quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
hope so![]()
gewoon lekker je bedje in duiken, slapen en dan is het morgen allemaal weer goed![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:56 schreef PieterBas het volgende:
Ben je ziek ?
Je moet maar zo denken, morgen weer een dag!quote:
Dat is het juistquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, morgen weer een dag!
Tja...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het juist
Zo denk ik ook, en zo duurt het al maanden. Morgen weer een dag als alle andere![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Eigen schuld, met je dating-testquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Waarom krijg ik nu telkens relatie dating ads bij Google Ads
Blijkbaarquote:
Ben er gewoonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
Iedereen naar bed of betere dingen aan het doen dan op Fok! zitten![]()
Zal wel weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue zit ernst van der pasch te kijken![]()
Ga je nog weg?quote:en om te kleden
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef MvdZ het volgende:
*weer terug van vakantie. Oh ja, stage afgesloten met een 8,5, of had ik dat al vermeld?
goede avond overigens
Van hartequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef MvdZ het volgende:
*weer terug van vakantie. Oh ja, stage afgesloten met een 8,5, of had ik dat al vermeld?
goede avond overigens
Onweer niks van gemerkt..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:31 schreef The_Dean het volgende:
Damn wat vet. Ik bevind me hier middenin 5 of 6 onweersbuien. Wat een licht
Als ik geen drank op had, paar biertjes, was ik naar het open veld gereden!
Schuimparty's zijn leuk..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
yup nog even de stad in, schuimparty bij Bolke
dus hoop voor het schuim weg te zijn
Nice MvdZ
Was verleden jaar nuchter op een schuimfeest.. hoeveel dronken lui heb ik niet hard op hun bek zien gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef MvdZ het volgende:
thx allen.
om even op een paar zaken in te springen:
Hier ook omsingeld tussen 3 onweersbuien, echt gaaf.
Schuimparty's vond ik leuk toen ik 15-16 was, nu is het schuim irritant en valt het in je bier enz
Tot morgenquote:
Toen het feest was afgelopen, ging het opeens gieten.. en ik pakte wat droge kleren.. en zetten de auto aan, verwarming aan en wegrijden en zwaaienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:dat is dan wel weer lachen.. maar nee, dat schuim mogen ze weghouden van mij
Veel plezierquote:
Have funquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |