Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar blijkt dus weer je halsstarrigheid uit. Knettergek word ik er van. Je houdt maar vast aan je riedeltje dat gewoon niet klopt. Waarom doe je dat?
Het is toch evident dat hij teruggeplaats wordt en dat er iets verandert. Daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Maar jij voedt maar de disucssie met deze onzin. Ik vind echt dat je afstand moet nemen en even moet bedenken hoe je zo'n discussie weer op het pad krijgt, want je blijft nu steken in je eigen verkeerde veronderstelling en weigert er boven te staan.

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ontwijk maar. Daar ben je het beste in.

Huh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?
Waarom doe jij dat?
En zolang ik geen tegenbewijs heb dat het niet klopt kan ik deze discussie toch gewoon voeden met mijn eigen verkeerde veronderstelling

Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh?HOe kom je er bij dat mijn verhaal niet klopt? Jij hebt daar geen enkel argument voor en ik heb er al tientallen argumenten voor gegeven.
Blijkbaar wil je trollen en vanuit je ajaxerigheid ben je ineens heel stellig en laat je het topic ontsporen. Echt kwalijk.
Ik snap niet wat jouw opvatting van moderator zijn is als je op deze manier discussies aangaat.
Je geeft nu toe dat je er op uit met je verkeerde veronderstelling de discussie te verzieken.
Laat maar hoor, ik vind het echt te kinderachtig voor woorden. Ik ben er serieus in en steek er gvd nog energie in ook en je blijft maar je best doen om het te verkloten. Erg jammer.

Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.quote:

Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.

Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?
En ik wil helemaal niet trollen en ik laat het topic helemaal niet ontsporen.
Of is het topic ontspoort omdat niemand het met je eens is?
En ik geef helemaal niet toe dat ik er op uit ben om de discussie te verzieken omdat ik in de veronderstelling ben dat mijn aanname klopt.
Zolang jij niet met een echt voorbeeld van de jurisprudentie komt zal ik dat namelijk ook blijven doen omdat ik zonder niet overtuigd ben van jouw gelijk.
Niets mis mee toch?
Ik ben er namelijk ook serieus in.

Wat voor shit krijg je over je heen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.
Ga je me nu met DAM en CMT vergelijkenDit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.

Contractueel zie ik er geen verschil in maar dat kunnen we ook in het daarvoor bestemde topic besprekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?

Jezelf in een slachtofferrol plaatsen, nog zo'n veel gebezigde techniek van je! Je maakt er een schoolvoorbeeld van. Deze topics zouden gebundeld moeten worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.
Ga je me nu met DAM en CMT vergelijkenDit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.

1 keer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Oh ik heb een keer smurf gezegdSorry hoor
Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?

Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Oh ik heb een keer smurf gezegdSorry hoor
Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?

Je maakt ook zoveel puntjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.
Overigens doe je het weer hč. Één puntje uit m'n post pakken en de rest negeren. ( Goh, hoe zou dat komen?)

Prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt ook zoveel puntjes
Ik heb hier in Hilversum nog wat arbeidsconflicten op te lossen, sorry hoor

Die discussie heb ik dan ook gewoon laten staan, maar het off-topic gedeelte tussendoor heb ik weggehaald.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Nashje het volgende:
Sinds wanneer is het niet meer toegestaan om over eigen supporters te discussieren in het Ajax-topic?
Ik wil dit wel even weten, ben namelijk 2,5 week niet actief geweest door vakantie.

quote:[..]
Ja sorry hoor, maar ik werd helemaal gek bij de training "Wie is die donkere jongen met dat haar naar achter" "welke van de 3?" Met zo'n kut accent
Dezelfde dagjes mensen als tijdens de play-offs, maar midden in het seizoen zie/hoor je ze nooit.
Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben, ik kan niet begrijpen dat als je uit Groningen komt dat je voor Ajax bent...
Spreek eens normaal over je medemens
En niet iedereen buiten de Randstad is een boer. Ben je een beetje wereldvreemd ofzo?
quote:Je kunt dat niet begrijpen? Ben je een beetje gehandicapt?
quote:Nashje moet het weer op de man spelen, daar ga ik niet eens op in
Moet je ook hier niet zo tof lopen doen
Jij hebt het over een 'stelletje mongolen', 'klote boeren' en 'kut accenten'.
Maarja je zou toch niet op me in gaan?
Dit is weggehaald, verder zijn er een paar posts licht gewijzigd. Het overgrote deel valt niet onder on-topic imo, die eerste weggehaalde post heb ik mijn excuses voor gemaakt.quote:Inderdaad want opmerkingen als "allemaal klote boeren met kut accenten" zijn natuurlijk normaal en zouden nooit als beledigend geļnterpreteerd kunnen worden!

Sorry, maar wat is de toegevoegde waarde van wat ik heb weggehaald? Elkaar beledigen vind ik niet nodig om eerlijk te zijn. Ik vind dat ik in deze situatie dan ook niet overdreven streng gemod heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat strenge modden slaat echt helemaal door.
Dit gaat nergens meer over,.

is wel degelijk ontopic. Hij noemt zijn medesupporters zo (Ajacieden die niet uit N-H komen), en dan wil ik die discussie wel aan gaan ja.quote:Jij hebt het over een 'stelletje mongolen', 'klote boeren' en 'kut accenten'.
Maarja je zou toch niet op me in gaan?

Kan voorkomen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry, ik ben niet dag en nacht online en dan vergeet je zo een discussie nog wel eens he.

Die discussie aangaan met de vraag of hij gehandicapt is lijkt me niet de basis voor een goede en 'normale' discussie, je had ook anders kunnen beginnen in plaats van zo'n minderwaardige opmerking.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef Nashje het volgende:
Een post als
[..]
is wel degelijk ontopic. Hij noemt zijn medesupporters zo (Ajacieden die niet uit N-H komen), en dan wil ik die discussie wel aan gaan ja.
Erg zeg.

Dit lijkt me dan ook een overdreven weergave van dat topic. Op basis van welke reacties precies hebben jullie besloten tot deze verandering over te gaan? Het is namelijk nu niet leuk meer. Een Ajax topic moet over Ajax gaan, maar dan wel over alles wat met Ajax te maken heeft. En daar hoort heel veel bij.quote:Overall waren de reacties negatief over het Ajax-topic van toen (offtopic, slowchat, etc). Een bepaalde users vermeden het topic bewust, omdat het zo snel ging en onoverzichtelijk was. Er waren natuurlijk ook users die het wel best vonden, maar dat houd je altijd. Na het evaluatietopic is er weer een tijdje geprobeerd om het Ajax-topic te verbeteren (inhoudelijker, minder offtopic, minder slowchat, etc), maar dat is toen niet gelukt. Het mag geen excuus zijn, maar we waren toen met minder mods en er waren twee niet-Ajax-mods (dat is wel een verschil), dus het was vrij kansloos om een topic wat de hele dag actief is, goed bij te houden.

Hier kan ik me als 'nieuwe' vaste poster wel prima in vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan ook een overdreven weergave van dat topic. Op basis van welke reacties precies hebben jullie besloten tot deze verandering over te gaan? Het is namelijk nu niet leuk meer. Een Ajax topic moet over Ajax gaan, maar dan wel over alles wat met Ajax te maken heeft. En daar hoort heel veel bij.

Maar dat zijn dingen die voor het hele forum gelden, dus ook voor het Ajax topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hier kan ik me als 'nieuwe' vaste poster wel prima in vinden.
Echter moet het huidige beleid wel geconsolideerd worden wat betreft de overduidelijke troll-posts, die domme fail-plaatjes oid. En ook irriteer ik me dood aan die mensen die bij het eerste het beste meningsverschil elkaar voor debiel, gehandicapt, homo enz uitmaken. Zou dus fijn zijn als ze dat zelf eens doorkregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |