abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60482929
Wat een maf kind heb ik ook! Met 15 weken rolde ze zich op, deed het daarna weken amper tot niet. Alleen als ze haar voeten tegen de spijlen van de box af kon zetten en sinds afgelopen maandag heeft ze de smaak echt goed te pakken, ze draait zich steeds op haar buik en vanmorgen draaide ze zich ook zelf weer terug
Straks naar de prenatal om een stoel voor haar te halen zodat ze over een tijdje mee aan tafel kan zitten
Kleine meisjes worden groot
Saartje
pi_60483847
Saar, goed zeg! heen en terug draaien!!
Bla, hopelijk gaat het vandaag ook goed met de voeding. Altijd fijn als je kleintje tevreden is!

Chris is nu een buikslapertje geworden De laatste paar dagen vinden we hem steeds vaker op zijn buik terug. Eens kijken of dat aanhoud als het weer wat koeler wordt. We staan in ieder geval steeds vol verbazing te kijken naar de bijzondere houdingen zo zonder slaapzak (op zijn buik of zij of rug, armen/benen buitenboord, tegen de spijlen/hoofdbord/voetenbord, op/onder/naast knuffel etc )
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:26:56 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60483926
Ik stond vanmorgen ook even te kijken. Idd op zijn buik en hoofd bij het voeteneinde. Je kan het maar druk hebben in je bedje.

Saartje!
pi_60484181
Dana lag vanmorgen ook omgedraaid in bed, met dr hoofdje naar t voeteneinde
vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen

en nu ligt ze heerlijk in de box lieve geluidjes te maken tegen de knuffel eend
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:59:19 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60484541
Da's wel vlot voor zo'n kleine dame Bla!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:58:41 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60490008
Ehm, zijn er hier mensen met een Oei ik groei die voor mij even kunnen checken wat er bij jullie voor dingen bij de 26 weken/6 maanden staan?
Daar waar ik overal hoor dat Sasha zo snel is met zijn schuiven/tijgeren lees ik dat hij nu (met 7 maanden) toch wel op z'n minst moet kunnen zwaaien, zelf gaan zitten, zelf gaan staan, optrekken, weer gaan zitten, los staan, met steun lopen en... van de tafel naar de stoel oversteken zonder hulp, doet een stap.

Volgens mij klopt daar geen moer van toch???

Oh, en als iemand niest dan kan hij al 'hatsjie' zeggen, lees ik net. En 'boe' voor vallen (boem) en 'aai' horen er ook al bij.
Mijn kleine einstein komt niet verder dan babablablablehbabababa.

Als je die kleine 'anekdotes' leest krijg je spontaan faalangst zeg!
Ik leg het maar gauw weer weg. Vond het de eerste maanden heel interessant, maar nu loopt het niet meer gelijk, kan ik me er maar beter ook niet druk mee/over maken dan.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 01-08-2008 15:04:14 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:01:44 #107
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60490066
BE het Oei ik groei boek gaat uit van het vroegst mogelijke moment dat een kindje iets kan. Ze sommen een heleboel dingen op en de meeste activiteiten kunnen ze pas veel later. Ik heb me ook wel eens verbaasd over de dingen in dat boek die Milo al zou moeten hebben gekund. Hij is nu anderhalf jaar en zegt nog steeds geen hatsjie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:05:58 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60490143
Hoe verder ik nu lees hoe meer het vooral Jetteke is die echt zo heel knap en snel en goed was in alles.
pi_60490282
Joh volgens Oei ik groei zou Linde nu op zijn minst haar eigen kamertje moeten kunnen behangen
pi_60490352
Morris zegt nog steeds geen 'hatsjie', wel 'gezondheid'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60491416
mijn 7-jarige zegt nog steeds 'hondkwijt'
Saartje
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:16:25 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60491770
Hondkwijt is wel erg schattig
Tjonge dat die van jullie dat allemaal nog niet kunnen zeg Daarom geen Oei ik Groei hier, ik zou er alleen maar onzeker van worden.

Heb ik al gezegd dat Stijn zo'n poppie is.Maar dan wel een poppie van 7kg en 67cm. Gisteren is hij goedgekeurd en afgemeld door de kinderarts, we hoeven niet meer langs te komen
Nu ligt hij heerlijk op zijn speelkleed te liggen en heeft zichzelf ontdekt in de spiegel. Blijkbaar bevalt het beeld hem wel want hij moet er hardop van lachen
Lekker douchen!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:23:11 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60494166
Fijn dat hij goedgekeurd is Sjak!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:33:46 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60494357
Sjak, fijn dat je niet meer naar de KA hoeft!

Rollende Saar, helemaal goed.

BE, zeg Sasha nou nog STEEDS geen hatsjie?
Dan toch minstens wel "gezondheid lieve mama, zal ik een zadoekje voor je halen?"
Er is wel een 26-weken sprong. Geloof ik.
Ik vind het wel knap dat hij met 7 mnd al echt vooruit komt!

DF, ja, idd, ik tel wel af. Jij bent hier nog maar 10 dagen of zo, toch? Aargh! Niet normaal! Veel te snel!
Chris en Eli gan zo leuk gelijk op. Vind ik erg "gezellig".
Eli ligt nu ook regelmatig op zijn buik. op knuffel, naast knuffel, met zijn kop tegen de spijlen, met zijn kop tegen de onderkant van het bed, met zn kop tegen de bovenkant van het bed. kiest u maar, we hebben alle opties gehad.
Zelf op zn knietjes

[ Bericht 9% gewijzigd door DaviniaHR op 02-08-2008 13:13:15 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60495862
Fijn sjak!

Saartje, goed hoor!!

Sasha is ook mooi actief 's nachts! Tja, je moet toch wat doen in je slaap of als je net wakker bent

Bla, Lotte is ook al zo beweeglijk, gelukkig nog niet met omdraaien! Dat lijkt me nog wel eng i.v.m de deken enzo

Wij zijn vandaag naar het CB geweest. Lotte weegt nu 4850 gram (met geboorte 4120 gram) en is 57 cm (dag na geboorte gemeten en toen was ze 53cm). Hardstikke netjes dus
Verder was alles ook goed, we krijgen als ze 3 maanden is nog een echo voor haar heupjes omdat ze toch ook een hele tijd in stuit gelegen heeft (tot 36 weken). De arts vond het dan zeker goed om even na te laten kijken, vind ik zelf ook wel heel fijn!

Sinds we bij de chiropractor geweest zijn merken we al zoveel verschil bij Lotte!
De afgelopen tijd sliep ze 's nachts hooguit 4 uur achter elkaar. Nu al 2 nachten 6 uur en 5,5 uur. Vanmorgen moest ik haar zelfs wakker maken (omdat we naar het CB moesten), toen had ze na de nachtvoeding van half 5 ook alweer ruim 4 uur geslapen (was normaal ook korter).
Ze slaapt overdag ook een stuk beter, is een stuk rustiger en ook makkelijker in slaap te brengen.
Als ze nu even wakker is pak je d'r op, even knuffelen of bij ons zitten en ze slaapt weer (oke, niet altijd natuurlijk, maar wel regelmatig).
Ook ligt ze een stuk rustiger op haar rug, kan nu gerust op haar rug een hele tijd in de kinderwagen wakker om zich heen liggen kijken, eerst moesten we dat niet proberen, was geen succes
Blij dat ik gegaan ben dus, hopelijk zet dit zich ook door!
pi_60496577
Ik ga even trots mijn dochter laten zien hier hoor. Ze is nu een week oud en ze maakt het prima
Hier is Joyce Lynn!

pi_60496650
Hier ook "oei-ik-groei" kind.. Hij zegt geen hatsjoe, en heeft ook nog echt aanwijsbare sprongetjes.. Dus dat boek heb ik bekeken, maar netjes terug gegeven aan de bieb

Fijn dat stijn niet meer terug hoeft naar de KA. Altijd fijn als hij zo goedgekeurd is!

Mrien, wat goed dat de Lotte zoveel baat heeft bij de Chiro! Zal jullie ook wel rust geven

Davinia, nog 9 dagen Zondag een week.. Ik vind het ook leuk dat Eli zo meegaat, en ook de net-dreumusjes. Lekker vergelijken, en samen problemen oplossen
Vanmiddag is Chris voor het eerst naar het buitenland geweest even naar de mediamarkt in duitsland, prijzen vergelijken. Ik moet mijn paspoort toch vernieuwen deze maand, dus ik denk dat het slim is om Chris er ook even bijop te zetten.. Hij was nu illegaal
Chris zit nu lekker in zijn badje.. Hebben een badje bij de IKEA gehaald, en daar blijft hij goed in zitten, het badje is laag en breed, met antislipdingen op de bodem. Redelijk Chris proof. Al glijdt en glibbert hij nog wel eens onderuit.
En papa vind hem nu wel schoon genoeg.. Ga mijn mannetje eens afdrogen..
pi_60497093
Wat kijkt Joyce Lynn wijs uit haar oogjes! (of noemen jullie haar gewoon Joyce?)
Alles gaat goed met slapen/eten en luiers vullen?
pi_60497572
Het gaat helemaal prima En we noemen haar Joyce en Joyce Lynn. Gebruiken het door elkaar. (Laatste uitgesproken als Joycelynn dus )

[ Bericht 45% gewijzigd door crumpet op 01-08-2008 21:30:43 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:37:37 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60499434
Wat lekker veel haar ook al!
pi_60512732
Zijn jullie kleintje alweer wat aan het bijkomen van die hete dagen? Chris gaat weer iets beter slapen nu, vanochtend zelfs langs geslapen voor zijn doen. Misschien toch nog een beetje slaap inhalen. En hij slaapt ook weer beter in, misschien wel door de slaapzak. Hij blijft nu in ieder geval beter liggen.

Precies een jaar geleden was ik uitgerekend. Ik stond op springen, maar niet het idee dat er snel iets zou komen. De 2e augustus ging rustig voorbij. En ik moest inderdaad nog 8 daagjes wachten op de kleine hummel
pi_60513179
Sjak wat fijn!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:50 schreef mrien het volgende:
Bla, Lotte is ook al zo beweeglijk, gelukkig nog niet met omdraaien! Dat lijkt me nog wel eng i.v.m de deken enzo
vind t ook een beetje eng ja, heb vandaag dus ook maar een slaapzak gekocht, kijken of dat iets uitmaakt.

Fijn dat Lotte nu beter slaapt, wat goed zeg dat het zo geholpen heeft!

Schattig hoor Crumpet, babytjes met zoveel haar
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:10:43 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60513540
DF, je uitgerekende datum! Ieks, zo raar!

Eli heeft niet veel last gehad van de hitte, geloof ik. (zesde ziekte-perikelen daar gelaten.) dus neuh, niet echt.

Hoi, Joyce Lynn!
pi_60515384
Wij zijn wel blij dat het een stukkie koeler is hoor. Ik vond het erg warm (heb volgens mij nog erg last van de hormonen) Koen had toch wel van die warmtebultjes maar die zijn alweer weg!
Vannacht heeft Koen alweer 6,5 uur doorgeslapen, echt superlekker!

En.............!!!!!!!!!!
Vandaag mijn eerste grote grijns gekregen, zomaar uit het niets. Ik was zomaar een beetje tegen hem aan het praten en daar wassie dan: DE LACH
Uiteraard is het maar bij 1 lach gebleven, hopelijk volgen er in de komende dagen meer want het was zooo schattig , kan echt je dag opfleuren

sorry voor de enthousiasme
pi_60515444
Koen aan t lachen
lief gezicht is dat he LL
pi_60515556
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Koen aan t lachen
lief gezicht is dat he LL
Je krijgt echt zo'n gevoel bij
pi_60517778
Koen, een lachje, speciaal voor mama!! Heerlijk

Bla, hopelijk helpt de slaapzak.. Hier werkte het eventjes. Een paar weken, daarna kon hij ook met slaapzak omdraaien..
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:18:49 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60524107
Sasha zit nu regelmatig op handjes en knietjes heen en weer te wippen. Ben benieuwd wanneer schuiven op kruipen over gaat.
Ik had al zitten geinen tegen F. dat het vast de aankomende 2 weken gaat gebeuren als ik niet thuis ben.

Wat ik trouwens ook niet had verwacht, is dat het woordje 'nee' nu al indruk lijkt te maken. Ok, mss is het de afleiding puur omdat ik iets tegen hem zeg, maar 9 van de 10 keer stop hij ook echt met wat hij aan het doen is en gaat de andere kant op.
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:59:44 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60524826
Ik had trouwens nog een vraag.
Een tijdje terug ging het hier over billendoekjes. Ik heb inmiddels van F. begrepen dat hij die van het kruidvat, die ik dus haal, echt zo verschrikkelijk vind stinken.

Welke doekjes zijn, qua geur, een beetje aan te raden?
pi_60525467
Warme weer weg (grotendeels) en Amber slaapt meteen weer goed door snachts!
Zo rond 11 uur/12 uur laatste voeding en daarna om 6/7 uur wordt ze weer wakker.

Ze is echt voelbaar en zichtbaar aan het groeien, ze voelt nu zo stevig en flink aan al, sinds gisteren merk ik dan weer dat ze zulke stevige beentjes aan het krijgen is!

BE: c1000 doekjes vind ikzelf ook niet zo lekker ruiken, dus die iig niet.
Zelf geef ik tot nu toe de meeste voorkeur aan de pampers doekjes. Heb inmiddels al een aantal kortingsbonnen bij de etos ingewisseld voor doekjes en luiers
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:18:25 #131
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60527287
Pampers of Natusan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:22:54 #132
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60527370
zwitsal sensitive doekjes (ook omdat de stof van de doekjes de zachtste is van allemaal )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60527728
pampers of zwitsal
  Jubileum moderator zondag 3 augustus 2008 @ 16:36:50 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60529012
Wij zweren bij Etos doekjes. Stukken goedkoper als zwitsal en pampers, en Eva is er niet gevoelig voor (wat ze bij die andere 2 wel is).
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:53:41 #135
3011 E.T.
pi_60529345
Etos Sensitive is idd ook wel te pruimen (de gewone kregen we hier luieruitslag van)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60529348
Hema! Die doekjes van de C1000 vind ik ook stinken. Die van de Hema vind ik redelijk neutraal.

BE, spannend zo'n wiebelende sasha.. wij ons is Chris eerst nog gaan buikschijven, na het wiebelen en voordat hij ging kruipen. Dat duurde een paar weken, en daarna begon hij "opeens" te kruipen.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:11:51 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60530955
BE de sensitive doekjes van de HEMA zijn geweldig. Totaal geen sterke geur en geen allergische reacties. Die van kruidvat hadden we hier ook en die ruiken inderdaad zum
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:27:56 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60532267
aldi!!!

maar van mij moet je maar niks aannemen geloof ik, want ik vind die van kruidvat helemaal niet stinken die hadden we vroeger toen max nog een babietje was
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:46:40 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60532616
Wij wisselen altijd om de zoveel tijd. Ik vind op den duur alles gaan stinken. Nu weer even die van de AH.

Enehm... Lena, julliewetenwel, mijn beeeebie, die stond vandaag. Los. Alles leuk en aardig, maar het gaat zo hard.... Ik Ben echt knettertrots op haar, maar dit vind ik nog een stap te ver eigenlijk. Onze kleine grote Niemie. Zo noemt Luuke haar!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:00:10 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60532883
ik vind eigenlijk ook alle doekjes op den duur gaan stinken; ik associeer de lucht dan met poep
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator zondag 3 augustus 2008 @ 20:01:31 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60532916
Niemie wat klinkt dat ongelooflijk lief Lishe *smelt*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60534743
Ruikten die aldi doekjes niet naar kauwgom ballen? (of waren dat de lidl?)

Niemie klinkt als een mooi koosnaampje! En los staan is ook .

Hier nog steeds een tafel-loper Al gaat dat steeds vlugger. Met zijn motoriek lijkt ook zijn (ruimtelijk) inzicht wat groter te worden. Steeds net snel genoeg om het niet te gevaarlijk te maken.. Wie dat ooit zo bedacht heeft
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:28:08 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_60535209
Wij gebruiken de Pampers Sensitive. Pas overgestapt op de normale, maar die vind ik helemaal niet lekker werken en ze komen niet goed uit het pak, dus weer terug naar de sensitive. Wij halen ze altijd in bulkverpakking bij de Makro.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60535346
Hier gelukkig weer Zwitsaldoekjes. Ik had een zespak van de Hema, maar die doekjes kwamen er niet per stuk maar per vijf ofzo uit. Dus ik ben heel blij dat die ein-de-lijk op zijn (maar ze waren wel goedkoop!). De geur, ja, tja, als ik boven een stinkluier sta is het geurtje van zo'n doekje heel prettig hoor.

Hoe is het met Ruben Troel? Is -ie al van zijn baard af? (En ben jij er ook weer vanaf?)
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:41:52 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60535570
O, dat staat bovenaan mijn ergernissentop, doekjes die er niet 1 voor 1 uitkomen. En ik ben niet zo georganiseerd dat ik ze in een doos doe.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60536980
Hier is al menig pak billendoeken de kamer doorgesmeten als kindlief van navel tot nek onder de shit zat en de doekjes per kilo uit de verpakking kwamen en niet per stuk Vriendlief deed het, niet ik
Ik gebruik die van kruidvat eigenlijk altijd, die ruiken wel fijn vind ik en komen er wél per stuk uit. Die van etos vind ik rampzalig.
Saartje
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:50:23 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60539102
Boven wel een nette doos, beneden een losse verpakking en dan maar flapperen om een doekje eruit te krijgen en dan heb je idd een prop. En een kind van top tot teen onder.

Vandaag trouwens geloof ik 4 zurige tandenluiers (2 doorgesijpelde ) incl. een beetje uitslag. Ik kan alleen niet vinden welke tanden er nu op doorkomen zouden staan. Er is heel veel kwijl en gekluif op zijn vingertjes, maar ik zie niet echt iets. Nou ja, we zullen het wel weer mee gaan maken.
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:45:18 #148
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60541524
Nika zat ook helemaal onder de warmtebultjes in haar gezichtje, gelukkig is dat nu een stuk minder geworden.
volgens mij heeft ze ook regeldagen, ze wil ongeveer om het 1.5 uur gevoed worden en is wat kummeliger dan anders.

Waneer ongeveer lachen baby's ook al weer echt? Ben dat helemaal vergeten met Demi.
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:37:24 #149
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60543598
hier ook doekjes van het kruidvat, heb ik als sinds michelle's geborote en ben eigenlijk nooit overgestapt.
Overigens haal ik eerst een aantal doekjes eruit voordat ik een poepluier ga verschonen, want anders vliegen de doekjes hier ook door de kamer heen. als ik dan nog doekjes extra nodig heb is kind in ieder geval al redelijk schoon en kan ik het op mijn gemak doen.

Met spuitluiers gebruik ik geen eens doekjes, dat gaat gewoon onder de douche, veel en veel makkelijker
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_60543636
De papa van Gabi vindt de Pamers Sensitive het fijnst.. ze ruiken lekker, zijn echt zacht voor de billetjes en komen er netjes 1-voor-1 uit... alleen ze zijn wel het duurst van allemaal...
Nu in de reclame gewone Pamper doekjes gekocht (zo'n 6-pack) alleen dat is het toch niet...
Op de 2de plaats staan de Zwitsal doekies (sensitives of gewoon)
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:45:47 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_60543709
Nee, die gewone doekjes van Pampers die voelen helemaal niet fijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:00:04 #152
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60543948
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:37 schreef hestria het volgende:
Overigens haal ik eerst een aantal doekjes eruit voordat ik een poepluier ga verschonen, want anders vliegen de doekjes hier ook door de kamer heen. als ik dan nog doekjes extra nodig heb is kind in ieder geval al redelijk schoon en kan ik het op mijn gemak doen.
Gouden tip! Zo doe ik het ook altijjd! Ethan in bedwang houden kost al genoeg moeite dus hoe minder gepruts met doekjes, hoe beter
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:05:22 #153
3011 E.T.
pi_60544027
Doekjes die te nat zijn vind ik ook zo vervelend.. Heb je je kind schoon, kan je 't nog gaan afdrogen (bij wijze van..) en dan komen ze idd niet normaal per stuk uit de verpakking

Die té natte ervaring heb ik trouwens voornamelijk met Kruidvat en Hema-sensitive. Die komen er dus niet meer in.

Ow, huggies doekjes vind ik ook van die ondingen. Ooit in de aanbieding gekocht bij AH toen ik op knappen stond van Tijn, er ligt nog steeds een pak in de commode
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:06:52 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60544047
Ik heb nu franse doekjes en die ruiken prima, maar zijn idd zeiknat. Dan krijg je dus niet eens de sudo meer op de billetjes omdat je gewoon weg glijdt.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 10:49:56 #155
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60544832
Bij ons alleen nog maar zelfgemaakte billendoekjes! Ook ons oma-testteam is er enthousiast over
Lotus Maestro velletjes knippen (gaat prima tijdens tv kijken), in een goed afgewassen bakje van de afhaalchinees doen, wat babyschuimbad en babyolie en water erbij, bakje dicht, spul nachtje laten intrekken. Zijn de doekjes nog te droog dan wat water erbij, zijn ze te nat dan nog wat velletjes papier erbij. Werkt als een tierelier! Wel oppassen dat je na gebruik het bakje goed sluit, anders drogen de doekjes uit.
Voor het lichtere werk gebruiken we gewoon een washandje met warm water.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60545325
Monstertje is weer goedgekeurd door het cb...Hij is nu 67 cm en weegt een kleine 8 kg! ( 8.095 )
"ze" vond 'm heerlijk alert, lekker vrolijk, sterk en snel met rollen, tijgeren en willen kruipen.
Mama is weer trots! (Dat was ze sowieso al trouwens!)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 11:20:47 #157
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60545434
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:05 schreef E.T. het volgende:
Ow, huggies doekjes vind ik ook van die ondingen. Ooit in de aanbieding gekocht bij AH toen ik op knappen stond van Tijn, er ligt nog steeds een pak in de commode
Kun je die dan niet gebruiken voor allerhande schoonmaakklusjes? Ik heb bijv. een pak el cheapo doekjes die niet geschikt zijn voor de billetjes, maar waar ik wel andere knoeipartijen mee opruim en Milo's eetstoel etensrestvrij mee maak.

Volgens mij is dat een signature van Easy-Going: " billendoekjes, waar kun je ze niet voor gebruiken. "
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60546251
Wat voor kinderstoel hebben jullie? Ik wilde altijd een smurfenblauwe TrippTrapp, maar dat lijkt me met Rapley-en niet zo handig. De kussens schijnen er bijvoorbeeld niet 1-2-3 uit te kunnen en misschien is een stoel met een blad wel veel handiger om Thomas zelf van te laten 'eten'.
Dillema's, dillema's.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:05:32 #159
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60546355
Webkim, Floortje heeft een triptrap (hebben ze ook blauwe dan? Turkoise wel...) en ze Rapley'd er op los hoor! Aan een triptrap zit bewust geen blad, je kan m heel dicht aanschuiven zodat kindjes goed zelf aan tafel mee kunnen eten... (lees: de boel onder kunnen smeren... )

Besteld in duitsland, veel goedkoper!!!

Een wij hebben er gewoon een ander zit-verkleiner-kussen van prenatal in gepropt, die er wel makkelijk uit kan...

[ Bericht 9% gewijzigd door DeLiedje op 04-08-2008 12:12:12 ]
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:10:37 #160
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60546445
*zoekt foto......

maandag 4 augustus 2008 @ 12:52:58 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60547349
Sasha zit hier nu tijdelijk in de Ikea-douche-stoel bij gebrek aan tijd om een tripp trapp te gaan halen.
Die kan dan idd gewoon bij de tafel staan hier.

Sasha is vanmorgen ook weer goedgekeurd.
74 cm en 8200 gram.
Hij zit nu net ietsje onder het lijntje qua gewicht, dus zijn lijntje is idd keurig netjes aan het afbuigen zoals voorspeld.
Ze moest lachen om zijn mondje vol tanden en het tijgeren werd met een ! genoteerd. Over 2 maanden weer terug.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:40:34 #162
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60549925
Sasha fijn dat je weer helemaal bent goed gekeurd!

Mijn kleine meisje STOND net in de box....
Zichzelf opgetrokken aan de spijlen... Ze is nog geen 8 maand!

en toevallig lag mn fototoestel klaar!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:43:50 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60549999
DeLiedje!
Nou eh... gelijk 'Oei ik groei' halen dan, past ze prima binnen de beschrijvingen!
Wat goed zeg! Wat snel!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:46:16 #164
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60550050
Ja... tjonge wat worden ze snel groot... Ik verzuchtte gisteren al dat het zo snel ging, mevrouw tijgert/buikschuift/bijna kruipt overal heen, en komt ineens overal aan... Ik zei tegen vriendlief: "het is zover... de komende jaren moeten we haar voortaan achterna zitten... Kruipen, lopen, fietsen..."

Dat ze erg sterk was wist ik wel al, maar jezelf optrekken....
pi_60550075
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef DeLiedje het volgende:
Sasha fijn dat je weer helemaal bent goed gekeurd!

Mijn kleine meisje STOND net in de box....
Zichzelf opgetrokken aan de spijlen... Ze is nog geen 8 maand!

en toevallig lag mn fototoestel klaar!
Pics or....
Nee hoor! k geloof je !! Wat een snelle tante!!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:48:19 #166
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60550112
De foto's worden geupload....
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:50:22 #167
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60550161

maandag 4 augustus 2008 @ 14:51:25 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60550187
Je mondje gebruiken als stabilisator!

Gave foto hoor!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:58:52 #169
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60550360
Deze box smaakt ook érg lekker.... Mama kan het weten, ze heeft hem vroeger zélf geproeft (tandafdrukken nog zichtbaar...)

maandag 4 augustus 2008 @ 15:02:09 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60550434
Oh wat leuk!

Enneh... nofi, maar jullie hebben ook dezelfde 'power-dijen'. Krachtige dame hoor!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:04:18 #171
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60550473
Haha, die dijen heb ik nog steeds

Ik ben ook érg benieuwd naar wat ze weegt, ben met 6 maanden nog op CB geweest en hoef met 9 pas weer, maar ga woensdag denk ik even naar het inloop-spreekuur...

en die vakantie-foto van Sasha met die bril en dat hoedje zo leuk!!!
pi_60550521
Wij zijn weer terug van een weekje Centerparcs.
Mirte heeft gezwommen, geitjes geaaid (ze begon al te gillen als ze de omheining van de kinderboerderij zag) en geschommeld. Ze heeft gegeten als een bootwerker en ik ga vrijdag even wegen denk ik, ben erg benieuwd wat ze nu weegt.
Fake it till you make it...
pi_60550692
Oe wat stoer!!
En dat vergelijkingsmateriaal!!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:15:29 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60550738
Hoi Nijna.

Had jij geen 7,5 mnd afspraak dan DeLiedje?
Bij ons dus wel, die van vanmorgen. Ben dan idd wel benieuwd hoe groot ze is en wat ze weegt.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:34:46 #175
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60551192
DeLiedje, super zeg, demi was ook zo oud toen ze voor het eerst zelf ging staan.
Leuke foto ook.

Ik weet dankzei verschillende sites dat baby's eigenlijk hele verschillend leeftijden hebben met echt lachen.
Ik dacht gisteren en ook vandaag nika echt te zien lachen dus dat klopt volgens mij wel, ze is bijna 5,5 week.

Moet wel erg wennen aan het verschil in gewicht vergeleken met Demi, Nika woog vorige week ( was ze 4weken) 4530 gram, Demi was 2.5 maand toen ze zo zwaar woog. ( beide borstvoeding)

toch zie je het niet echt aan haar vind ik.

pi_60551198
Hier ook net terug van een weekje vakantie... maar vooral in huis gewerkt (verven, behangen, gyproc plaatsen) en een dagje naar Sunparcs.

Floortje!
Er zitten wel meer snellerds in dit topic hè... dacht aan Dennis die al wiebelt, Sasha die tijgert, Jennifer die rolt...
En mijn meiske natuurlijk
Die trok zich ook al met 7 maand recht en een maand later stapte ze rondjes rond de salontafel.
Gelukkig sindsdien niet zo veel haast meer want nu loopt ze nog steeds niet los. Wel een stapje of twee maar dan niet meer... Over drie weken wordt ze alweer 1... en ze wordt steeds leuker!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:38:07 #177
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60551258
Welkom terug vaknatiegangers!

iksje, kan ineens heel snel gaan hoor, Demi liep met 11 maanden en daarvoor ook maar af en toe een stapje.
Nadeel is wel dat ze lang bleef wiebelen, kleine van een vriendin van me liep met 1.5 jaar maar die liep echt meteen heel goed!
pi_60552705
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef KD-fotografie het volgende:
Welkom terug vaknatiegangers!
iksje, kan ineens heel snel gaan hoor, Demi liep met 11 maanden en daarvoor ook maar af en toe een stapje.
Nadeel is wel dat ze lang bleef wiebelen, kleine van een vriendin van me liep met 1.5 jaar maar die liep echt meteen heel goed!
Sander ook, die liep met anderhalf jaar meteen heel goed.
Wat een snelle kindjes hier allemaal, allemaal al optrekken aan de box, tandjes en weet ik het. Knap hoor

En over dat lachen, het kan best maar ik heb zelf nog maar 1 of 2 lachjes gezien bij Koen...
Oma heeft het inmiddels ook gezien en vriendlief die probeert ook zijn best te doen om Koen aan het lachen te krijgen, het lukt hem nog niet echt
Sander staat boven de wieg en zegt: "Hoi Koen" en tadaaaa brede lach
Het is maar net wanneer Koen er zin in heeft.
pi_60558523
Ik vroeg me af wanneer het slaappatroon van de baby gaat veranderen... Gabi is nu bijna 14 weken maar eigenlijk zijn er sinds de geboorte bijna wel dezelfde ochtend en avond tijden.

Als ik het goed heb begrepen moet op een gegeven moment de avond bedtijd vroeger worden ... maar wanneer gaat dat gebeuren... gebeurt dat als ze naar 4 voedingen gaan? Of gebeurt dat pas als ze hun eerste vaste/fruit hapjes krijgen ?
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:14:32 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60559727
Fijn, kindjes goedgekeurd op het cb!
Lachende Koen,
En Floortje trekt zich op! Helemaal goed.

Webkim, wij hebben die verkleiner niet gebruikt. Eli zat ook prima zonder. En is weer minder poetswerk
Wij doen niet aan rapley, PR vindt het al vies genoeg met een lepeltje voeren
Iksje, wat ga je doen voor Liandes eerste verjaardag?

Tand nr. 5 staat op springen, maar geen zure poep. Bijzonder, maar mij hoor je niet klagen

Tinny, je zou kunnen proberen langzaam maar zeker de late fles te vervroegen. Per kwartier of half uur. Je merkt het vanzelf als Gabi dan weer te vroeg wakker wordt, of de fles nog niet hoeft.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:46:08 #181
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60560613
goed, dat alle kindjes weer goedgekeurd zijn!!
en wat goed van floortje dat ze zich optrekt, die foto met haar mondje is erg leuk!!
En natuurlijk lachende baby's
en Eli ook al bijna 5 tanden!!

Hier heeft dennis vandaag voor het eerst in de kinderstoel gezeten(gewoon een verstelbare van het kruidvat) gewapend met een stoelverkleiner en 3 rollen handdoeken kon ie lang genoeg blijven zitten voor zijn eerste echte maaltijd, worteltjes met aardappel en een stukje hamlap(alles zorgvuldig gepureerd maar kreeg het niet helemaal egaal) maar hij heeft gesmult!!! Daarna heeft hij met zijn rammelaar de deukjes (die zijn zus in haar "jonge jaren" gemaakt heeft ) in het blad wat erger gemaakt en lol dat ie had.

Hier is het tandenleed voorbij, 5 tandjes 2 onder en 3 boven!!
Hij begint nu een beetje opzij en achteruit te tijgeren/kruipen/rupsen(kan er nog niet uit wat ie nou precies doet, maar hij beweegt)

hier is het slapen eigenlijk al maanden hetzelfde, vind het wel fijn is lekker voorspellend, al hoewel de meeste nachten nu wat langer worden, komt regelmatig pas tegen een uur 6, terwijl zijn pap fles rond 21:00 is.
pi_60560831
Floortje! wat goed!

Hopen dat het zo blijft tot de tand door is Davinia

Tinny heeft ze altijd dezelfde wakker/slaap/voedings tijden gehad?
Hier kan het best van dag tot dag wisselen..heb gemerkt dat ze het vrolijkst is als we gewoon volgen wat zij aangeeft, dus eten als ze aangeeft honger te hebben, naar bedje als ze moe begint te worden enz.

Maar ik denk dat je t idd gewoon moet uitproberen, denk dat de kleine vanzelf laat merken als ze er nog niet aan toe is
pi_60560835
tinny, wij hebben de 5e fles van 23.00 vervroegd naar 21.30/22.00. We moesten Chris daar wel voor wakker maken, want die ging rond 7 uur al zijn nachtslaap in. Ik geloof dat we dat in 1 keer hebben gedaan. Nooit een probleem geweest..
Toen we 4 flessen zijn gaan geven, kreeg hij wat grotere flessen, en liet dus wat meer ruimte ertussen. Toen was de laatste zo rond de 8 uur, en daarna de nacht in..

Webkim, wij hebben de meegroei-kinderstoel van de prenatal. Nu zit er nog een blad voor, maar als Chris wat groter wordt, kan die er waarschijnlijk wel tussenuit. Dan heb je alleen nog een zit&voeten plankje over.

Wat goed zeg, al die vlugge kindjes!!
Chris begint ook steeds "groter" te worden. In zijn doen, zijn laten, zijn kunnen en zijn nukken Vandaag weer lekker vaak de banaan gezien. Gelukkig kunnen we er nog om lachen. En papa is lekker vrij, dus kiddo wordt helemaal platgeknuffeld
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:14:31 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60561506
Hmmm, Sasha maakt er de laatste dagen ineens toch een soort van een potje van met slapen en wakker zijn.

Nu net echt krijsen en volledig over de rooie. We denken mss nu toch pijn aan nog meer tanden die eraan komen, want hij kluift erg op zijn handjes en kwijlt enorm.
Dus nu maar een slokje koud sap en even op een koud worteltje knagen en dan zo toch maar weer zijn bedje in.

Vind het wel rot om nu precies weg te gaan nu hij zo aan het rommelen is, hopelijk gaat het van de week bij mijn ouders bezig.
pi_60562004
Floortje meisje wat goed! Wat een ontzettend dotje is het toch
Nika lijkt enorm op Demi zo KD, mooi
En die tandjesperikelen..ik ben blij dat hier nog geen tand in zicht is. Vind het altijd zo sneu!

Het lijkt wel of mn meisje mee wil eten als wij aan het eten zijn! Ze volgt vol belangstelling elke hap die een mond in verdwijnt en ze maait met haar grijphandjes naar alles wat in de buurt komt.
Pfft lastig om er nog niet aan te te geven! Op dit punt had ik m`n jochies al fruit gegeven omdat ik ze niet langer wilde laten wachten.
Saartje
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:32:37 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_60562119
Ruben is vandaag heel flink geschrokken (en ik dus ook). Ik had hem op het logeerbed liggen en de voorkant zo gestut dat hij daar niet af kon vallen (bed staat tegen de muur aan). Ik ging snel even naar de wc en Ruben begint ineens te gillen, niet normaal. Was hij dus tussen de muur en het bed geschoven op een of andere manier (en hij lag echt netjes in het midden toen ik wegging en ik was nog niet eens klaar met plassen , dus het was echt in no-time) en hij hing helemaal klem. Na het bed opzij geschoven te hebben kon ik hem gelukkig wel pakken en was het leed snel geleden, maar ik vond het echt heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 04:58:37 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60567689
Idd even schrikken Troel. Ze kunnen dan zomaar ineens watervlug zijn.

Hier ga ik toch met een nog ietsjes zwaarder hart weg zometeen. Sasha was gisterenavond en ook 2 uur geleden volledig overstuur. Het leek op paniek of kwaad of heel veel verdriet.
Ik heb hem gisterenavond na een half uurtje krijsen en 5-10-15 toch maar bij me genomen en hij viel zonder op of om te kijken als een blok in slaap.
Nu net werd hij ook weer rustig zodra hij bij ons lag... Ik heb even lekker een tijdje met hem tegen me aan gelegen.

Maar wat het nu is?
Ik hoop echt zo voor F., en ook voor mijn ouders die gaan oppassen een paar dagen, dat dit niet iets blijvends is en dat hij weer gewoon lekker gaat slapen want dit is niks hoor zo. Ik weet dat hem eruit halen niet het slimste is, maar ja... het is ook wel heel naar om naar dat gekrijs te luisteren.
pi_60567967
Wat schrikken Troel.

Je hebt huilen en je hebt huilen BE. Als hij echt krijst en overstuur is, dan zal er iets aan de hand zijn geweest. En nu weet dat zijn mama voor hem zorgde toen hij verdrietig was als je weg bent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60568162
Be het mag dan misschien niet verstandig zijn maar als mama is het wel zo fijn om hem er dan gewoon uit te halen toch? Linde huilt bijvoorbeeld nooit zomaar als ze naar bed moet, dus als ze echt 15 minuten huilt, halen we haar er ook uit en tot nu toe is er dan altijd echt iets geweest (verstopping, tandjes, krampjes etc)

En voor Sasha is het toch ook heel fijn om te weten dat zijn mama er is als hij veel verdriet heeft
pi_60568315
Herkenbaar BE. Gisteravond was het hier ook bingo. Ik wist niet dat ze zo kon krijsen zeg.
Maar wat het nou is geweest...? Toch weer even omschakelen van vakantie naar huis misschien? Tandjes...gewoon even niet lekker in dr vel.
Het enige wat ok was, was op de arm. Ik vind het dan lastig waar je blijft knuffelen en waar je ze dan toch maar even laat liggen.. En gelukkig werd het brullen langzaamaan snikken en viel ze in slaap. Met af en toe nog een brul tussendoor.

BE, ik denk dat het ook wel weer overgaat, op wat voor termijn weet ik niet, maar het gaat wel over
Fake it till you make it...
pi_60568343
Troel.... Wat een schrik!!
Be....Wat vervelend zo net voor je weg gaat!
Hopelijk wilde Sascha gewoon lekker even dicht bij mama zijn zodat ie er straks als je weg bent nog lekker kan nagenieten!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:03:59 #192
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_60568656
He Troel, wat schrikken! Al bekomen?

BE als je gevoel zegt knuffelen, gewoen doen!
Ik had trouwens geen 7,5 maand afspraak nee, daarom ga ik morgen zelf maar even...

Nika! smelt smelt.... Rammel rammel!
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Floortje meisje wat goed! Wat een ontzettend dotje is het toch

Gisterenavond ging ze ook meteen maar aan de leuning van de bank omhoog toen ze naast me zat, en ze moest natuurlijk even aan papa showen in de box he?
(ze zit eigenlijk bijna nooit in de box, alleen als ik echt even mn handen vrij moet hebben, dus ze zal wel andere plekken gaan zoeken waar ze zich kan optrekken... )
pi_60571083
Troel, wat een schrik.. Ze blijven vlug die kleintjes..

BE, wat lastig om sasha zo achter te laten. Gelukkig is papa in de buurt, en doet opa&oma aandacht vaak wonderen.. En ik haal Chris er ook uit als hij te lang huilt. Als hij zolang huilt dan kan een portie troost geen kwaad. Ik maak het alleen 's nachts niet te gezellig. Dus rustig op zijn kamertje met een ganglichtje aan.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:16:04 #194
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60579804
Jee, troel kan me voorstellen dat je zo schikt!! Ze zijn op de een of andere manier idd zo vlug, dat je overa;l ogen moet hebben wil je alles kunnen volgen!

BE, kan me je gevoel goed voorstellen, en zou dennis ook halen als ie zo zou brullen. Is het geen verlatingsangst ofzo? Michelle had dat rond 8 maanden ook heel erg, zodra ik haar op bed legde of weg ging was het een en al hysterie. Wat haar goed hielp was stomweg kiekeboe spelletje spelen.

hier gaat het ineens rap, vanmiddag was meneer terwijl ik even niet oplette een meter of 2,5 verplaatst, naar een speeltje dat daar toevallig lag(een mooie brandweerauto van zijn zus) hoe hij het gedaan heeft geen idee, maar ben maar eens op mijn buik gaan liggen en een actie lijstje gaan maken.

En een vraagje, hoe ziet het etens patroon van andere leeftijdsgenootjes eruit?
Dennis laat steeds meer van zijn flesjes staan, en hebben ondertussen al 1 flesje er uit gehaalt, waardoor hij ze nu wel weer helemaal leeg drinkt. geeft wel een leuk schema
9:00 fles
12:00 fruit
15:00 fles
18:00 warm
21:00/22:00 papfles
5:00 fles

geen idee of dit een redelijk normaal schema is?
pi_60580250
Hestria, ik denk dat je niet mag klagen met zo'n schema!
Wij zitten ongeveer ook op zo´n schema maar dan met alleen maar flesjes natuurlijk
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:12:14 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_60581003
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:16 schreef hestria het volgende:

9:00 fles
12:00 fruit
15:00 fles
18:00 warm
21:00/22:00 papfles
5:00 fles

geen idee of dit een redelijk normaal schema is?
7 uur fles
9 uur fruit
11 uur fles
15:30 uur fles
18:30 uur warm
19:30/20:00 uur fles
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60584923
Ons schema zat er rond de 6/7 maand bijna net zo uit als die van Troel, alleen het fruit en de 2e fles een uurtje later. En de avondfles nog wel rond 22 uur..
Misschien als je de maaltijden overdag iets meer opelkaar doet, dan je niet meer om 5 uur op hoeft
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:31:38 #198
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60585201
nee, dat werkt helaas dus niet, dennis slaapt namelijk gewoon 2/2,5 uur tussen de voedingen, en het duurd minstens een half uur voordat meneer eten lust.
pi_60585585
hmm, dan is dit wel een mooi ritme voor je slaapkoppie
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:47:05 #200
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60588845
Hallo
Op zaterdag 2 augustus ben ik papa geworden van een prachtige dochter.
Ze heet Caitlin. Ze weegt 2270 gram en is 47 cm.

Eerste 2 dagen is ze 72 gram afgevallen. Vandaag 38 gram aangekomen.
Sinds gister zag ze geel. Ze moest daarom onder de uv-lampen en aan een antibiotica om eventuele infecties tegen te gaan.
Vandaag mocht ze onder de lampen vandaan. Nu alleen nog de bloed-kweek afwachten voor de (eventuele) infecties.
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')