quote:Op maandag 28 juli 2008 15:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kan morgen evt langskomen om je te helpen Koei. Je kent mijn prijs.
Mijn verschrikkelijke, gruwelijke prijs [ afbeelding ]
Ik zal vanavond een foto maken Disjfa, ik zal zeggen dat het speciaal voor een jongen van de internets is. Moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:04 schreef disjfa het volgende:
Nou Cruise, als je girl action wilt posten. Laat die date van je eens zien hier ! PICS!
Goede omschrijvingquote:
Koei, kan ik je nog ergens mee helpen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Goede omschrijving
Ze deed het gisteren ook met Roy, dacht ik.
Waar denk je dan dat ik aan dacht??quote:Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier over eten, niet over andere bezigheden.
Het internet gaat er hier uit voor een uurtje, dus ik spreek jullie allen morgen weer denk ik.
Eerst pics van jouw chicky, dan kijk ik wel verder.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Maar ik zag Disjfas handen al onder zijn bureau verdwijnen.
Chicky? Die heet toch Chucky?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef disjfa het volgende:
oh jeetje. Nu komt het weer. De ellelange posts "nee ik had het niet over neuken" boehoe posts
[..]
Eerst pics van jouw chicky, dan kijk ik wel verder.
Dat toetje was omdat je niet eens wilde afdrogen, zoals je vooraf beloofd hadquote:Op maandag 28 juli 2008 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik werd getrokken door de titelEn ja Elroy, die prijs reken ik ook altijd bij Koei
Ik moest alleen zelf de kaas raspen en het toetje betalen!
BBQ bij mij?? Neen, dat is nooit afgesproken. Ik heb geen tuinquote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef koei het volgende:
[..]
Chicky? Die heet toch Chucky?
En Poit, wat voor kwaliteiten heb jij precies? Mensen krijgen niet zomaar eten he, dat moeten ze verdienen. Plus dat er sowieso al een bbq bij jou zou zijn!
Die frustratie. Prachtigquote:Op maandag 28 juli 2008 15:54 schreef disjfa het volgende:
Swirls. Dat vrouwen daar tegenwoordig om vallenVrouwen zijn gewoon te makkelijk tegenwoordig. Interesse hebben ze niet meer. Gooi wat willekeurigs sufs en ze druipen waar je bij staat
oja, die BBQ had ik er zelf bij bedachtquote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef Poit het volgende:
[..]
BBQ bij mij?? Neen, dat is nooit afgesproken. Ik heb geen tuin
Een feestje daarentegen zeg ik geen nee tegen
Maar mijn specialiteiten? Mijn gezelligheid in combinatie met m'n vriendelijke glimlach zou meer dan voldoende moeten zijn om iedere vrouw voor mij te laten koken.
Tevens kook ik zelf ook graag en vind afdrogen geen ramp. Zeker niet als er harde foute muziek aanstaat en ik met m'n kont mag schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |