maar Kim Feenstra is toch ook de itelligentie normquote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef Cairon het volgende:
ik snap niet dat mensen niet gewoon stemmen op mensen die ook daadwerkelijk aantrekkelijk zijn.
Fabian heeft geen goed lichaam, niet dik niet dun, maar voor een mr Gay verkiezing verwacht ik een gebruinde gespierde god die de oude griekse kunst doen herleven. Niet een of andere nobody.
Ergens best triest... deze figuren zijn knap, maar niet ongelofelijk aantrekkelijk, ze zijn heel erg gewoontjes, maar veelal hebben ze niet veel in hun bovenkamer zitten.
Kwestie van smaak, lijkt me. Waarom zou je stemmen op iemand die jij niet aantrekkelijk vindt, maar die volgens de algemene regels wel aantrekkelijk is?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef Cairon het volgende:
ik snap niet dat mensen niet gewoon stemmen op mensen die ook daadwerkelijk aantrekkelijk zijn.
Fabian heeft geen goed lichaam, niet dik niet dun, maar voor een mr Gay verkiezing verwacht ik een gebruinde gespierde god die de oude griekse kunst doen herleven. Niet een of andere nobody.
Ergens best triest... deze figuren zijn knap, maar niet ongelofelijk aantrekkelijk, ze zijn heel erg gewoontjes, maar veelal hebben ze niet veel in hun bovenkamer zitten.
Ik kom alleen naar pannquote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zijn jij en sam uitgenodigd om uberhaupt naar de meeting te komen dan?
vorig jaar was het in Utrecht ging vaker naartoe, toevallig waren toen ook andere fokkers meer nietquote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef m3nster het volgende:
PANN, is dat nog hetzelfde als een jaar geleden?
Ja ik was daar ook met enige regelmaat te vinden.. Vond alleen het "lebber" gehalte nogal hoog..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
vorig jaar was het in Utrecht ging vaker naartoe, toevallig waren toen ook andere fokkers meer niet
ze hadden nog een meet voor pann, ben niet geweest
Uhu en te veel kleine kinderen naar mijn smaak, toen ik zo oud was zat ik netiejs thuisquote:Op maandag 28 juli 2008 23:33 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja ik was daar ook met enige regelmaat te vinden.. Vond alleen het "lebber" gehalte nogal hoog..
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef Cairon het volgende:
opschepster!
Het was toch meer een kinderfeestjequote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu en te veel kleine kinderen naar mijn smaak, toen ik zo oud was zat ik netiejs thuis
Vind zelf in Rotterdam uitgaan toch iets fijner, omdat de meeste vrienden dan zie en de mensen gewoon ken, tegenwoordig sowieso geen sterke drang naar uitgaan
Misschien heb ik het gemist, maar date je hem nu?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zo, heb die branieschopper (Patrick) maar weer eens buitengezet
Ooooow wij zijn samen echt 2 hele vervelende irrtante kutkinderen hoor!
Net 2 broertjes die elkaar om de 5 min elkaars hersenen inslaan.
Het grappige trieste is ben je een half een jaar niet geweest zie je nog steeds dezelfde mensen in die tentenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het was toch meer een kinderfeestje![]()
En Rotterdam is wel leuk, soms .. vroeger..
Maar mij niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
Het grappige trieste is ben je een half een jaar niet geweest zie je nog steeds dezelfde mensen in die tenten
Nou dat is in Amsterdam hetzelfde... Zie nu nogsteeds dezelfde gasten lopen die er ook al liepen toen k 16 was..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het grappige trieste is ben je een half een jaar niet geweest zie je nog steeds dezelfde mensen in die tenten
Neequote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar date je hem nu?
Gaan we wel een keertje samen Villa onveilig maken, kan je voorstellen aan mijn Rotterdamse gay friendsquote:
*nog een zak aangeef*quote:Op maandag 28 juli 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
Koop ik met mijn stomme kop een zak Werther's chewy caramel... Nooit eerder gehad maar ik had natuurlijk op mijn vingers kunnen natellen dat ze godsgruweliijk lekker zouden zijn
Ja, maak het even! Ik pas nog steeds niet in mijn leren broek en dat wilde ik wel voor elkaar krijgen binnen twee maandenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef m3nster het volgende:
[..]
Nou dat is in Amsterdam hetzelfde... Zie nu nogsteeds dezelfde gasten lopen die er ook al liepen toen k 16 was..
Uhmm.. *slimfast aangeef*quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maak het even! Ik pas nog steeds niet in mijn leren broek en dat wilde ik wel voor elkaar krijgen binnen twee maanden
Het in de kast gevoel heb k nooit echt gekendquote:Op maandag 28 juli 2008 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Toen ik in de kast zat, was Amsterdam voor mij the place to be, het is nog steeds leuk af en toe, heb ook opgemerkt dat steeds dezelfde mensen in bepaalde tenten komen
quote:
Waar een wil is is een wegquote:
Besta is toch het coc aldaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
Eigenlijk is er niet zoveel qua uitgaan in Randstad (leuke tenten)
Rotterdam *Gay palace, villa en strano
Amsterdam ouwe you2, exit, soho, vivelavie
Den Haag Basta
Utrecht alleen pann en het wordt steeds baggerder daar
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Waar een wil is is een wegEn meerdere zakken snoepgoed langs die weg..
quote:
Ja, dan blijf ik niet bij het snoepgoed hangen, dan race ik meteen naar de electronica natuurlijk (komt trouwens wel bij de wal mart vandaan die caramelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:13 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dear Wonderer, you have won one minute of free shopping at walmart![]()
In de smaak Werther's chewy caramel?quote:
Zie het helemaal gebeuren..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan blijf ik niet bij het snoepgoed hangen, dan race ik meteen naar de electronica natuurlijk (komt trouwens wel bij de wal mart vandaan die caramel)
Ja zoiets. Hoewel het wel lastig gaat worden om een name-brand tussen al die rotzooi te vinden binnen een minuutquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:24 schreef m3nster het volgende:
[..]
Zie het helemaal gebeuren..
PlasmaTV
MacBookAir
Ipods
nog een PC erbij...
Mwah, tijd genoeg om het in te studeren..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoewel het wel lastig gaat worden om een name-brand tussen al die rotzooi te vinden binnen een minuut
En dat voor iemand met belfobie...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Zo, pff , eindelijk van de foon af
Vanaf half 12
Maar als iemand mij belt dan scheelt dat. Blijkbaar. Een beetje.quote:
Ik doe het toch liever met een bas dan met een beastquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:23 schreef PJORourke het volgende:
Die spelvaut in de TT is toch wel opvallend
jij gedraagt je dan weer als een beastquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe het toch liever met een bas dan met een beast
Truequote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gedraagt je dan weer als een beast
kon je niet subtiel laten merken dat het bedtijd voor je wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als iemand mij belt dan scheelt dat. Blijkbaar. Een beetje.Ooow moe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |