quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:58 schreef PM-girl het volgende:
Geboren: Faas.
Dat vind ik nou echt geen leuke naam.
Oe die vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef soulflower het volgende:
Proficiat!!
Luuke, Lena en Kes/Senn/Raf
Luuke, Lena en Jazz/Rune/Jule (Ju-le)
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam wel een meisjesnaam tegen die je eerder eens noemde. Ik ben benieuwd.
Ja, ik zei toch al dat ik me zat te vervelen.Alle tijd om te spitten.
Hebbes!
Zo... kan ik weer rustig verder met vervelen.
is nu wel te verklaren trouwens he!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:05 schreef Lishe het volgende:
-
De wandelwagen is vrijdagochtend opgehaald!En ik heb vanochtend ook al lopen huilen bij het inpakken van de wieglakentjes...
Hmm Midas doet me aan Koning Midas denken of aan dat boze figuur uit de Donald Duckquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef snoopy het volgende:
In onze vriendenkring geboren afegelopen weken: Mirre en Midas. Ik moet nog even wennen geloof ik...
Ik vind Midas op zich eigenlijk best een leuke naam, qua klank enzo, maar de associatie met de boze wolf zou me doen besluiten de naam niet aan mijn kind te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm Midas doet me aan Koning Midas denken of aan dat boze figuur uit de Donald Duck
Staan een paar leuke tussen! Jeroen vind ik wel heel leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Noli. het volgende:
Noah en Hanne of Noah en Wende![]()
![]()
Ingrid een jongen![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met de namen Jannie & Roelof kwam ik tot dit geknutsel.Jorn Jens Niels Jaro Jeroen Joene Roef Janus Jelle Jannic René
of....Ron (Ronnie/Ronald) ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joene.. zo noemde Saskia Jeroen in de boeken van Jaap ter HaarPast trouwens ook heeeeeeeel mooi bij Luuke en Lena
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken een Willemein, maar goed...tegenwoordig kan alles met (schrijfwijzen van) namen, geloof ik
Een vriendin deed een test, bleek 22 weken ver te zijn twee dagen later...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Ja maar, ja maar... een zwangerschapstest werkt toch niet meer na 16 weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |