tja:quote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
mschol, zet je eisen eens op een rijtje, en noem je budget.
Ik draai het al bijna een jaar. In het begin was het niet ideaal, maar nu met SP1 heb ik niets te klagen. Oke, het is iets trager dan XP met games, maargoed of ik nu 60 of 70fps haal, dat boeit mij dan ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet nog zien hoe 't met gamen gaat, maar ik ben eigenlijk wel over naar vista. Heerlijk OS
Een brommer is toch geen vervoerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijgt Geqxon geen kilometer vergoeding omdat hij maar een 'brommertje' rijdt. Ook al doet dit 'brommertje' voor de zaak rond de 700 kilometer per maand.
Nou, dat gaat treinen worden, à 150 euro per maand. Het is duurder, maar ik krijg het wel vergoedt.
Jij zit elke dag drie kwartier heen en drie kwartier terug op de brommer?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijgt Geqxon geen kilometer vergoeding omdat hij maar een 'brommertje' rijdt. Ook al doet dit 'brommertje' voor de zaak rond de 700 kilometer per maand.
Nou, dat gaat treinen worden, à 150 euro per maand. Het is duurder, maar ik krijg het wel vergoedt.
Idd, 90 of was het nou 99% van de klachten bij de consumentenbond over vista gin over verouderde hardware, ouwe systemen en rare exotische z merken die het in eens niet meer deden. Maar goed je zet toch ook geen vrachtwagen carrosserie op een mini? Dat gaat ook niet werken ... Zelf eigenlijk weinig te klagen over vistaquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik draai het al bijna een jaar. In het begin was het niet ideaal, maar nu met SP1 heb ik niets te klagen. Oke, het is iets trager dan XP met games, maargoed of ik nu 60 of 70fps haal, dat boeit mij dan ook niet
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te zeiken over Vista! Wat Geqx in het vorige deel ook al zei, je moet het niet op verouderde systemen installeren. Maargoed, was dat niet altijd al zo? Als ik Win 95 op een XT installeer, is het ook niet vooruit te branden. Loze klacht dus.
Iets minder dan een half uurtje, ongeveer 33 / 34 kilometer per dag. Met de auto is het 20 / 25 minuten, en met het OV minimaal een uur.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:05 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij zit elke dag drie kwartier heen en drie kwartier terug op de brommer?
Daar heb je het al. Bij een ingrijpende software release kun je nou eenmaal geen compatibiliteit met oude drivers garanderen. En de Vista Beta voor hardware en software developers was al tijden voor de release van Vista vrij beschikbaar, deze heren hadden tijd zat om hun software en drivers te testen.quote:Meest gehoorde klachten zijn volgens de Consumentenbond het niet goed functionerende software en randapparatuur die het laat afweten.
Hoe kan jij 33km in een half uur rijden met een voertuig dat maar 45 km/h kan rijden?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets minder dan een half uurtje, ongeveer 33 / 34 kilometer per dag. Met de auto is het 20 / 25 minuten, en met het OV minimaal een uur.
33km per dag. Half uur heen, half uur terug.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe kan jij 33km in een half uur rijden met een voertuig dat maar 45 km/h kan rijden?
Precies. Iedereen loopt altijd de OS-fabrikanten te verwijten dat drivers van hardware-fabrikanten niet werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Bij een ingrijpende software release kun je nou eenmaal geen compatibiliteit met oude drivers garanderen. En de Vista Beta voor hardware en software developers was al tijden voor de release van Vista vrij beschikbaar, deze heren hadden tijd zat om hun software en drivers te testen.
Of van die "Mijn HP Scanjet 4100 uit 1998 werkt niet meerMaar hij heeft een USB poort hoor
" problemen.
Ah, op die manierquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
33km per dag. Half uur heen, half uur terug.
Verder kan mijn voertuig iets harder dan 45. Al rij ik in de bebouwde kom over de autoweg keurig 45 en buiten de bebouwde kom netjes 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |