quote:
Waar een wil is is een wegquote:
Besta is toch het coc aldaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
Eigenlijk is er niet zoveel qua uitgaan in Randstad (leuke tenten)
Rotterdam *Gay palace, villa en strano
Amsterdam ouwe you2, exit, soho, vivelavie
Den Haag Basta
Utrecht alleen pann en het wordt steeds baggerder daar
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Waar een wil is is een wegEn meerdere zakken snoepgoed langs die weg..
quote:
Ja, dan blijf ik niet bij het snoepgoed hangen, dan race ik meteen naar de electronica natuurlijk (komt trouwens wel bij de wal mart vandaan die caramelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:13 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dear Wonderer, you have won one minute of free shopping at walmart![]()
In de smaak Werther's chewy caramel?quote:
Zie het helemaal gebeuren..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan blijf ik niet bij het snoepgoed hangen, dan race ik meteen naar de electronica natuurlijk (komt trouwens wel bij de wal mart vandaan die caramel)
Ja zoiets. Hoewel het wel lastig gaat worden om een name-brand tussen al die rotzooi te vinden binnen een minuutquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:24 schreef m3nster het volgende:
[..]
Zie het helemaal gebeuren..
PlasmaTV
MacBookAir
Ipods
nog een PC erbij...
Mwah, tijd genoeg om het in te studeren..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoewel het wel lastig gaat worden om een name-brand tussen al die rotzooi te vinden binnen een minuut
En dat voor iemand met belfobie...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Zo, pff , eindelijk van de foon af
Vanaf half 12
Maar als iemand mij belt dan scheelt dat. Blijkbaar. Een beetje.quote:
Ik doe het toch liever met een bas dan met een beastquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:23 schreef PJORourke het volgende:
Die spelvaut in de TT is toch wel opvallend
jij gedraagt je dan weer als een beastquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe het toch liever met een bas dan met een beast
Truequote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gedraagt je dan weer als een beast
kon je niet subtiel laten merken dat het bedtijd voor je wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als iemand mij belt dan scheelt dat. Blijkbaar. Een beetje.Ooow moe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |