Of de familie. Wellicht helpt dat beter tegen dopinggebruik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als er een chinees wordt gepakt vanwege doping krijgt hij/zij een kogel.
Volgens iemand op sport.fok.nl heeft hij betablokkers gebruikt:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:07 schreef Denewar het volgende:
De zilvermedaillewinnaar Kim Jong Sun noord-koreaan is betrapt op doping bij het schieten 50 meter Ben benieuwd wat dat voor doping is.???
Hij won ook brons bij de 10 meter schieten
quote:Bulgarian runner fails drugs test
Yordanova finished fifth in the 1,500m at the Athens
Bulgarian athlete Daniela Yordanova has been barred from the Olympics after failing a doping test.
Yordanova tested positive for testosterone in an out-of-competition doping test in Sofia on 13 June.
A potential 1,500m medal contender, the 32-year-old Yordanova had been due to fly to Beijing on Saturday.
"She's been tested constantly and all her samples so far were negative," said federation president Dobromir Karamarinov after the positive result.
Yordanova finished fifth in the 1,500m at the Athens Olympics in 2004.
In the past two years, Bulgarian middle-distance runners Vanya Stambolova and Teodora Kolarova, high jumper Venelina Veneva and hammer thrower Andrian Andreev have tested positive.
Spanish cyclist Maria Isabel Moreno became the first athlete to fail a drugs test at the Beijing Olympics earlier this week.
Before Friday, only three athletes had tested positive out of about 2,200 tests after six days of competition.
In Athens there were a total of 26 cases of positive tests or other anti-doping rule violations such as refusal to provide a sample or missed drugs controls from some 3,300 tests.
Twaalf pakhazen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Bulgarije gaat hard in de dopingklassement
Er zijn in het atletiek wel een aantal 2 keer gepakt en dat betekend automatisch een levenslange schorsingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van die dopingzondaars draaideurcriminelen zijn.
Was dat niet Montgomery?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn in het atletiek wel een aantal 2 keer gepakt en dat betekend automatisch een levenslange schorsing
Volgens mij o.a. Gatlin, die laatst ook gepakt is voor het dealen van heroine...
Kan hard gaan..
Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:53 schreef qonmann het volgende:
Volgens een recent artikel (in hert NRC) kun je vrij straffeloos CERA gebruiken omdat het (nog) niet te ontdekken valt.
Je kunt elke ochtend een kleine dosis nemen om op peil te blijven nemen het valt niet te ontdekken met de huidige middelen.
Volgens mij ook ja, hoewel dat met al die Amerikaanse sprinttoppers van de laatste jaren bijna hetzelfde is.quote:
\quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?
quote:PEKING - De Griekse atlete Fani Chalkia is positief getest op het gebruik van steroïden.
De olympisch kampioene op de 400 meter horden van Athene heeft het olympisch dorp in Peking inmiddels moeten verlaten. Dat heeft de Griekse staatsomroep zaterdagavond bekendgemaakt.
Mazzel voor haar dat ze haar destijds al niet betrapten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef Ericr het volgende:
Halkia die vanuit het niets opeens sub 53 liep, tja het viel ook wel te verwachten.
Moet elke keer als jij dit soort berichten plaats zo lachen met jou avatarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Griekse atlete positief bevonden
[..]
Ik heb sympathie voor hun basketballers en voetballers, maar voor de Griekse atletiekploeg is mijn sympathie wel zo ongeveer tot een nulpunt gedaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef DeeBee het volgende:
De Grieken gaan lekker.
Zonde, want heb af en toe wel sympathie voor ze.![]()
Dat komt meestal na de Spelen. Het Griekse atletiek is ook bij mij tot het nulpunt gedaald. Alle topsprinters zijn gepakt of hebben een verleden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een grotere stormloop verwacht aan gepakten.
Of gingen ineens rare sprongen doen t.b.v. vergiffenis van hun fans.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat komt meestal na de Spelen. Het Griekse atletiek is ook bij mij tot het nulpunt gedaald. Alle topsprinters zijn gepakt of hebben een verleden.
Dat zou ook best kunnen..quote:
Je twijfelt zeker aan de 9.69 van Usain Bolt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Welke doping hebben die Jamaicanen?
Nee waarom was hij zo relaxt, staat marihuana nog op de dopinglijst?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je twijfelt zeker aan de 9.69 van Usain Bolt?
Staat niet op de dopinglijst, maar je kunt er ook niet mee wegkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:13 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nee waarom was hij zo relaxt, staat marihuana nog op de dopinglijst?
Dan kan Jamaica wel inpakken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Staat niet op de dopinglijst, maar je kunt er ook niet mee wegkomen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Moet elke keer als jij dit soort berichten plaats zo lachen met jou avatar
Gregort Delwarte?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als cocaïne op de dopinglijst staat , dan zal marihuana daar ook nog wel op staan zeker ? (ik meen zelfs dat er hier in België nog een voetballer voor geschorst werd nog niet zo lang geleden)
Klopt. De darter Co Stompe werd ook eens gepakt op cannabis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als cocaïne op de dopinglijst staat , dan zal marihuana daar ook nog wel op staan zeker ? (ik meen zelfs dat er hier in België nog een voetballer voor geschorst werd nog niet zo lang geleden)
Vandaar zijn naam ''The Matchstick''quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt. De darter Co Stompe werd ook eens gepakt op cannabis.
Ik vond het al een drama dat die meedeed. Na haar comeback heb ik haar echt nooit meer geloofd. Zeker omdat ze voorin mee bleef doen en telkens weer persoonlijke records bleef breken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is ze echt al een keer eerder betrapt?
Dan ben je wel heel erg dom. Die zien we echt nooit meer terug dan.
Dobrynska is nooit betrapt geweest, maar eerlijk gezegd geloof ik haar ook voor geen cent. Maar goed, dat zal ik maar niet hardop uitspreken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Is Dobrynska wel geloofwaardig, TheArt?
Is die ooit ergens mee in opspraak geraakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |