Gewoon om ze te naaien eens met een groep vreinden naar buiten lopen en constant filmpjes maken, totdat er een van die anabolen apen doorflipt. Dan heb je een mooie filmpje om op youtube te dumopen en zodoende die gast ook gedumpt bij de kroeg te te krijgen, en met een beetje mazzel uit het gehel apen circuit te laten verdwijnen.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:46 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik wou dat dat kon maar aangezien deze leijers bijna bij elke tent staan en helemaal bij de tenten waar ik graag naar toe wil. Het zijn wel de meest asosociale lui en ik verbaas me vaak genoeg wat hun allemaal "mogen" flikken..
Nee, nee en nog eens nee. Het is simpelweg lulkoek dat je je te allen tijde dient te verwijderen wanneer je dat wordt toegeblaft.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
toch een sterke vermoeden dat dit niet het volledige verhaal is. Maar kan aan mij liggen.
Als er is gezegd dat je weg moet gaan (in welke vorm dan ook) heb je je daar aan te houden.
onzin...we leven niet in een politie-staat, waar elke machtsgeile lul in een uniform naar willekeur en zonder geldige reden mensen kan sommeren op te rotten.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
toch een sterke vermoeden dat dit niet het volledige verhaal is. Maar kan aan mij liggen.
Als er is gezegd dat je weg moet gaan (in welke vorm dan ook) heb je je daar aan te houden.
Ja maar je kunt de regels ook te ver door trekken als politie.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
jullie vergeten dat in verband met de kermis deze regeling er dus wel was.
Al deed je bij wijze van spreken maar schelden dan kon je al gaan prikken.
Er staat ergens hierboven dat die verordening al niet meer van toepassing was.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
Dat is nou het punt, dat deed TS niet, hij stelde alleen een (hulp)vraag. TS is afgeperst/bedreigd/noem het hoe je wilt, gaat naar de politie en die blaffen 'm af en arresteren 'm.. het moet niet gekker worden..quote:Al deed je bij wijze van spreken maar schelden dan kon je al gaan prikken.
Die was er wel, jaquote:Op maandag 28 juli 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
Edit: Gibson was me voorquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef bikedevil1983 het volgende:
Even nog vergeten te zeggen...ze hebben momenteel een "no-nonsence-policy" vanwege de Kermis. Deze was echter op het moment van aanhouding reeds 5 uur afgelopen!
[..]
Nou een speciale verordening die al 5 uur afgelopen is lijkt me natuurlijk niet. De kermis sluit om 1.00 uur en hoe laat gebeurde het met de TS. (de kroegen in tilburg sluiten om 4 uur) . Verder zal de verordening niet alleen gelden tijdens de openingstijden van de kermis, maar gewoon tijdens de gehele kermis duur, en die was gisterenavond pas ergens afgelopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:11 schreef baskick het volgende:
Die was er wel, ja![]()
Edit: Gibson was me voor
Ik quote alleen informatie die de TS ons verstrekt heeftquote:Op maandag 28 juli 2008 10:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou een speciale verordening die al 5 uur afgelopen is lijkt me natuurlijk niet. De kermis sluit om 1.00 uur en hoe laat gebeurde het met de TS. (de kroegen in tilburg sluiten om 4 uur) . Verder zal de verordening niet alleen gelden tijdens de openingstijden van de kermis, maar gewoon tijdens de gehele kermis duur, en die was gisterenavond pas ergens afgelopen.
Maar dan nog is het disproportioneel wat de politie met de TS gedaan heeft.
Dat klopt ik plaats het alleen even in een voor mij logisch perspectief.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik quote alleen informatie die de TS ons verstrekt heeft
Zoals sommige andere mensen het hier ook al zeiden, dit is dus niet waar. Vandaar dat ik ook in eerste instantie mijn aanhouding (ergens anders in dit topic) wou aanvechten.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Dat is schattig, maar in deze situatie niet van toepassing.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |