het is gewoon opzet van hemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat zou je verwachten he
En nu heeft ie gvd weeeeer iets laten liggen! (pet en zonnebril, en bijna z'n Nintendo DS, maar die heb ik nog snel ff nagebracht/gerend omdat ik hem zag liggen). Vorige keer liet ie al z'nm horloge liggen. Je zou er toch bijna iets van gaan denken zeg!
quote:
Vele redenen, waaronder eentje die op mijn salontafel lag vanochtend.quote:en waarom niks voor jou ?
Vrijwillig? No way.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is gewoon opzet van hem![]()
en nu ga jij dus die spullen in Elsloo afleveren ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent bang om daar ook op het balkom opgesloten te worden ?
oh, je had die langharige meneer op het balkom opgesloten gisteravond?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, je had die langharige meneer op het balkom opgesloten gisteravond?
ik was er vanuit gegaan dat je de Limburger had buiten gesloten, vandaar
Hierbij ben je uitgenodigd voor volgend jaarquote:
Gister niet, maar andere keren dus wel?quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gister niet, maar andere keren dus wel?
Ok. ik moest het ff voor de zekerheid weten, kan ik daar de 30e rekening mee houdenquote:
Misschien is het wel heel warm danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok. ik moest het ff voor de zekerheid weten, kan ik daar de 30e rekening mee houden
Ow gut je hebt een poes? ik ben zo allergisch voor al die haren, nee daar heb ik geen fijne ervaring meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel warm dan
En je ligt er niet alleen, soms komt poessie Plukkie langs
Gisteravond ook.
oh ik heb dit dus weer helemaal verkeerd ingeschat met je balkomquote:Op maandag 28 juli 2008 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zo, heb die branieschopper (Patrick) maar weer eens buitengezet
Ooooow wij zijn samen echt 2 hele vervelende irrtante kutkinderen hoor!
Net 2 broertjes die elkaar om de 5 min elkaars hersenen inslaan.
Ik heb geen poes. Die's van 3 deuren verdeop. Maar soms als ie wat hoort op mijn balkon dan komt ie ff kijken. Zo gister dus ook aangezien patrick rookt en we daar stonden. Sprong ie ff van onderaf de begane grond zo HOPLA op de schutting en toen op mijn balkonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow gut je hebt een poes? ik ben zo allergisch voor al die haren, nee daar heb ik geen fijne ervaring mee![]()
Dus maak je je huis even goed schoon?
Buitengezet. Als in: de deur uitgezetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ik heb dit dus weer helemaal verkeerd ingeschat met je balkom![]()
![]()
zie je wel dat ik niet alwetend benquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buitengezet. Als in: de deur uitgezet![]()
Naar huis geschopt. Richting NS.
Ik heb zelf niet zoveel met dieren... Ik vind ze wel schattig hoor, als ze mij maar niet aanrakenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen poes. Die's van 3 deuren verdeop. Maar soms als ie wat hoort op mijn balkon dan komt ie ff kijken. Zo gister dus ook aangezien patrick rookt en we daar stonden. Sprong ie ff van onderaf de begane grond zo HOPLA op de schutting en toen op mijn balkonHeeft ie een half uur met Pat staan kroelen
Ik zwaai wel ffquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef MisterO het volgende:
Oh ik sta zaterdag op de Expreszo boot in Amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |