abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 11:53:08 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60375204
Wachten op een tweede streepje deel 111

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

19 juli Hellen-O (07-2007) NOD
25 augustus mefke79 (07-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Mammamia (07-2007)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)
Happyme28 (07-2007)
Mikoxx (04-2008)
Vicky (12-2007)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 12-08-2008 20:49:49 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 27 juli 2008 @ 11:55:28 #2
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60375235
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:

Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek

Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:47 schreef texelonia het volgende:
Kersjes, 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden had ik een negatieve test, de dag dat ik ongesteld had moeten worden weer, uiteindelijk heb ik pas 4 dagen later weer (positief) durven testen! Ik had ook allerlei kwaaltjes (maagzuur, moe, etc) maar was bang dat ik het zo wilde zien en het eigenlijk niks betekende. Buikpijn heb ik nu ook al sinds het begin en ik denk dat dat van m'n darmen komt...

Dus wie weet! Ik hoop voor je dat je toch gewoon te vroeg getest hebt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60375331
spannend Kersjes!

Volgens mij heb ik gewoon een cyclus overgeslagen hoor... kan bijna niet anders denk ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juli 2008 @ 12:10:22 #4
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60375390
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!

Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk

Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
.... met gevoel voor drama....
pi_60376006
Ik heb ook een vroege valse test gehad em had dat al helemaal verwerkt toen we naar de ziekenhuis testafspraak gingen. Dus ik zat klaar om een 'nee helaas' in ontvangst te nemen en een nieuwe icsi-poging te plannen. Maar ik was gewoon haske zwanger van Thomas!
Valse testen leveren mooie kindjes op!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 juli 2008 @ 13:16:11 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60376380
Hmmm, da's wel balen Kersjes, vooral als je zelf alle symptomen wel denkt te herkennen.
Wie weet... geen bloed geeft moed toch?
pi_60377500
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!

Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk

Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:00:27 #8
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60383766
Webkim, mooi verhaal!
Maar hier gaat die vlieger helaas niet op, ben vanmiddag ongi geworden....
Nou ja, volgende ronde weer een kans zullen we maar zeggen.

Vicky, succes deze ronde!
En alle andere wachtende dames uiteraard ook
pi_60383799
Kersjes , dat is jammer. Maar inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 juli 2008 @ 21:10:00 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60383916
Mag ik hier trouwens even voor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken

En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
pi_60383952
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken

wat fijn voor ze!

En balen dat jij ongi geworden bent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60390074
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
Dan zou ik maar eens even aan de slag gaan als ik jou was...
  maandag 28 juli 2008 @ 12:23:38 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_60393361
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:

En voor jou
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60398121
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60399959
he, nieuwe dames! Het word weer druk hier!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken.
We wachten af...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60402744
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Fuente het volgende:
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
Nog steeds niets.. Ennuhh Koningin, ik doe me best, maar tis best wel warm...

Vlinder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 juli 2008 @ 21:45:44 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_60405416
Vicky, je moet er wel wat voor over hebben he...beetje warmte valt toch wel te overkomen? Of ga anders onder de douche staan ofzo

Kersjes, jammer! En stom he, dat je dan zo teleurgesteld bent en een uurtje later denkt: het kan altijd erger..Ook jouw tijd komt

Vlindur: veel succes met bloedprikken.

Meiden, nooit gedacht dat ik dit blij zou kunnen melden: ik heb een NOD! En wel 25 augustus. Voor de snelle rekenaars onder ons, ja ik ben dus vandaag ongesteld geworden. En eng, maar dat is precies in mijn oude cyclusschema van voor de zwangerschap zag ik net (want ik had een herinnering in mijn outlook staan en die kwam vandaag dus ook naar voren). Goed, alles doet het nu weer, we gaan er weer tegenaan. (en ja, mag die pijn dan nu ophouden, tis al oke, ik weet al dat alles het weer doet).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60405714
TVP'tje. Hier is het rustig. Druk met verbouwen enzo in huis. Dus veel druk en stress.

Maar we blijven tussendoor oefenen (als we tijd hebben en niet te moe zijn).
  maandag 28 juli 2008 @ 22:12:18 #19
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60406130
Haha, dank voor het meeleven!

Stom is dat hoor, nu we er echt voor gaan en ik hier bekend heb gemaakt dat we bezig zijn voor een 2e kan ik haast niet meer wachten! De vorige keer duurde het ook 7 maanden, ik moet niet zo ongeduldig zijn +

Vlindur, succes morgen! Bloedprikken is nooit fijn, maar met dit warme weer lijkt het me al helemaal geen pretje.

Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?

Mefke . Een nieuw begin, een nieuwe datum! Hopelijk blijven we gelijk opgaan en gaan we eind augustus gezellig samen naar het volgende topic. Dan kunnen de andere dames die hier nu nog posten ons daar mooi opwachten, yeeehah!!!!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:44:46 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60406926
Je staat in het lijstje mefke, hopelijk niet voor lang.
pi_60407762
Ik ben sinds mei 2008 ook gestopt met de pil. Wil echt graag zwanger worden.
Heb al twee keer nu mijn ongesteldheid weer gekregen steeds na 5 weken.
Heb dus al twee keer gedacht dat ik zwanger was en mij getest. Maar helaas geen tweede streepje verscheen.
Nu net een week geleden weer ongesteld geweest en gister kreeg ik opeens helderrode bloeddruppeltjes aan het papier met afvegen. Die zijn vandaag lichtbruinig. En niet zoals bij een normale ongesteldheid het is echt enorm weinig, ik hoef eigenlijk geen maandverband of tampon ervoor te gebruiken.

Dus nu denk ik weer dat ik misschien zwanger ben!
pi_60408078
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kersjes het volgende:

Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?
die staat in de woonkamer
Ik sleep M. gewoon mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60408544
Bedankt allemaal

Ik ben niet bang voor bloedprikken, ik ben donor! Dus het maakt me lekker helemaal niks uit, prik mij maar lek!

Is het normaal dat je op de 1e dag niet veel bloed verliest? Ik heb natuurlijk geen duidelijke herkenning aangezien het al die maanden waardeloos was, maar het is licht rood, helder en maar heel weinig? Ik heb 3 keer inlegkruisjes verschoond, maar meer omdat ik het zo vies vind dat dat ze volzaten..

Cati, welkom en spannend maar weer dan!
Vicky, succes donderdag alvast!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 29 juli 2008 @ 06:56:40 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_60411677
Bij mij is de eerste dag meer zoiets van "hmm, morgen gaat het doorbreken"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60412683