Fijn sjak!
Saartje, goed hoor!!
Sasha is ook mooi actief 's nachts! Tja, je moet toch wat doen in je slaap of als je net wakker bent

Bla, Lotte is ook al zo beweeglijk, gelukkig nog niet met omdraaien! Dat lijkt me nog wel eng i.v.m de deken enzo
Wij zijn vandaag naar het CB geweest. Lotte weegt nu 4850 gram (met geboorte 4120 gram) en is 57 cm (dag na geboorte gemeten en toen was ze 53cm). Hardstikke netjes dus

Verder was alles ook goed, we krijgen als ze 3 maanden is nog een echo voor haar heupjes omdat ze toch ook een hele tijd in stuit gelegen heeft (tot 36 weken). De arts vond het dan zeker goed om even na te laten kijken, vind ik zelf ook wel heel fijn!
Sinds we bij de chiropractor geweest zijn merken we al zoveel verschil bij Lotte!
De afgelopen tijd sliep ze 's nachts hooguit 4 uur achter elkaar. Nu al 2 nachten 6 uur en 5,5 uur. Vanmorgen moest ik haar zelfs wakker maken (omdat we naar het CB moesten), toen had ze na de nachtvoeding van half 5 ook alweer ruim 4 uur geslapen (was normaal ook korter).
Ze slaapt overdag ook een stuk beter, is een stuk rustiger en ook makkelijker in slaap te brengen.
Als ze nu even wakker is pak je d'r op, even knuffelen of bij ons zitten en ze slaapt weer

(oke, niet altijd natuurlijk, maar wel regelmatig).
Ook ligt ze een stuk rustiger op haar rug, kan nu gerust op haar rug een hele tijd in de kinderwagen wakker om zich heen liggen kijken, eerst moesten we dat niet proberen, was geen succes

Blij dat ik gegaan ben dus, hopelijk zet dit zich ook door!