Katwijk, wind hier vanuit het NW op het moment, maar het is al de hele tijd veranderlijk hierquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk?![]()
Morgen heeft het zuidwesten geen last van zeewind he.
Ik zit hier wel goed in Tholen,Zeeland.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk, wind hier vanuit het NW op het moment, maar het is al de hele tijd veranderlijk hier
Uiteraard, en er zit gelijk onweer in ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Er ontstaan buien voor het systeem uit dat in het zuidoosten loert.
Hopelijk ontstaat er meer natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:58 schreef Drasss het volgende:
Volgens mij gaat Regio Eindhoven alles missen en gaat Prov Zeeland cq Roosendaal flinke tikken krijgen..
Mag toch aannemen dat in maastricht echt wateroverlast gaat komen. Da ding blijft maar liggen en is afschuwelijk groot zeg..quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, het gaat hier he-le-maal los! Plenst en dondert behoorlijk.
Valt weinig op foto te zetten.
Ja idd. Meldingen @ P2000 maar es ff afwachten. Al valt de regen nu wel mee. Maar het aantal ontladingen en onweersklappen nietquote:Op zondag 27 juli 2008 21:12 schreef Drasss het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat in maastricht echt wateroverlast gaat komen. Da ding blijft maar liggen en is afschuwelijk groot zeg..
Ik moet zeggen dat ik nu vanuit men raam een soort lijn zie. Kom ff niet op het woord..quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja idd. Meldingen @ P2000 maar es ff afwachten. Al valt de regen nu wel mee. Maar het aantal ontladingen en onweersklappen niet.
Was ook voorspeld toch? Dat dit systeem heel langzaam zou zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:12 schreef Drasss het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat in maastricht echt wateroverlast gaat komen. Da ding blijft maar liggen en is afschuwelijk groot zeg..
Net al gedaan, foto gemaakt van de zonsondergang en richting Antwerpen.quote:
Dan zet je het op film.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, het gaat hier he-le-maal los! Plenst en dondert behoorlijk.
Valt weinig op foto te zetten.
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen, als ik zie wat hier langstrokquote:Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Om een uur of 7 was ik in Bonn, en daar werd op dat moment net een evenement afgebroken waarbij een onweerswaarschuwing uitging naar de bezoekers. Iedereen werd aangeraden te schuilen onder de bruggen in de omgeving.
Jups.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef kree het volgende:
yep TT mag veranderen in: "De atmosfeer staat op ontploffen #254 shelf richting het ZW*??*
Ja man, niet te geloven, lijkt wel of er een muur boven het ZW zit.quote:
Nee, dat is onmogelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja man, niet te geloven, lijkt wel of er een muur boven het ZW zit.
Denk dat het komt door de zeewind, de buien stoppen gewoon voordat ze de kust bereiken.
hier toch echt wind vanuit het NWO, dat heb ik dan van het haantje op de kerkklok.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk.
De wind komt niet vanuit zee, en het is vrijwel windstil.
Er zit een stevige updraft in die bui... te zien aan het zeer solide (culiforme) aambeeld!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
Geen bliksem... Maar wat foto's van de onweersbui bij Venlo
tussen 21:20 en 21:29
Niks is bewerkt...direkt van de camera op de fotosite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, misschien ontstaat er vannacht nog wel wat. Gfs geeft het nog een kans. En gfs zat voor vanmiddag ookal goed qua convectieve neerslag (NW en ZO).quote:Op zondag 27 juli 2008 22:19 schreef DemonRage het volgende:
Weer een paar buien gevormd op dat spul... Nou wil ik dat tussen die bui en die bij Venlo de boel dichtslibt met buien!
Die nieuwe bui ten zuiden van Eindhoven is vanaf hier wel te zien... het flitst een beetje in het zuiden.
Lekkerquote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mist ons wéérquote:Op zondag 27 juli 2008 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Als die bui ten het zuiden van Eindhoven nou een afslag naar rechts neemt, dan kan die nog net Eindhoven halen.
Nee, dat komt mooi mijn kant op.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Als die bui ten het zuiden van Eindhoven nou een afslag naar rechts neemt, dan kan die nog net Eindhoven halen.
Alleen wat flitsen in het zuidwesten... maar da's een bui die onderlangs getrokken is. Ook goed te zien op de radar.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Drasss het volgende:
Flitsen te zien nu in Eindhoven, maar weer ook niet. Jij iets boeiends Demon?
Yep... lijnvorming en op weg naar Zeeland.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Komt u maar.![]()
http://85.17.225.46/30685(...)06878430_5_EC9D.jpeg
Ik zie nog geen weerlicht oid.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yep... lijnvorming en op weg naar Zeeland.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ie letterlijk langs kwam waaide het iets.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er zit een stevige updraft in die bui... te zien aan het zeer solide (culiforme) aambeeld!
Ik zie ze ook (en dan bedoel ik niet het vuurwerk van de kermis van zojuistquote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef Maisnon het volgende:
veel en snelle flitsen in de verte te zien, in de richting van tilburg
We hebben nog wat voor je overgelatenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
Het licht hier fucking veel.![]()
Komt netjes deze kant op.
woeha, er komt even wat jouw kant op zeg als je dat zo zietquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
Het licht hier fucking veel.![]()
Komt netjes deze kant op.
Inderdaad, de tering.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:37 schreef DemonRage het volgende:
Die buienlijn richting Zeeland wil nog ff lekker activeren... Fredo55 mag strax hagelstenen koppen.
Westen krijgt niks (rotterdam en omgeving)quote:Op zondag 27 juli 2008 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Damn zeg, het noorden van het land, het oosten van het land, nu het westen. Allemaal prijs in de afgelopen dagen...
En ik...
Als ik het overdag om me heen kreeg, was het een stuk makkelijker.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:13 schreef RiKe het volgende:
Fredo, je weet dat je nu de taak op je hebt om een uitgebreid verslag er van te maken he?
Voor alle mensen die het weer mis lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |