Dag lieve meiden,
Even update van mij, ik was vrijdag naar het Dolfinarium met mijn moeder. Heerlijk om die dolfijnen te zien, die maken toch altijd een gevoel in je los. Kan echt janken als ik mens en dolfijn samen zie werken/ spelen.
Helaas kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn buik, en je raadt het vast al.... ik ben ongesteld geworden. Waarom ik de afgelopen week af en toe wat bloed had bij afvegen blijft een raadsel voor me... maar het zal wel...
Gelukkig ben ik na het Dolfinarium lekker het weekend bij mijn (ja ja zwangere) zus in Apeldoorn geweest om lekker te relaxen. En heb ik gister flink geshopt om niet te hoeven stilstaan bij het feit dat het weer niet gelukt is deze keer.
Het doet me wel zeer, na de eisprong voelde ik me zo sterk en dacht ik dat het me niet uitmaakte of het wel of niet gelukt was. Maar door weer een rare cyclus had ik weer hoop gekregen.. En was ik dus toch weer teleurgesteld. Ik vraag me dan ook af, vanaf wanneer je je kan laten onderzoeken? En zoals jullie weten zit ik met de donor. Straks is hij niet vruchtbaar. Voel me beetje onzeker. Hoeveel pogingen moet je ondergaan voor er sprake is van verminderde vruchtbaarheid? En wat zullen ze zeggen als je bezig bent met een donor, waardoor je het toch maar van 1 x per cyclus moet hebben. Misschien moet ik maar eens proberen de donor vaker in een cyclus langs te laten komen.
Nou tot zover mijn update..
Vlindur wat een naar bericht, hopelijk gaat het toch gauw lukken, nu er duidelijkheid is.