quote:Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:![]()
Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek![]()
Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:47 schreef texelonia het volgende:
Kersjes, 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden had ik een negatieve test, de dag dat ik ongesteld had moeten worden weer, uiteindelijk heb ik pas 4 dagen later weer (positief) durven testen! Ik had ook allerlei kwaaltjes (maagzuur, moe, etc) maar was bang dat ik het zo wilde zien en het eigenlijk niks betekende. Buikpijn heb ik nu ook al sinds het begin en ik denk dat dat van m'n darmen komt...
Dus wie weet! Ik hoop voor je dat je toch gewoon te vroeg getest hebt.
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!
Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk![]()
Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Mag ik hier trouwens evenvoor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken![]()
En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
Dan zou ik maar eens even aan de slag gaan als ik jou was...quote:Op zondag 27 juli 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Mag ik hier trouwens evenvoor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken![]()
En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
Nog steeds niets.. Ennuhh Koningin, ik doe me best, maar tis best wel warm...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Fuente het volgende:
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
die staat in de woonkamerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |