Dat is een hoofdsieraadquote:
Doet mij denken aan foto's van mensen in concentratiekampen in WW2, helemaal uitgemergeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
Ik weet niet wat ik enger vind aan die foto, haar armen of die kop.
Combinatie van beidenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
quote:Nankinky zegt:
ik vind guy ritchie lekkerder![]()
Dude, niet jouw gevoelens op mij afschuiven.quote:
Kan het niet meer met je eens zijn..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:48 schreef Repeat het volgende:
Sowieso zo'n verlept oud wijf wat zo nodig geil en jong moet doen in die vunzige clips van dr
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dude, niet jouw gevoelens op mij afschuiven.
het is dat ik te lui ben voor een screenshot![]()
Dat was dan toch een behoorlijk day off als ik haar vergelijk met eerder genomen foto's.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef mrfool het volgende:
Iedereen heeft zen dagje wel eens niet....
quote:"Every time I do a show, I die a little bit, but no shit is worth doing unless you're willing to die for it."
- Madonna
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:48 schreef Repeat het volgende:
Sowieso zo'n verlept oud wijf wat zo nodig geil en jong moet doen in die vunzige clips van dr
Enige heilige icoon isquote:Op zondag 27 juli 2008 12:12 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Dekselse schelmen, dit is je reinste heiligschennis !
Op de zondagse school had meneer pastoor het altijd over respect en eerbied voor onze heilige iconen.
[ afbeelding ]
Schande![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:34 schreef PusKut het volgende:
Geile zombie!
Beetje Amy Winehouse look, is helemaal in!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
precies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Taurus het volgende:
En vier clips achter elkaar in je hoog opgesneden onderbroek hoeft nou ook weer niet
Die madonna wel vaker mag eten..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:26 schreef Fortitudo het volgende:
gadverdamme ik zat net een zak croky paprika chips te eten
Wel toevallig dan dat die vrouw:quote:Op zondag 27 juli 2008 12:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Die foto in de OP dat is Madonna helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |