Good old times, was een hit toen ik voor het eerst naar hier reedquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hè, ik heb voor dit liedje nog steeds een zwak.
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
daar is ie té mooi voor, ik kende deze nietquote:
Maar nu wel!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar is ie té mooi voor, ik kende deze niet
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
geen tijd !quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
Ik kan dit wel waarderen hoor, lekker reggea soundje.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindt:
quote:
Bij dit nummer smelt ik, ook al is het niet warm.quote:
Slow jazz that is, de klassieke jazz zeg maar, ik ook!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Ik voel je Ka maar Ella en Oscar Peterson, dat was het echt. Mèn, I love echte jazz.![]()
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Ja en , ik luister liever muziek hier.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?quote:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |