wat meer respect voor de H master zou u niet misstaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:14 schreef PJORourke het volgende:
Oh ja, ik moet de jarige van de dag nog feliciteren.
sttt laat mij dat nu geloven dat het wel mogelijk isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Respect...bestaat dat nog hier?
Genoeg die er uit kunnen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat meer respect voor de H master zou u niet misstaan![]()
en als je het aan Vlarp vraagt heeft hij ook vast wel een plekje voor je in de H
je hebt ook wel een heel spannend oranje vlakjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg die er uit kunnen!
Hierissieweer, Deciet, Nathan, Nuvole
Dat deed ik al. EN niet eens subtiel!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon je niet subtiel laten merken dat het bedtijd voor je was
Met wie zit dan dan weer te sletten aan de foon 2 uur langquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Zo, pff , eindelijk van de foon af
Vanaf half 12
Ik zat niet te slettenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met wie zit dan dan weer te sletten aan de foon 2 uur lang![]()
Mogguh lindoquote:Goedemorgen![]()
en Gefeliciteerd Vlarp
ja zeg dat kan niet hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:28 schreef MisterO het volgende:
Bij deze feliciteer ik iedereen die deze week jarig is, ik ga niet elke dag felicitaties uitdelen hoor
ja die jong en lui van tegenwoordig,quote:
en dat terwijl hij dus al heel de avond bij je over de vloer geweest was,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat deed ik al. EN niet eens subtiel!
"Ik ga echt NU ophangen hoor. Ik moet gaan slapen. En npg douchen en het is al na middernacht en morgen vroeg op"
Jaaamaaaaar.... ik zit bijna in de trein naar Sittard. Nog eventjes!
"En nu ga ik echt ophangeen hoor. Ik kost jou klauwen meet geld en jij kost mij nachtrust".
Ok ok ok hang maar op dan.... maar kun je niet nog heeeel even? Zit bijna in de trein naar Elsloo!
"Ja, nu ben je daar. Nou mag ik ophangen he? het is al fukcing 1:00 geweest inmiddels! I need my beautysleep!"
Nah, nu praten we al zo lang... kun je niet nog even blijven hangen tot ik thuis ben te voet?
"Ok, je bent thuis. Braaf. NU hangen we op!"
En dan nog 10 minuten voor z'n huis blijven praten.
Kortom: Hij heeft overredingskracht en ik heb geen ruggengraat
En nu ben ik slaperig
ja ja dat geloof ik gelijk, als het maar een lekker ding isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat niet te sletten![]()
Ik zat te kletsen
Handen boven de tafel en zo!
[..]
Mogguh lindo
ja dat zou je verwachten hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat terwijl hij dus al heel de avond bij je over de vloer geweest was,
je zou zeggen dat na zoveel uur de gesprekstof toch eens eindig mog zijn
Hij's wel schattig ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja dat geloof ik gelijk, als het maar een lekker ding is![]()
No no no lindo, R es ti amor de ti vidaquote:Taz bom amor de ma vida
En jij hebt dagelijks mensen gefeliciteerd meneer?quote:
Nou ja zeg, met mijn verjaardag ben je niet langsgekomenquote:
solamentequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's wel schattig ja.
Maar niks voor mij.
[..]
No no no lindo, R es ti amor de ti vida
Soy solamente un capricho
Geen uitnodiging hé?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja zeg, met mijn verjaardag ben je niet langsgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |