pi_60465458
dat 'stylen' is inderdaad een tijdrovend klusje, dat krijg ik echt niet in m'n drukke ochtendschema gepropt hoor. en met dit weer ook veeel te heet. kun je na 't stylen weer onder de douche ik las een paar keer de 'stijltang' genoemd worden, bedoelen jullie daarmee zo'n ronde föhn-borstel of echt zo'n klem waar je je haar tussen verbrandt plet?
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:34:19 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_60465770
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:18 schreef Belana het volgende:

[..]

woeiiii wat leuk!
(en ik ga toch weer even een review doen van mijn eigen haar, misschien is het stiekem toch wel leuk, aangezien ik het bij anderen erg leuk vind zo'n bob )
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 13:36:57 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_60465834
ja, de pletter. Ik hoef hem niet iedere dag te gebruiken, ik red het een dag of 2-3 als ik in de stemming ben voor stijl haar, maar met dit weer ga ik 2x p dag douchen dus begin ik er niet eens aan. Lang leve de elastieken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:44:42 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60465995
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:19 schreef bixister het volgende:
dat 'stylen' is inderdaad een tijdrovend klusje, dat krijg ik echt niet in m'n drukke ochtendschema gepropt hoor. en met dit weer ook veeel te heet. kun je na 't stylen weer onder de douche ik las een paar keer de 'stijltang' genoemd worden, bedoelen jullie daarmee zo'n ronde föhn-borstel of echt zo'n klem waar je je haar tussen verbrandt plet?
Zelf heb ik zo'n ronde borstelföhn. Nooit gedacht die nog eens nodig te hebben. Heb krullend haar sinds mijn zwangerschappen. En dan ook gelijk best veel. Dus als ik mijn haar niet met dat föhnding doe zie ik eruit als de zanger van Europe
Dus nu maar met wat spelden omhoog. Als ik BE d'r blote nek zie krijg ik zin om het ook zo te laten knippen
Maar ja, als het zweetweer weer over is heb ik weer spijt. Dus maar niet doen...

WAt een gedoe met die bank Memmel.
Hopelijk vind je er een met een korte levertijd. Kan je geen schadevergoeding eisen ofzo?
pi_60466280
ik heb ook sinds kort zo'n borstelföhn, en 't kan er heel mooi mee worden. maar ik vind 't wel erg veel werk! (en heet, en volgens mij niet zo goed voor m'n haar). dus meestal ook maar opgestoken of in een staart.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:20:39 #132
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60467820
Oxy heeft een nieuw toesenbord en muis (Logitec EX110)
Nadat de oude gisteren stuk ging... ''Looks like, it's broken''
En meteen, maar even langs de mileustraat gereden
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:46:49 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60468406
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef Belana het volgende:

[..]

woeiiii wat leuk!
(en ik ga toch weer even een review doen van mijn eigen haar, misschien is het stiekem toch wel leuk, aangezien ik het bij anderen erg leuk vind zo'n bob )
Heb ik daar dan al wel een foto van gezien? Of heb ik daar overheen gekeken?
pi_60468428
Veel plezier met je nieuwe muis en toetsenbord Oxy
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:13:27 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_60468997
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb ik daar dan al wel een foto van gezien? Of heb ik daar overheen gekeken?
ik had hem wel gepost, toen ik pas geknipt was, maar je kunt niet alles volgen

inmiddels zit het niet meer zo trouwens, want mijn haar springt naar buiten, maar het is nog steeds een bobje natuurlijk

[ Bericht 7% gewijzigd door Belana op 31-07-2008 19:25:00 ]
stormy waters...
sailin'
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:59:50 #136
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60470145
Leuke kapsels allemaal zeg! BE ik vind het echt heel leuk staan je nieuwe coupe
Ik ga morgen om 18.15 naar de kapper. Maar niks heftigs, alleen wat eraf
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2008 @ 19:11:37 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60472327
Wat een geweldig kapsel BE! Ik ga morgen om 12 uur naar de kapper, volgens mij wordt het ook niets heftigs, alleen een heel stuk eraf aan de achterkant.
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 juli 2008 @ 19:21:08 #138
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60472526
Ik heb net een harverlamming gehad denk ik.

Kwam net terug van wat boodschappen en reed bij mij in de straat. Er fietste een jongetje een beetje slingerend op de weg, dus was al rustig aan het rijden en aan het opletten zodat ik hem niet zou raken. Prompt schiet er tussen twee geparkeerde busjes door een meisje op de fiets de straat op. Boem, zo voor mijn auto.

Ik reed gelukkig echt maar 25 ofzo en remde meteen, dus ik tikte alleen tegenn haar fiets waardoor ze viel en ze had helemaal niks, maar ik geloof dat mijn hart uit mijn lijft gebonkt is. Man, wat ben ik geschrokken!

Zit nog te trillen...
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:22:26 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60472555
Ik vind het wel heel leuk Belana!
Ik mag van mezelf pas weer zo kort als ik nog 20 kilo kwijt ben.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:23:11 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_60472570
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig kapsel BE! Ik ga morgen om 12 uur naar de kapper, volgens mij wordt het ook niets heftigs, alleen een heel stuk eraf aan de achterkant.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:24:33 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_60472598
sjees yoni, kan me voorstellen dat jij je rot geschrokken bent!

BE, dit was alweer een paar weken geleden, het wordt alweer lang
ik haal hem weer weg nu
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2008 @ 19:24:59 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60472608
Jeetje Yoni! Wat een onvoorstelbare mazzel dat je zo zacht reed al! Mijn god wat zul jij geschrokken zijn....

Ja sorry Belaan, ik heb wel woeste dingen in mijn hoofd maar er staat nou eenmaal geen Matthew meer in die toko, dus of ik echt spectaculair geknipt wordt?
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:26:04 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_60472630
nah, je kan er allicht om vragen
lekker die dikke bos uit laten dunnen, das wel lekker luchtig en toch lang
stormy waters...
sailin'
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:29:45 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60472704
Yoni! Wat zul je geschrokken zijn!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 juli 2008 @ 19:34:46 #145
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60472788
Volgens mij ben ik erger geschrokken dan het kind zelf, die zat me alleen een beetje stom aan te staren en wilde volgens mij het liefst gewoon weer verder fietsen
pi_60472827
Yoni !! Wat schrikken !!.
Meisje zich natuurlijk ook kapot geschrokken.....

Nog een ouder gesproken of zoiets ??
pi_60472995
Leuk kapsel BE, we hebben het zelfde kapsel. Ik heb het ook zo kort van achteren en schuin naar voren.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:50:33 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_60473137
iedereen is aan de bob
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2008 @ 19:56:12 #149
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60473257
Eva heeft ook zo'n bobje, heeel kort van achter en naar voren toe iets langer. Pittig vind ik dat!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60473408
Ik zou haast aan de bob gaan.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 juli 2008 @ 20:03:56 #151
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60473411
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Yoni !! Wat schrikken !!.
Meisje zich natuurlijk ook kapot geschrokken.....

Nog een ouder gesproken of zoiets ??
D'r kwam wel meteen iemand aanrennen, een buurvrouw bleek, maar die begon meteen in rap Turks tegen het meisje te kletsen en negeerde mij een beetje. Dus ik heb wel verteld wat er gebeurde, waarop ze alleen maar zei dat het een buurmeisje was en geen dochter. Heb daarna nog een paar keer gevraagd of alles echt ok was en ben toen de auto maar gaan parkeren.

Ik ging er maar vanuit dat zwijgen toestemmen was in dit geval
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:55:14 #152
94046 PM-girl
pi_60474489
He Yoni, wat naar! Gelukkig geen ernstige gevolgen, maar het is toch schrikken kan ik me voorstellen!

Leuke coupe BE!
*
pi_60477702
yoni, wat een schrik. pfoeh! gelukkig viel de schade mee. ben je de bibbers al een beetje kwijt inmiddels?

memmel, wat een toestand trouwens joh met jullie bank. daar word je toch moedeloos van. maar ik vind 't een kranige actie van je man, gewoon terugsturen! zo te lezen hadden ze ook niet anders verdiend. maar ja, nu moet jullie oude bank dus weer van zolder. (gelukkig hébben jullie 'm nog..). succes met 't zoeken & bestellen van een nieuwe!
pi_60477736
Het is nog steeds 28,5 graden binnen.
Morgen maar eens op zoek naar een ventilator...
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 juli 2008 @ 23:20:25 #155
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60477778
Ja, de bibbers zijn wel een beetje weg inmiddels, hoewel het beeld nog wel even op mijn netvlies staat denk ik. Ben gewoon zoo blij dat er niks ernstigs gebeurd is.

Reinhilde, morgen gaat het afkoelen, dus waarschijnlijk heb je die ventilator dan niet meer nodig Hier ook 28 graden trouwens.. pfew
pi_60477825
pfff kan iemand mijn kleine spookje even uitleggen dat mama er ook niets aan kan doen dat het zo warm is.
Maar dat als je jezelf overstuur krijst je het nog veeeeeeel warmer krijgt!

pfff morgen om 6.00 de wekker, van 7.30-16.00 werken in mijn eentje met 4 kids die eigenlijk alle 4 bijna continue 1 op 1 begeleiding nodig hebben...en 3 duwrolstoelen/buggy's dus ook niet naar buiten kunnen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:16:03 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_60482391
zow, zometeen Ian voor de laatste dag wegbrengen naar de vakantiespelen. Vind ie altijd erg leuk
Ik kan niet wachten tot Liam ook mag, maar dat duurt nog een paar jaar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:01:28 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60482809
Hihi, ik zit op mijn werk terwijl Sasha hier op de grond ligt te spelen.
pi_60482854
Jeetje P_iglet. lekker geregeld die gezondheidszorg...heel veel succes !
  Jubileum moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:42:39 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60483308
Heb je Sasha mee naar je werk BE? Wat leuk!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60483408
Morris wilde ook mee naar mijn werk vanmorgen maar dat heb ik toch maar niet gedaan
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:05:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60483638

Ik vertrek Dinsdag naar Canada voor 10 dagen en het is nu best druk. Wilde dus mijn neus nog even laten zien aangezien dat congres zo ongeveer 90% van mijn werkzaamheden beslaat.
Wilde hem alleen niet naar een oppas brengen, ik zie hem volgende week ook al amper zeg maar.
Hij heeft even heerlijk op de grond gespeeld, toen zijn fruithap erin, en hij ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen.
Wat een heerlijk ideaal kind is het toch!

Snoop, als hij had kunnen lopen en heel wat drukker was geweest zou ik het ook niet gedaan hebben hoor!

Oh, en dat druk is relatief.
Mijn werk is helemaal af, de anderen zijn nog wel druk.
Ik zit nu even in een vacuum aangezien het gebeuren volgende week losbarst en iedereen nu op reis is enzo. Mijn mailbox is leeg iig!
Zo maar eens kijken of ik nog iets voor iemand anders kan doen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:07:48 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60483670
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:05 schreef Brighteyes het volgende:

Hij heeft even heerlijk op de grond gespeeld, toen zijn fruithap erin, en hij ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen.
Wat een heerlijk ideaal kind is het toch!
Wat ben je heerlijk enthousiast!
Leuk dat Sasha dat zo makkelijk doet, fijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:18:33 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60483825
Heerlijk he!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:18:33 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60486303
Yoni, wel een beetje geslapen nog? Pff, ik zou me ook lam schrikken!

Heb ik wel eens gezegd dat ik zenuwachtig word van het verkeer in Amsterdam? Nou, bij deze is Amsterdam echt niks bij België.... zijn ze daar levensmoe ofzo?! Zomaar oversteken zonder te kijken. Als gekken langs straatjes schieten (rechts) die voorrang hebben.. Oja, verkeerssituaties waarbij meerdere partijen groen licht hebben en iedereen dus alsnog moet remmen voor elkaar en het kruispunt leeg is op het moment dat we allemaal rood hebben..
Rotondes die geen strepen hebben. Dus dubbele banen die niet gemarkeerd zijn, waardoor je niet weet of je nu op de ene of de andere baan zit.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:26:42 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60486515
hebben jullie geen last gehad van t weer gister?

was gistermorgen met Isa naar de Valkenier geweest, maar savonds een migraine aanval van de warmte, last met ademen, duizelig. vreselijk gevoel, en maar niet weten wat je met jezelf aanmoet
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:13:22 #167
94046 PM-girl
pi_60487564
Jawel Ynske, ik vond het echt té heet gisteren, nog erger dan de andere dagen.
Ik moest werken en daar is het, ondanks de ontbrekende sunscreens, toch aardig te doen, maar zodra je buitenkwam. Ik heb zelfs een avondje kroeg afgebeld, zo lam voelde ik me erdoor.

Gelukkig is dit beter!

Heeft iemand nog iets gezien van de zonsverduistering?
*
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:21:28 #168
190853 RockabeIIa
pi_60487748
Hier waait het eindelijk lekker door! Doe mij maar herfst of winter hoor. Vroeger niet maar tegenwoordig vind ik dat wel lekkerder.
pi_60487822
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:

Heeft iemand nog iets gezien van de zonsverduistering?

Ik zit hier sowieso heel erg zielig, eenzaam en verlaten op mijn werk. Iedereen is vrij of op vakantie en ik heb geen bal te doen. Ik denk dat ik half 6 niet ga halen vandaag, althans niet op deze plek
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:28:33 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60487912
was er een zonsverduistering?? wist ik dat niet eens

BE tof je haar, zo heb ik het ook ongeveer alleen ietsje langer aan de voorkant. hier ook veel haar en wat slag, dus echt bijna hetzelfde als bij jou
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:38:56 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60488123
Zo mijn lange haar is er af, het is nu halflang met hele korte lokken bovenaan. De langste stukken die eraf gingen waren 30 cm en voor de rest hangt het nu net op mijn schouders. Ja dit roept om een foto, zal eens kijken of ik die vanavond even kan maken en uploaden. Jeroen is nu druk bezig met het monteren van een nieuw dakraam, Iris verteld aan iedereen die ze tegenkomt "mijn vader heeft een heel groot gat in het dak gemaakt" zonder erbij te zeggen dat het de bedoeling was.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:40:07 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60488149
iedereen gaat naar de kapper

k moest trouwens wel lachen, als ik nu mijn haren vastdoe, omdat t zo warm is, dat springt bovenaal alles alle kanten uit omdat het te kort is en ik geen schuifspeldjes bij de hand heb, de onderste lange lokken willen nog wel vast
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60488162
foto van haar en dak dan graag
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:43:47 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60488251
Jaaaaaaaaaa Lois, dat kan niet he! Foto!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd. Wat een end is eraf dan!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:44:52 #175
190853 RockabeIIa
pi_60488271
Ynske, misschien even een stukje panty afknippen en dat als haarband om je hoofd dragen?
Je ziet er vast schetig uit met je Coupe Electricity

Loïs ik wil ook zien! en Ynske ook!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:47:42 #176
190853 RockabeIIa
pi_60488329
Weet iemand ook een goeie website over brillen en oogjes en de ontwikkeling ervan voor kinderen?
pi_60488348
Ik heb mijn zus net allemaal foto's van mijn kapsel gestuurd, met de opmerking erbij dat je op de foto's niet goed kunt zien hoe cool het me maakt

Ik wilde vandaag heel ijverig zijn, ging daarnet het balkon op om de vuilniszak uit de emmer te halen om 'm weg te gooien, kruipen er allemaal maaien rond in/bij de zak. Ieueueuewwwww. Ben naar binnen gevlucht en nu mijn motivatie helemaal kwijt.... moet eerst weer even moed verzamelen. En aankleden enzo

Er zaten ook maaien op mijn microvezeldoekjes die daar te drogen hingen en op de grond gevallen waren die ga ik dus echt wel weggooien.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:49:09 #178
190853 RockabeIIa
pi_60488362
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Syrena het volgende:
Er zaten ook maaien op mijn microvezeldoekjes die daar te drogen hingen en op de grond gevallen waren die ga ik dus echt wel weggooien.
Als je even wacht lopen die doekjes vanzelf wel weg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:50:20 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60488400
Oeh rocka das idd een goed idee
* Ynske gaat de pantyla eens doorzoeken
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:51:29 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60488430
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn zus net allemaal foto's van mijn kapsel gestuurd, met de opmerking erbij dat je op de foto's niet goed kunt zien hoe cool het me maakt

Ik wilde vandaag heel ijverig zijn, ging daarnet het balkon op om de vuilniszak uit de emmer te halen om 'm weg te gooien, kruipen er allemaal maaien rond in/bij de zak. Ieueueuewwwww. Ben naar binnen gevlucht en nu mijn motivatie helemaal kwijt.... moet eerst weer even moed verzamelen. En aankleden enzo

als je op die plek wat water aangelengd met cloor sprayt kunnen ze iig niet meer rondwandelen, is wat makkelijker met opruimen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:53:26 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_60488471
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef Lois het volgende:
Zo mijn lange haar is er af, het is nu halflang met hele korte lokken bovenaan. De langste stukken die eraf gingen waren 30 cm en voor de rest hangt het nu net op mijn schouders. Ja dit roept om een foto, zal eens kijken of ik die vanavond even kan maken en uploaden. Jeroen is nu druk bezig met het monteren van een nieuw dakraam, Iris verteld aan iedereen die ze tegenkomt "mijn vader heeft een heel groot gat in het dak gemaakt" zonder erbij te zeggen dat het de bedoeling was.
woeiiii ben je er zelf ook blij mee?

ow getver, maaien zo smerig inderdaad syreen.
stormy waters...
sailin'
pi_60488537
yuk, maden
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:58:58 #183
190853 RockabeIIa
pi_60488574
maden = csi
wat lag er allemaal in die zak!?
  Jubileum moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:00:23 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60488610
Ow god maden dat doet mij aan een verhaal denken wat wij ooit hebben meegemaakt....
iets met shoarmazaak die failliet ging, stroom afgesloten, vriezer ontdooit, en dat alles schuin onder ons huis, en terras

Ik ben er heel blij mee Belaan, het is alleen even wennen. Karin zit nu bij de kapper, as we speak, en die wilde ook kort(er) haar, daar ben ik ook heel benieuwd naar.
foto's volgen echt vanavond pas, ik ga nu de kindjes bezig houden zodat Jeroen verder kan en de computer gaat uit
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:01:17 #185
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60488634
écht smerig, maden. Maar je hebt ze zomaar met dit weer.
Benieuwd naar het nieuwe kapsel van Lois
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:02:06 #186
190853 RockabeIIa
pi_60488646
Yyyyyyyyyyyummm shoarma!
Althans met knoflooksaus smaakt alles!

Hoe is het met Karin dan Lois? En met die kleine beer van der?
pi_60488654
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
maden = csi
wat lag er allemaal in die zak!?
Hij heeft een week op het balkon gestaan, met deze temperaturen en er zaten dus vleesrestjes in.

Ynske> Chloor wist ik, maar je spraytip ga ik *nu* opvolgen, ik heb nog een spuitfles staan. Dood aan de maaien

Ik doe wel even schoenen aan ipv slippers.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:03:19 #188
190853 RockabeIIa
pi_60488670
ik zou er lieslaarzen bij aan doen Syrena!!!

Dus.... vanavond bbq?
ik heb honger!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:03:30 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60488671
Syrena, DE tip vwb maden: Bestrooien met bloem. Daar gaan ze onherroepelijk dood aan en dan kan je daarna (vanavond of morgen dus ofzo) de boel opruimen en schoonmaken.
Ik heb het hier ook wel eens een paar keer gehad op de container, staat midden in de zon helaas, en dit is het enige dat helpt. Gore chemische schoonmaakmiddeltjes werken echt minder goed dan een flinke berg simpele bloem.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:04:23 #190
190853 RockabeIIa
pi_60488689
Bloem, beetje melk en een eitje derbij en dan de frituur in!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:05:42 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60488718
Oeh, ik wil ook een foto van Karin dan hoor!
DIe heeft ook van dat heerlijke dikke haar, daar is vast ook wel iets moois van te maken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:06:08 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60488727
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
getverdemme

zo zou ik ook nooit van die levende insecten wegkrijgen
gefrituurd ook niet trouwens
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:06:20 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60488733
quote:
Ieuw!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:06:31 #194
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60488737
quote:
Jij hebt écht trek hè?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:10:29 #195
190853 RockabeIIa
pi_60488824
Volgens mij zijn er zelfs boeren die maden kweken voor menselijke consumptie dus dood ga je er vast niet aan. Lekker knapperig met een beetje knoflooksaus. Niet te versMADEN!!!
pi_60488954
Gatverdarrie Rock

Ik heb als een gek met chloorwater zitten sprayen. Zak uit vuilnisemmer gehaald en dichtgemaakt (eerst chloor erin gesprayed), zak op tafeltje gezet dat ik eerst met chloor had bespoten en daarna de vuilnisemmer deksel bespoten en de rest van de fles IN de emmer gegoten.

De bloemtip zag ik nu net pas, maar die ga ik onthouden Her en der op het balkon lagen al uitgedroogde maaitjes, dus die ga ik straks wegvegen.

Voel me al een stuk schoner in elk geval.
pi_60489039
In Botswana heb ik wel eens een gefrituurde worm geprobeerd, maar lekker was het niet
pi_60489112
Ik ga zo taart bakken, want morgen jarig! Nu nog even gaan bedenken welke taart. Eerst maar eens inspiratie opdoen in mijn kookboeken.

Syrena IEUWWWW! Ik hoop dat de chloorbehandeling helpt.
pi_60489147
Madentaart
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:23:55 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60489174
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef snoopy het volgende:
Madentaart
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60489217
quote:
Madentaart
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:30:21 #202
190853 RockabeIIa
pi_60489305
quote:
Madentaart
volgens mij mag je dat best onder vegetarisch scharen
pi_60489349
eiwitrijk denk ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:34:21 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60489393
Op Kidsplanet staat er zelfs een recept voor

Krokante madentaart met darmspareribs

Kook ongeveer 500 gram maden in een lekker borrelend druperig bloedsapje. laat ze lekker krokant bakken en roer afentoe. bak een taart, met kuil zodat je de maden er in kan doen. bak 3 darmspareribs van kippen. zet hem een half uurtje in de oven en klaar! smullen maar!!

tip: als extra-tje kun je er ook nog wat bloedspaghetti bijeten, dat is verkrijgbaar bij de aldie.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:34:25 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60489395
Ik kijk de volgende keer wel twee keer als iemand een home-made cake serveert
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:35:05 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60489404
Ik heb zo'n zin in een tukkie. Maar kindlief is hier nog heel erg wakker.
Even wachten dus nog maar...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:35:26 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60489417
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk de volgende keer wel twee keer als iemand een home-made cake serveert
ik had daar laatst de straicatella versie van gemaakt
dacht men dat t een spacecake was
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:40:39 #208
94046 PM-girl
pi_60489558
Rocka!!

Wij hebben ze ook vaak in de kliko's. Bah! Ik goot er dus altijd wat Viakal ofzo op Maar bloem it is, next time!

Wat wij ons overigens al langere tijd afvragen, die kliko wordt gereinigd, is dan brandschoon. Er gaat afval in, de klep blijft dicht. En toch komen er dus vliegen in die eitjes leggen. HOE??
Ok, die vliegen zijn misschien klein en lenig genoeg, maar er zit vaak ook een ontiegelijk grote naaktslak in onze groenbak, die kan dus no way door de klep heen kruipen.

Wie lost dit mysterie voor ons op??
*
pi_60489698
haha home-made. nou geef mij maar andere huisdieren, gatverdegatver. wij hadden hier van de week toevallig ook een heeeeeeleboel home-maden op de 'grijze bak'. hij was ineens niet meer grijs maar geel! de bloem-tip sla ik even op, BE. ik ben die dag flink in de weer geweest met keteltjes kokend water en chlooroplossing en antivlooienspray. echt smerig ook, maar je wil op zo'n moment alleen maar van die beesten af. en van de stank! 't was bovendien nog lang geen grijze-bakken-ophaaldag (komende maandag pas...). G heeft er 's avonds nog wat troep op gesprayd, en de boel afgedekt met een laag plastic en zand. het lijkt tot nu toe afdoend, maar ik hoop dat de vuilnismannen maandag niet teveel schrikken van ons verrassingspakket daar onderin...
pi_60489759
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Wat wij ons overigens al langere tijd afvragen, die kliko wordt gereinigd, is dan brandschoon. Er gaat afval in, de klep blijft dicht. En toch komen er dus vliegen in die eitjes leggen. HOE??
Ok, die vliegen zijn misschien klein en lenig genoeg, maar er zit vaak ook een ontiegelijk grote naaktslak in onze groenbak, die kan dus no way door de klep heen kruipen.

Wie lost dit mysterie voor ons op??
bij ons zit er wel een kier tussen klep en kliko hoor. ik heb er dus vande week steeds zware dingen bovenop gezet (emmers gevuld met water) en dan nog konden ze er hier en daar tussendoor. jaja een reuze gezellige dag-invulling was dat! )

de vuilniszakken die je erin gooit moeten dus erg goed dichtgemaakt worden. daar waren wij nooit zo super precies mee. bovendien had G laatst op zee gevist en heel wat makreel mee naar huis genomen. wel, visafval is zeer in trek bij vliegen! we hadden 't vrij goed ingepakt dachten we, maar blijkbaar niet goed genoeg. voorlopig hoef ik geen makreel meer.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:49:48 #211
94046 PM-girl
pi_60489810
Maar die slak! Die is echt zo dik als een knakworst!

Maaruh, bix, wanneer komt jouw vakantiespam van deze dag
Gelukkig schaam jij je ook voor de genocide op het maaienvolk..
*
pi_60489844
slakken zijn heel zacht en plooibaar he.

wat bedoel je met vakantiespam? ik ben nog aan 'twerk.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:52:29 #213
190853 RockabeIIa
pi_60489867
Bix, misschien moet je er een extra laagje rubber tussen zetten als je er zo'n last van hebt. Bijv. daar waar je een klapraam mee af sluit. Ik voel een Het Grote Ouders-Klustopic aankomen en dan anders!

Ik heb dus nog steeds niets gegeten en ook geen zin om iets te maken. Denk dat het zo een lekker pannekoekje wordt als Brent wakker is.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:54:10 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60489899
Kan het zijn dat je slakken met tuinafval erin gooit? Dat het je niet opvalt dat ie ertussen zit.....
Anders zou ik het ook niet weten. Vis en kip(karkas) is echt in trek ja bij de maden
Ik heb nu van die biologisch afbreekbare zakjes die twee weken heel blijven. Daar doe ik er twee van om vis- en vleesresten. Scheelt ook een hoop in krioelbeestjes
Maar bloem is dus de tip die ik ga onthouden! Thanx BE!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:54:21 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60489905
BLoem is echt een toverding daarvoor. Je ziet ze zo verschrompelen en van de bak af vallen.
Die van ons was vlak voor de vakantie dus weer eens helemaal vol ermee en F. had hem gewoon zo aan de weg gezet want het was gelukkig wel ophaaldag, maar dan nog vond ik het niet kunnen en heb het dus nog gauw even met bloem bestrooit. Half uurtje later bewoog er niets meer.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:55:52 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60489951
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef bixister het volgende:

wel, visafval is zeer in trek bij vliegen! we hadden 't vrij goed ingepakt dachten we, maar blijkbaar niet goed genoeg. voorlopig hoef ik geen makreel meer.
dat soort dingen en vleesafval en zo spoel ik dan nog liever door de wc als het zo heel erg heet is (ok niet heel erg milieubewust, maar wel maden-voorkomend dan)
en alle bakjes en verpakkingen waar vlees of vis in gezeten heeft eerst nog even door een sopje voordat het de kliko ingaat
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:56:54 #217
190853 RockabeIIa
pi_60489979
Als ik dooie muizen van de kat of ander organisch afval weg gooi doe ik een stokje tussen klep en bak om verrassingen te voorkomen Mijn tuin is zo lang en achterin is het zo'n bossage dat niemand er last van heeft als daar een made meer of minder rond dwarrelt.

Brent komt daar trouwens niet en mijn hond ook niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:58:34 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60490002
hier bij mijn ouders staat ze in een kast in de patio daar wil je echt geen maden in krijgen
en thuis ben ik toch wel blij dat ik niet hoef te scheiden, zou niet weten waar het te moeten bewaren in de flat
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60490018
het was bij ons niet in de GFT bak, maar in de gewone afvalbak! (dus dat heeft niks met scheiden te maken, bedoel ik).
pi_60490061
ieuw, ik krijg helemaal de kriebels van al die beestjesverhalen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:14:25 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_60490334
doet me er aan denken dat ik nodig eens op zoek moet naar zo'n bakken reinig bedrijf
ik kom daar zelf nooit aan toe
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:15:09 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60490348
mams heeft tegenwoordig een zak die vergaat na een tijdje in de groenbak zitten, scheelt heel wat troep
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60490372
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef Ynske het volgende:
mams heeft tegenwoordig een zak die vergaat na een tijdje in de groenbak zitten, scheelt heel wat troep
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:18:36 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60490415
Zakjes gemaakt van Maïszetmeel. die blijven twee weken goed, daarna zijn ze verteerd. Haske handig. Ik gooi er dus mijn vis-en vleesresten in weg. als extra barriere....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:23:23 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60490508
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef snoopy het volgende:

[..]

dittum

Biobak zak

Ter voorkoming maden in Biobak
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60490797
stelletje zakkenvullers PM, volgens mij is er iemand van die zakkenfabriek die 's nachts stiekem beestjes in je bak komt gooien zodat jij van die zakken gaat kopen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:41:37 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60490924
Wij zijn even naar Kung-Fu Panda
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:53:37 #228
94046 PM-girl
pi_60491227
Snoopy, ik was het net aan het overwegen, lees ik jouw post!
Ik zit net spooks te kijken, over spionnen, complotten en andere duistere zaken, dus waarom zou jouw theorie niet kloppen...

En bix, ik bedoelde vakantie foto's van jouw dagje tussen de flora en fauna van je kliko, je beschreef de dag zo leuk
*
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:54:19 #229
94046 PM-girl
pi_60491246
Maar dat de slak tussen tuinafval zit, kan best inderdaad, al zit hij er gewoon altijd terwijl we de tuin niet zo vaak doen. Ach, die vind ik ook niet zo erg als die levende rijst.
*
pi_60491533
Ik ga denk ik raspberry-cheescake maken!
Zonder maden dus. Maar mét 500 g frambozen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:13:02 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60491678
wat een ranzige verhalen allemaal hier
pi_60492320
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:53 schreef PM-girl het volgende:
En bix, ik bedoelde vakantie foto's van jouw dagje tussen de flora en fauna van je kliko, je beschreef de dag zo leuk
haha nou dat was me 't dagje wel. helaas net de camera vergeten! nee, echt geen moment aan gedacht om dat op de foto te zetten.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:36:27 #233
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60493448
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zijn even naar Kung-Fu Panda
Die hebben wij van de week gezien! Echt leuk!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:47:50 #234
190853 RockabeIIa
pi_60493617
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:13 schreef pinquit het volgende:
wat een ranzige verhalen allemaal hier
tssss, jij bent ook niets gewend!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:27:08 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60494235
Spuug, wat heb je in je avatar staan? Het ziet er eng uit!

Lois, heb je Clark al van het dak geplukt?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:31:19 #236
108648 cattie
lieve moeder
pi_60494313
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:33:37 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60494353
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

tssss, jij bent ook niets gewend!
heus wel
ik had net gegeten, en ik houd gewoon niet zo van beestjes
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:33:37 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60494354
*IMDB opent...
Het zegt me niks.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:34:20 #239
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60494363
ja pan's labyrinth staat nog op mn to see-lijstje!!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:40:28 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60494476
Hmmm, we zouden lekker in de stad gaan eten vanavond, komt F. thuis, is 'ie moe... wil hij eerst een tukkie doen. We gaan daarna ook wel, maar ik vind dit zo ongezellig.
En het duiveltje in mijn hoofd blijft maar zeggen 'had je gisteren gewoon op tijd thuis moeten komen'.
Geen idee waarom het me zo irriteert.

Zullen we het maar op PMS gooien?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:01:35 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60494897
* LadyS breekt weer in
Jaaaa, daar was ik weer uit Frankrijk Dit is inmiddels de 3e camping (vanmiddag aangekomen) en hier blijven we tot en met 5 augustus. Vorige vamping viel een beetje tegen, maar deze is weer helemaal goed
(groot pluspunt: free en unlimited wifi )

Weer is niet echt denderend, steeds een beetje bewolkt, maar als ik het goed begreep is het bij jullie lekker plakkerig Hier niet dus, wat dat betreft zit ik liever hier
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:16:54 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_60495201
heej LadyS
och, ik wil zo met je ruilen hoewel het weer inmiddels alweer is bijgetrokken, vandaag was het heerlijk
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:42:33 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60495700
Komt ie. Mijn haar was ongeveer tot op mijn BH bandje erg lang en op 1 lengte allemaal.
Vandaag niet meer, en ik geniet er echt van. Vanachteren valt het net over mijn schouders (voorwaarde was dat opsteken en een staartje evt. nog mogelijk zouden zijn) en van voren is het meeste eraf geen pony ( ) maar wel heeeeeel veel laagjes.
De foto's zijn zelf genomen, wilde Jeroen er niet mee lastig vallen.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:03:13 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_60496157
Ziet er goed uit Lois! Leuk hoor!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:17:22 #245
190853 RockabeIIa
pi_60496421
Oh Lois, dat staat stukken vlotter! Alhoewel je wel heel mooi haar hebt van jezelf (beetje zoals ik heb ook als ik het lang heb ) Lekker frips zeker zo he? Hoeveel kg's ben je nu lichter?
  Jubileum moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:22:38 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60496526
Ik was zo klaar met wassen net wat weinig haar heb ik zo, ik schrok ervan. Heerlijk hoor!
Bedankt voor het compliment over mijn haar, de krullen zijn niet van mezelf hoor
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:42:55 #247
94046 PM-girl
pi_60496874
Wat leuk Lois!

Ik vind het sowieso grappig om ieders nieuwe coupes hier voorbij te zien komen!
*
pi_60497053
Mooi Lois! He, nu wil ik ook ander haar. Maar dat mag niet van mezelf, want ik laat het juist groeien. Al is het nu wel een bosje stro.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:57:39 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60497187
bleeeeh ik moet nog een vaat van 2 dagen doen maar ik zou veel liever verder gaan met op de bank hangen, achter laptop en tv bleurg...
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:58:38 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60497212
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef pinquit het volgende:
bleeeeh ik moet nog een vaat van 2 dagen doen maar ik zou veel liever verder gaan met op de bank hangen, achter laptop en tv bleurg...
je mag m gerust bij mij in de vaatwasser zetten
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:04:58 #251
190853 RockabeIIa
pi_60497360
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef pinquit het volgende:
viespeukje
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:07:02 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60497414
Ik breek ook even in, via de mobiele telefoon van manlief hebben we toch Internet op de PC. Hieperdepiep hoera. Nou, ik ga eens even lekker bijlezen. Heb vandaag weer genoeg opgeruimd in huis. Ik ben zo blij met alles hier!

Oja, en de bank-misère is ook opgelost, ik heb gisteren een nieuwe besteld.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:19:14 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_60497685
lois leuk!
Ik hop je vaker met los haar te zien nu! het staat je goed!

memmel, had het wel gelezen van je bank, wat is dat toch ongelooflijk hoe dat soort dingen mis kunnen gaan en ook hoe vaak dat gebeurt! Wat voor bank wordt het nu?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:22:46 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60497749
Écht leuk je nieuwe coupe, Loïs!
En blij dat je (ik neem aan ergens anders) een bank hebt kunnen bestellen Memmel. Is de levertijd ook een beetje te overzien?
Kung-Fu Panda is een erg leuke film. De jongens lagen bij vlagen dubbel, dus dan is het voor mij al geslaagd. Alleen jammer dat ze daarna (op elkaar )Kung-Fu akties moesten oefenen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:24:21 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60497781
Zo, wij zijn weer in de bewoonde wereld na een heerlijk weekje Callantsoog. Kamperen is echtwel cool! Maar een lekker bad, en wc binnen handbereik ook...
Nu eerst eens even bijlezen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:44:00 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_60498175
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:42 schreef Lois het volgende:
geen pony ( )
ik voel me aangesproken
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:50:06 #257
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60498298
Wat een mooie makeovers
pi_60498427
Lois

Memmel, wat fijn, toch een nieuwe bank gevonden
Wij hebben misschien wel een boekenkast gevonden, morgen even kijken of het echt een mooie is.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:05:22 #259
5428 crew  miss_sly
pi_60498664
Mooi je nieuwe coupe Lois
Memmel kunnen ze snel leveren? Fijn iig dat je een nieuwe gevonden hebt.
Lishe, welkom terug
LadyS nog genieten van de vakantie

Wat voor boekenkast zoeken jullie, snoop?

Ik heb vandaag een goede bh voor onder mijn mooie zwarte jurkje gekocht. Bedoeling was dat ik het jurkje zondag aandoe naar eenfamiliefeest, maar daarvoor was het toch een beetje te...euhm...bloot Met de goede bh eronder heb je een erg mooi decolleté, maar ies te veel decolleté voor een familiefeest. Dus ook nog maar even een topje voor eronder gekocht.

Ik had de jurk meegenomen om te passen met de bh en later ook het topje, en in beide winkels bleven ze maar herhalen wat een mooi jurkje het toch is
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:05:30 #260
190853 RockabeIIa
pi_60498670
wb lishe in maden- en vliegjesland!
pi_60498773
Lishe

miss-sly, we zoeken een lage kast die gedeeltelijk dicht moet zijn voor administratie en andere meuk en gedeeltelijk open voor boeken
Misschien deze maar dan in het wit en misschien kunnen we er dan planken boven hangen voor de boeken ofzo. Pfffff, lastig hoor.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:12:23 #262
5428 crew  miss_sly
pi_60498836
Linkje doet het niet.

Wij hebben er een van trendhopper die je zelf kunt samenstellen, ook met laden en kastjes enzo.
Een soortgelijke hebben we ook bij Wulf gezien, die vond ik eigenlijk mooier, maar die kon net niet zo worden samengesteld als ik het wilde.
pi_60499187
snoopy, de link doet 't inderdaad niet maar pastoe kasten vind ik altijd erg mooi!
pi_60499216
deze is van pastoe bij Jan van Beek in oost. Ben benieuwd.
pi_60499226
wb lishe! heeft de tent de regenbuien overleefd?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:28:24 #266
190853 RockabeIIa
pi_60499230
doehoeiiiiiiii en slaap lekker!

* RockabeIIa gaat werken
pi_60499250
ander plaatje:

maar dan wit dus
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:32:08 #268
5428 crew  miss_sly
pi_60499307
Mooie kast
Ik kende de naam niet en heb even gegoogled, maar daar zitten hele mooie kasten tussen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:32:43 #269
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60499321
Werk met zin Rockabella... nu nog

Vannacht was het spannend Bix, maar de kinderen sliepen goed. Ik heb zo genoten. We gingen elke dag wat leuks doen, naar het strand, zwembad, aquarium, uit eten... En Luuke had een lief! Voor het eerst dat ik ook echt vakantie had, sinds we kinderen hebben. Lena die kroop en kroop, sliep en at en dronk en viel steeds uitgeput in slaap. Gewoon genoten dus! En zo'n tent is echt ideaal, we hadden ruimte genoeg, alleen werd ik op den duur een beetje beu dat je niks op kon ruimen.

Snoop, pastoe kasten zijn mijn lievelings. Ik ben benieuwd!
pi_60499360
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Mooie kast
Ik kende de naam niet en heb even gegoogled, maar daar zitten hele mooie kasten tussen
Volgens mij zitten ze bij jou in de buurt
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:36:12 #271
5428 crew  miss_sly
pi_60499407
Wij zijn voorlopig even klaar met kasten
Nu eerst inrichten en wonen en dan kijken wat we nog nodig hebben/willen hebben!

Al onze kasten zijn zelfs al geleverd, ook al is ons huis nog niet leefbaar
pi_60499488
en de tegels?
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:41:20 #273
5428 crew  miss_sly
pi_60499544
Hopelijk volgende week.
Sanidump heeft een brief gestuurd met daarin dat in week 32 (dat is volgende week) de tegels weer leverbaar zijn...en dan dikgedrukt erachter dat dit indicatief is!

Vanaf maandag ga ik ook weer andere tegelhandels benaderen. Als Sanidump ze dan zou moeten kunnen hebben, kunnen anderen dat wellicht ook!!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:43:01 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60499591
miss_sly, doe eens een foto van dat jurkje dan!

Lois, ik vind je haar echt helemaal leuk! Lekker vlot!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:44:12 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60499622
Ik vind jullie koffiekastding samen met de Smeg echt te gek Miss sly! Ben heel erg benieuwd naar het resultaat!
Wij krijgen in september onze banken Hoop ik, gezien Memmels verhaal.
pi_60500228
het jurkje van miss_sly wil ik ook wel graag zien!

lishe, dat klinkt als een hele goede vakantie, fijn!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 08:04:23 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_60504625
mooie dingen komen er voor bij
hoewel ik meer van de houten meubelen ben, ik vind die lage strakke kasten van pastoe wel erg mooi! dat zou best mooi staan samen met houten vloer en kasten

maarja, ik wil ook nog een volledig nieuwe zolder met dakkapel, een nieuwe houten vloer, een nieuwe open haard, nieuwe vloerbedekking op de trappen, de terrazzo vloer moet opgeknapt en zo kan ik nog wel even door gaan
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 08:58:42 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60504772
gisterenavond dacht ik ineens dat ik dit wilde:

dingen zijn 's avonds altijd anders
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:39:34 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_60504958
dat si ook tof pinq!

Maar wel extreem kort als je nu lang haar hebt

ik vind dit gaaf trouwens

[ Bericht 32% gewijzigd door Belana op 02-08-2008 09:56:15 ]
stormy waters...
sailin'
pi_60505273
Die is leuk Belana. Volgens mij zou ik gek worden als ik een pony zou hebben. Lijkt me behoorlijk kriebelen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:16:01 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_60505295
welnee, daar heb je helemaal geen last van joh
stormy waters...
sailin'
pi_60505323
Nu is het half langig. Laat het dus groeien. Is nu op een punt dat het net niet is. Moet er gewoon doorheen denk ik. Weet nog niet wat ik met mijn pony ga doen. Kan het nu net achter mn oren krijgen, met geluk. Er was een schuine lok geknipt, maar die is verdwenen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:24:39 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_60505370
mijn ervaring is dat je haar laten groeien best samen kan gaan met model erin laten knippen, dan erger je je ook niet zo er aan en heb je meer kans van slagen
stormy waters...
sailin'
pi_60505396
Ik erger me al wild aan mijn kapsel Gisteren naar Eindhoven, waaide het de hele tijd omhoog en opzij en weet ik wat dus ik in elke etalageruit kijken of ik niet voor schut liep

Ik heb de p0wny inmiddels ook al aan de kant geschoven. Kriebelig, te warm. En links zijn de plukken te lang gelaten volgens mij. Jaaaaaaaaaaaaaaa echt heel erg aan mij besteed, een nieuwe hairdo
  Moderator zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:46:42 #285
5428 crew  miss_sly
pi_60505615
Eerst allemaal enthousiast over de nieuwe kapsels en nu al genoeg er van
Ik heb het vandaag voor het eerst sinds jaren weer eens opgestoken en dat bevalt me ook best wel weer een keer.

Morgen gaan we weer even spieken bij ons nieuwe nichtje (dochter van schaaps broer) en we hebben net een heel lief schattig pakje gekocht in mijn favoriete (meisjes)kinderkledingwinkel: Zacht. Die hebben echt zulke mooie dingen

Ow, zwarte jurkje op de foto weet ik nog niet, hoor. Zonder iemand erin kun je niet zo goed zien hoe het valt enzo, en ik wil niet met foto op internet
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:49:37 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_60505657
syrena toch
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:52:47 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60505687
we kregen vanochtend een geboortekaartje van het stel dat ons vorige huis gekocht heeft.
ze hebben een zoontje en ze hebben m LUCA genoemd.
vind ik wel byzonder dat luca zijn oude kamer weer door een luca bewoont wordt
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:00:24 #288
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60505779
Ik ben nog steeds heel erg enthousiast over mijn nieuwe kapsel hoor. Meer dan in het begin. Die ene foto is niet helemaal duidelijk maar hier is het wat duidelijker te zien. Normaal zit het wat wilder maar de wax was die dag op
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60505833
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef Belana het volgende:
mijn ervaring is dat je haar laten groeien best samen kan gaan met model erin laten knippen, dan erger je je ook niet zo er aan en heb je meer kans van slagen
Dat is ook zo. Misschien binnenkort nog eens laten bijknippen. Of een fatsoenlijke kleur erin. Al is dat ook maar afwachten natuurlijk hoe dat uitpakt ivm zwangerschap.
Nu eerst aan de slag met de babykamer!

Ohja, Max, ziet er mooi uit.
  Moderator zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:07:00 #290
5428 crew  miss_sly
pi_60505878
Ik vind het zo ook leuk zitten, m@x

Ik ben pas sinds kort bezig met de diverse haarstylingproducten. Ik had vroeger nooit zoveel, of hooguit 1 ding. Intussen ben ik erachter (jaja, sommige dingen komen pas laat ) dat het niet raar is om voor verschillende kapsels (stijl, staartje, los, wild) ook verschillende producten in huis kan hebben dus nu hoef ik niet iedere keer hetzelfde kapsel tot het product op is
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:28:55 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_60506139
leuk m@x staat je goed!

ik gebruik tegenwoordig een waxmousse, geweldig spul! de stevigheid van wax, maar de luchtigheid van mousse
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:55:25 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60506501
ik ben bang dat ik niet meer aan kortknippen/kaalscheren ontkom
mijn haar is sinds de vakantie kompleet onhandelbaar en lijkt meer op een bos sisaltouw dan haar.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:57:21 #293
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60506536
Welk merk is dat? Die waxmousse?

Lady-wrb, je zou het eens kunnen proberen met hot oil. Dat zijn van die kuurtjes waar je haar vaak heel erg van opknapt. Misschien hoeft het er dan wel niet af.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:22:18 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_60506930
het is van Tigi Bedhead, ik koop het bij mijn kapper. (is van Toni & Guy)
Maar ik kom er net achter dat ik het via de US veel goedkoper kan krijgen, dus ik denk dat ik dat ga doen. ik gebruik meerdere produkten van ze, echt geweldig spul
die mousse heet "hook up" en een andere goeie is de "manipulator"
stormy waters...
sailin'
pi_60507017
lady-wrb komt dat door de salou-zon of door de salou-stress denk je. of de combinatie.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:30:20 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60507057
Ik ben anti-"kapsel", ik houd niet van " net van de kapper"-haar, en bij de term " kapsel" heb ik meteen een associatie met het woord " vlot" en die twee in combi zijn helemaal .

Het zal wel een jeugdtrauma zijn, tot mijn 11e had ik prachtig dik haar tot aan mijn taille, maar elke ochtend was het janken als mijn moeder er de klitten uit moest kammen om vlechten of een staart te maken. Op een dag was ze het zo zat dat ze me bij de kapper heeft gedwongen om een stekelkapsel te knippen (" Geloof me nu maar, het staat je haske leuk! " ) . Nou, niet dus, en mijn vriendje van korfbal dumpte me ook meteen.

Nu zijn mijn lokken weer langggggggg
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:58:52 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_60507514
hahaahahaha Viev ik zie het ook niet voor me jij met stekeltjes
stormy waters...
sailin'
pi_60507909
Oh vief da`s mijn verhaal Alleen kreeg ik een korte bob zo`n hele ouderwetse..het was net een eikelrand
Saartje
pi_60507931
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh vief da`s mijn verhaal Alleen kreeg ik een korte bob zo`n hele ouderwetse..het was net een eikelrand
Ik ook Maar ik wilde het toen zelf SPIJT! En ik was pas drie. Vanaf toen is het gewoon fout gegaan denk ik
pi_60507942
wat kort m@x! Wennie herkende je niet van de week!

Ik wil eigenlijk ook ies anders maar ik durf niet zo goed. Meestal krijg ik het niet zo gestyled als de kapper en daarnaast heb ik echt geen zin/tijd om uren te fohnen enzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:44:41 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60508115
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat heb je in je avatar staan? Het ziet er eng uit!

quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef cattie het volgende:
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
Ha wat leuk dat je dat meteen herkende, cattie! Ik was m'n oude (héél oude, want toen was Tristan er nog niet) avatar even zat (er was toch niemand die zag dat ik met veel pijn en moeite de hoofdjes van Wouter en Sterre in een afbeelding van Rhapsody had geknutseld). En ik had die film gezien en was zo enthousiast dat ik een avatar van de filmsite een stukje heb ingekort en heb gebruikt. Ik houd wel van eng, BE!

Dat vind ik nou leuk om te lezen Lady-wrb, dat die nieuwe bewoners hun kindje ook Luca hebben genoemd!

Lois, je haar is superleuk geknipt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')