quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hè.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten topic klopt anders niet.
Ga ik aanpassen. Dank jullie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef The_Verve het volgende:
Wat me laatst opviel in het linkjestopic: Eric Gerets en Eric Cantona staan bij Nederlandse trainers.
Er is geen apart Feyenoord Jubileum toernooi-topic geopend en de wedstrijden kunnen best in twee aparte topics worden besproken, omdat die live op tv zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom Emirates cup wel centraal en Feyenoord Jubileum toernooi niet?
In principe de status zoals de tototopics hebben onderaan de topiclijst. Maar TerroRobbie bedoelt een apart topic.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Breach het volgende:
Wat houdt 'centraal' nou eigenlijk in op het forum?
Je bent op dit moment ook zelf bezig SCH.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Wtf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Eh?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Jij post echt alleen maar in het Ajax topic als je iets te baggeren/flamen hebt, dus ja ik reageer op exact dezelfde manier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Tuurlijk mag je je ongezouten uitspraken doen maar dan kan je natuurlijk wel respons op verwachten. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef SCH het volgende:
Jij bent onvolwassen bezig.
Mike begint te trollen, in plaats van dat je daar wat van zegt, ga je mij uitkafferen.
Je zit fout sjimz.
Maar nu mag ik ineens geen 'ongezouten uitspraken' meer doen? Omda thet Ajax is.
Je geeft het maar toe en anders is het bal
Dank je voor het melden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Het plaatje had ik al verwijderd. Kijk zelf maar of je hem nog ziet staan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik reageer inhoudelijk en krijg meteen 3 flames van Mike om de oren. Ik vraag je daar op te reageren en je geeft niet thuis.
Jij vindt dat ik als respons dan de plaatjes en flames van Mike en anderen mag verwachten?
Waar ben je mee bezig man. Je had gewoon even in moeten grijpen. Kan nog steeds. Je zegt sorry, spreekt Mike aan en niks aan de hand. Anderen weten ook inhoudelijk te reageren daar. BNa iedere post van mij in een Ajax topic post die Mike een plaatje of flame, dat geef ik aan. Ik verwacht dat je daar fatsoenlijk op reageert.
En nu ben ik pissig ja. Omdat ik me door jou niet als een kleuter laat behandelen
Ik reageer het helemaal niet op jou afquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Ik wil het niet kinderachtig noemen. Daar doe je kinderen namelijk te kort mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |