Mwoah, ik ken 'm wel een beetje maar vind het wel een sympathieke kerel hoor.quote:
Cvitanich en John van t Schipquote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Ochjee, is Ogararu deze keer pispaal van de week? Laat me alvast even weten wie het volgende week is, kan ik me daar op voorbereiden.
Daar heb je inderdaad een paar goede punten, gelukkig zijn Gabri en Lindgren niet erg blessuregevoelig alleen heeft Lindgren eens in de zoveel tijd wel weer zijn hamstring probleem. De mensen die op die plaats kunnen spelen zijn van der Heijden en Delorge en als je het echt niet vertrouwt kan altijd Vertonghen daar spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel kampioen worden dit jaar. Ik heb er iig meer vertrouwen in dan voorgaande jaren. Echter moet ik er niet aan denken dat Lindgren én of Gabri veel met blessures dan wel schorsingen te maken krijgen. Dat zijn de controlerende middenvelders die een hoop vuil werk moeten opknappen. De aanvallers die we nu hebben rondlopen zijn nou niet echt meeverdedigende types die al vroeg de opbouw van de tegenstander storen. Daarnaast vraag ik mij af wie de opbouw vanuit achteruit gaat verzorgen.....
Aan de aanval gaat het iig niet liggen.
Ken hem ook maar een beetje, maar ik vind hem maar niks.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken 'm wel een beetje maar vind het wel een sympathieke kerel hoor.
Ga je nou elke kneus verdedigen? Ogararu heeft nu vaak genoeg laten zien dat hij het niveau niet aankan, logisch dat ie er nu op afgerekend wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Ochjee, is Ogararu deze keer pispaal van de week? Laat me alvast even weten wie het volgende week is, kan ik me daar op voorbereiden.
Inderdaad, hoeveel punten hebben we wel niet door zijn gare ingrijpen verloren. Daar mag best wat van gezegd worden hoor, hij verdient meer dan wij allemaal bij elkaar en gaat er heus niet dood van.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga je nou elke kneus verdedigen? Ogararu heeft nu vaak genoeg laten zien dat hij het niveau niet aankan, logisch dat ie er nu op afgerekend wordt.
Zo, kan Ajax in ieder geval zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben mocht het mis gaan.quote:Oproep aan supporters
Amsterdam, 28 jul 2008
Ajax speelt vrijdag 1 augustus tegen Cardiff en zondag 3 augustus tegen Sunderland. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder ticket naar deze wedstrijden af te reizen.
U kunt nog tot dinsdagmiddag 29 juli bij de supportersbalie in de ArenA terecht voor het aanschaffen van een kaartje voor deze wedstrijden.
In interviews heeft hij aangegeven toch 4-3-3 of het systeem van het Nederlands elftal te winnen gaan spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er al iets bekend over het systeem dat van Basten wil gaan spelen. Ben toch benieuwd hoe Cvitanich,Aissati,Perez,Suarez passen in een 4-3-3
Ook dat is een misverstand volgens mij. Op papier was PSV helemaal niet de mindere....quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik schaam me al jaren dat we geen kampioen zijn geworden tegenover een (op papier) minder psv.
En van dit jaar ben ik net zo min zeker dat we het wel gaan redden. Psv blijft met Stevens waarschijnlijk toch de degelijke ploeg die puur om het resultaat speelt en waarvan de achterban het ook pikt. Zolang Ajax achterin een zo kwetsbaar blijft kun je voorin nog zulke goede spelers hebben maar dan verlies je gewoon teveel punten. Aan de andere kant scheelt het vertrek van Gomes waarschijnlijk wel een slok op de borrel.
Ach we zullen zien.
NU komt nooit verder dan knip en plakwerk. Dit past er prima tussen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat flauw zeg die columns van Jurryt en Menno. Dat Nu.nl zich leent voor zo;n speeltuin.
De Zeeuw nog gesproken?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel gezellig worden in Cardiff. Den Haag is ook niet ver uit de buurt geloof ik.
Nee. Ik geloof z'n vriendin nooit meerquote:
Dit gaat al een tijdje zo door en normaliter zijn ze wel redelijk te pruimen. Maar nu is het een beetje 'haha, 2-5 tegen Noordwijk, haha, 1-1 tegen Dordrecht'-niveau, beetje makkelijk en flauw.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat flauw zeg die columns van Jurryt en Menno. Dat Nu.nl zich leent voor zo;n speeltuin.
Aankopen komen altijd pas eind van de middag online. Aissati was de uitzondering omdat ie die middag meteen mee ging naar de luttequote:Op maandag 28 juli 2008 16:14 schreef BB-boy het volgende:
Is Oleguer niet door de keuring gekomen of zo? Zou toch gepresenteerd worden vandaag...
Zie het ook net. Dacht dat het veel dichter bij elkaar lagquote:Op maandag 28 juli 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Bristol is trouwens nog wel een stukje van Cardiff af, Sandman
quote:Amsterdam, 28 jul 2008
Ajax speelt vrijdag 1 augustus tegen Cardiff en zondag 3 augustus tegen Sunderland. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder ticket naar deze wedstrijden af te reizen.
U kunt nog tot dinsdagmiddag 29 juli bij de supportersbalie in de ArenA terecht voor het aanschaffen van een kaartje voor deze wedstrijden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef Emimich het volgende:
Komt Oleguer wel door de medische keuring, of waarom duurt het anders zo lang voordat er op een de officiële site iets komt te staan over hem?
Maar nog steeds niet officieel gepresenteerd.quote:Oleguer traint woensdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint woensdagochtend voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De training begint woensdag om 10.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Later die dag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff en Sunderland.
Ga nu aub NIET op geruchten van ajaxshowtime in.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:09 schreef oYo het volgende:
- kan dus weg -
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[..]
Maar nog steeds niet officieel gepresenteerd.
quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
*zucht.quote:
Nog beter.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag..
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66974quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?quote:
Opvolger van Marco van Basten, in oktober ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
Als opvolger van wat?
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:
In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Lijkt me ook niet, ik zie Rijkaard ook helemaal niet als cijferneuker maar meer iemand die op het veld staat en maximaal technisch directeur.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?
En dat zegt veel over Orgararu :quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat Colin het nog beter zou doen.
Ik stond al versteld bij dat stukje. Het is dat het daarna duidelijk wordt dat dat de thuisbasis van Ajax is, anders had ik écht wel gemaild en gevraagd wat 1860 Munchen en Bayern hier mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zn twijfels heeft bij Oleguer?
Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |