abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60856262
@Vlindur, dat is niet de uitslag waar je op gehoopt had natuurlijk, maar zoals miss_sly terecht zegt is het wel goed en gericht te behandelen. Ik hoop dat de Clomid gewoon goed aanslaat en je binnenkort een mooi 2e streepje kan laten zien!
pi_60856271
Hallo allemaal,
Weer een tijdje geleden, tijd voor een kleine update!
Alle onderzoekjes de afgelopen maanden in ziekenhuis (bloed, zwemmers, samenlevingstest) waren goed, nu volgende week weer een afspraak met gyn om de volgende stap te bespreken. Blijft volgens mij alleen de foto met contrastvloeistof door baarmoeder en eileider over...
pi_60856539
@Mammamia; wie weet dat dat duidelijkheid geeft, maar helaas is er een flink percentage waar de reden nooit gevonden wordt. Ik duim voor je dat er ook voor jou snel een 2e streepje te zien is. Het kan natuurlijk ook 'gewoon' wat langer duren. Overigens best snel gegaan al die onderzoeken.
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:47:41 #279
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60907230
Dag lieve meiden,

Even update van mij, ik was vrijdag naar het Dolfinarium met mijn moeder. Heerlijk om die dolfijnen te zien, die maken toch altijd een gevoel in je los. Kan echt janken als ik mens en dolfijn samen zie werken/ spelen.

Helaas kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn buik, en je raadt het vast al.... ik ben ongesteld geworden. Waarom ik de afgelopen week af en toe wat bloed had bij afvegen blijft een raadsel voor me... maar het zal wel...

Gelukkig ben ik na het Dolfinarium lekker het weekend bij mijn (ja ja zwangere) zus in Apeldoorn geweest om lekker te relaxen. En heb ik gister flink geshopt om niet te hoeven stilstaan bij het feit dat het weer niet gelukt is deze keer.

Het doet me wel zeer, na de eisprong voelde ik me zo sterk en dacht ik dat het me niet uitmaakte of het wel of niet gelukt was. Maar door weer een rare cyclus had ik weer hoop gekregen.. En was ik dus toch weer teleurgesteld. Ik vraag me dan ook af, vanaf wanneer je je kan laten onderzoeken? En zoals jullie weten zit ik met de donor. Straks is hij niet vruchtbaar. Voel me beetje onzeker. Hoeveel pogingen moet je ondergaan voor er sprake is van verminderde vruchtbaarheid? En wat zullen ze zeggen als je bezig bent met een donor, waardoor je het toch maar van 1 x per cyclus moet hebben. Misschien moet ik maar eens proberen de donor vaker in een cyclus langs te laten komen.

Nou tot zover mijn update..

Vlindur wat een naar bericht, hopelijk gaat het toch gauw lukken, nu er duidelijkheid is.
No more games, no more drama...
pi_60907799
Jeetje Vlindur, ik vind het toch best wel heftig wat je te horen hebt gekregen. je moet dus nu de medische molen in , wat balen!
Maar verder hoop ik natuurlijk helemaal wat Miss Sly zegt, dat je er gewoon maar heel snel zwanger door gaat worden!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:17:28 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60907857
Jammer Angel.
Mss eens een gesprek met een gyn aanvragen om eens dit soort vragen alvast te stellen?

Vlindur, wat een rot-nieuws zeg...
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:41:18 #282
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60908434
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Angel.
Mss eens een gesprek met een gyn aanvragen om eens dit soort vragen alvast te stellen?

Vlindur, wat een rot-nieuws zeg...
dank je Brighteyes.... ik had nog niet aan een gyn gedacht...
maar vind dat een goede tip
nogmaals bedankt
pi_60908913
Angel Eyez, tjee had je nog zo'n goed gevoel en dan is het toch niet gelukt dikke en knuffel voor jou.

Vlindur, zoals BE al zegt misschien een gesprekje met de gyn en inderdaad 1 kansje per cyclus is mss weinig, mogelijk dat je donor er totaal niet moeilijk over doet?

Tja dan ga ik hier de stemming proberen iet wat op te vrolijken met positief nieuws.
Het is dan een eeeeeeerug dun lijntje maar ja het is op de dag dat ik ongesteld moest worden dus had ook geen dikke streep verwacht maar het is een streepje. Zoals de test zegt hoe dun ook een streep is positief al neem ik een slag om de arm en koop morgen nog een test om het zeker te weten (had er maar 1 liggen) op een foto zie je het helaas niet anders had ik die wel geplaatst.
Ik fluister dus heel zacht: volgens mij ben ik zwanger
Mama van Isa en Ties
pi_60908959
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef marlieske het volgende:
Angel Eyez, tjee had je nog zo'n goed gevoel en dan is het toch niet gelukt dikke en knuffel voor jou.

Vlindur, zoals BE al zegt misschien een gesprekje met de gyn en inderdaad 1 kansje per cyclus is mss weinig, mogelijk dat je donor er totaal niet moeilijk over doet?

Tja dan ga ik hier de stemming proberen iet wat op te vrolijken met positief nieuws.
Het is dan een eeeeeeerug dun lijntje maar ja het is op de dag dat ik ongesteld moest worden dus had ook geen dikke streep verwacht maar het is een streepje. Zoals de test zegt hoe dun ook een streep is positief al neem ik een slag om de arm en koop morgen nog een test om het zeker te weten (had er maar 1 liggen) op een foto zie je het helaas niet anders had ik die wel geplaatst.
Ik fluister dus heel zacht: volgens mij ben ik zwanger
Dat zou goed nieuws zijn! En snel weer volgens mij?
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:01:39 #285
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60908971
wow marlieske.... ik fluister: gefeliciteerd!!!
pi_60909178
Nou ik durf het zelf ook echt nog niet te geloven vandaar morgen een 2de test na mijn werk.
Mijn man die vorig jaar de test resultaten totaal niet vertrouwde was nu meer overtuigd van het streepje als ik zelf.

En snel..., poeh de eerst ronde al vandaar mijn ongeloof. Ik test morgen dus echt nog een keer want ik durf het nog niet te geloven.
Mama van Isa en Ties
pi_60909718
Marlieske wat leuk! Ik doe alvast 1 voorzichtige jompel en zal hopelijk morgen in jompels uitbarsten
Wauw zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:29:43 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60909767
Oeh Marlieske, het zou wel heel gaaf zijn zeg!
pi_60909812
Een streep is een streep. Gefeliciteerd met dit leuke nieuws!
pi_60909909
Oeh, Marlieske wat leuk! En zo snel! Gefeliciteerd!
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:58:21 #291
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60910760
Ook een voorzichtige van mij. Maar zoals gezegd: een streepje is een streepje. Ik hoop voor je dat het streepje morgen een dikke vette is!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:04:21 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60910963
Oeh Marlieske, een voorzichtige van harte!
En Angel eyez, ik lees hier stiekem mee en ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe jij en je donor jullie weg vinden!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60910988
Ook een voorzichtige gefeliciteerd van mij!!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:42:22 #294
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60912175
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef Lishe het volgende:
Oeh Marlieske, een voorzichtige van harte!
En Angel eyez, ik lees hier stiekem mee en ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe jij en je donor jullie weg vinden!
dank je wel Lishe, wat lief!!

heb overigens net mijn donor gesproken, en hij is bereid zijn zaad ook te laten onderzoeken, daar ben ik super blij mee
pi_60912301
Gefeliciteerd Marlieske

En dat dit maar het begin mag zijn van een mooie streepjesregen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60912553
Marlieske, gefeliciteerd!
pi_60913022
Gefeliciteerd Marlieske!
pi_60913901
Hallo allemaal,

hier nog iemand die een tweede streepje komt melden.
Ik kan het allemaal nog niet zo geloven, maar het zijn er echt twee!

Omdat ik niet ongesteld werd toch maar een test gedaan.

Nou Marlieske, ook gefeliciteerd!

En ik wil alle anderen in dit topic veel succes wensen, en hoop dat het jullie allemaal snel gaat lukken!
Voorlopig blijf ik hier nog wel posten, ik wacht nog even met het melden van het blije nieuws tot ik wat weekjes verder ben!
pi_60915719
Wow!! Streepjesregen!! Gefeliciteerd Beauke!!

Fijn dat je donor wil meewerken, Angel Hij wil het waarschijnlijk ook wel graag weten..
pi_60915931
Jaah het druppelt al wat! Ik hoop dat de stortregen hier komt en niet buiten

Angel, meestal wordt er geroepen dat je na een jaar zelf proberen een bezoekje aan de huisarts moet brengen. Aangezien jouw situatie heel anders is denk ik ,net als BE, dat eenbezoekje aan de gyn geen kwaad kan, misschien heeft die nog wel goede tips.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')