En ff langs de kapper voor een vlot kapselquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
"Gewoon jezelf zijn".
Bruggen voldoen ookquote:Op maandag 28 juli 2008 02:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Heerlijk. Jammer dat ik geen balkon/tuin heb.
Waar?quote:
Opgelost. Slotje...quote:Op maandag 28 juli 2008 12:01 schreef omyfalzer het volgende:
Het kan allemaal.
[ afbeelding ]
Gewoon jezelf helemaal inproppuh en dan gewoon wat pillen pakken en slapies doen. KLAAR.
en niet te vergeten een beetje peper eroverheenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Heatseeker het volgende:
Citroen uitpersen in je oog.
Werkt gegarandeerd.
Veel plezier met je verkoudheid!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe, ik heb teminste een airco in m'n kamer.
Ik heb anders nergens last van. Ook niet van de hitte.quote:
Ja, ik woon in een herenhuis met van die ramen die je omhoog kunt doen waar ik mooi de slang tussen kan klemmen. Als ik vanuit de gang m'n kamer in loop is het echt stukken beter, ook qua luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
relaxed.... waar loopt bij jou die slang door... je raam?
Goddelijk!! Ik wil ook zo'n weerstand!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens last van. Ook niet van de hitte.
dat is echt wel relaxed!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een herenhuis met van die ramen die je omhoog kunt doen waar ik mooi de slang tussen kan klemmen. Als ik vanuit de gang m'n kamer in loop is het echt stukken beter, ook qua luchtvochtigheid.
Hardlopen! Door en weer en wind, gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Goddelijk!! Ik wil ook zo'n weerstand!
Zeker. Papa is lief.quote:
de mijne gaat voor dat geld naar de hoerenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hardlopen! Door en weer en wind, gaat het vanzelf.
[..]
Zeker. Papa is lief.
De mijne is er met 1 getrouwd. (Ik mag m'n stiefmoeder niet zo)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mijne gaat voor dat geld naar de hoeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |