Och, och. Dat heeft hij echt niet volle bak gereden. Als je ziet welke afstanden ze normaal rijden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:35 schreef Bartoli het volgende:
Evans beweegt teveel met zijn bovenlichaam. Maar komop zeg nu eerlijk 2x de hele tijdrit per fiets verkend hebben vanmorgen dat is toch te samen al 106 km gaat ook niet in de koude kleren zitten als je 's middags nog us moet vlammen.
nee volle bak niet maar toch.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Och, och. Dat heeft hij echt niet volle bak gereden. Als je ziet welke afstanden ze normaal rijden...
Alles beter dan Evans.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee volle bak niet maar toch.. Dat Sastre maar wint
die verliest vaak wat in het laatste deelquote:
is er nog nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
Als Evans nu nog niet door is op punt 1, heeft 'ie al een minuut achterstand.
Lijkt me kut na zo'n tijdrit. Bij familie of bij bekenden ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef TheArt het volgende:
Kreuziger pakt een minuut op Schleck. Die moet nog gaan oppassen.
Ja, de hele tijd al en de heren zeggen er niks van op tv.quote:
Dat zou Menchov nooit gebeurenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:42 schreef Palmboom313 het volgende:
als menchov maar zich niet opgeblazen heeft aan het begin.
dat gebeurde bij de eerste tijdrit ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:42 schreef Palmboom313 het volgende:
als menchov maar zich niet opgeblazen heeft aan het begin.
Stom is dat he. Maar ik vond aan de beelden van Schumacher te zien ook niet dat er veel tempo in zat.quote:
Ja wat erg eigenlijk.... die afdaling was misschien gewoon zijn eigen schik en kon hij niet zoveel aan doen, maar die waaier in het begin van de tour was echt niet nodig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Oh oh oh. Wat gaan die paar seconden belangrijk worden die Menchov heeft verloren...
Ik denk dat hij nog wel op gang komt. Tis niet ongebruikelijk om zo'n lange tijdrit iets rustiger te startenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Evans de vorige tijdrit ook niet rustig van start gegaan?
Dat zal niet best worden denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ben benieuwd naar de tijd van Fränk Schleck, want daar hebben we nog helemaal niets van gezien.
Zou me niet zo verbazen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou wachten op Sastre, misschien is het gewoon spannend voor de 2e plaats.
ja maar om 1.34 goed te maken is dat niet geoorloofd eigenlijk. Vooral niet als Sastre na km 18 gelijke tret kan houdenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:44 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel op gang komt. Tis niet ongebruikelijk om zo'n lange tijdrit iets rustiger te starten
Er rijden geen moslims mee zo ver bekend.quote:
Je bent Helmut vergetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:46 schreef tong80 het volgende:
1 Rooie kohl
2 Witte Kohl
3 Kohl zuur
4 Kohlen stoker
5 Bloem Kohl
5 Kohl de Tour winnaar ?
Nee. Hij ligt nog 42" achter in het klassement.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Menchov 42 seconden sneller dan Evans...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Dat is het upgedate verschil in het algemeen klassementquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
Straks word Menchov tweede in de Tour op 38 seconden
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er rijden geen moslims mee zo ver bekend.
8" dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
Sastre verliest volgens mij nog steeds minder dan 10" bij het eerste punt als ik het zo inschat.
2x 1 moment eerder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Menchov gaat straks gewoon 2e worden, die heeft de Tour verloren op 2 momenten, zonde zeg
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!
Idd er zijn maar 5 kandidaten over die de Tour nog kunnen winnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!
Word superclose. Die Kohl rijd echt belachelijk goed voor zijn doen. Die gaat het podium halenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Menchov heeft 27" op Evans op 25 km van de streep.
Het zit er in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Spanje 3x geel op rij met verschillende renners?
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Menchov heeft 27" op Evans op 25 km van de streep.
Sowieso belachelijk dat Herbert en Maarten vooraf zeiden dat die 1'34 niks is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef TheArt het volgende:
Sastre wint de Tour: 10e tussentijd.
Evans of Menchov?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.
ik wacht nog even 5 minuten, wie weet wat er dan weer gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.
Misschien valt Evans wel van het podiumquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook waarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, zonder die waaier etc. was de koers ook heel anders gelopen. Goeie kans dat Menchov dan misschien uit spanning een offday had gehad ofzo.
Waarom zou je niet? Hij is wel meestal goed voor ritzeges, of in ieder geval iets daar in de buurt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Lann555 het volgende:
Valverde baggert daar ook weer in niemandsland. Laatste keer dat ik mijn geld op die man zet
Ik had het als grap nog voorspeld voor de finale van Wimbledon. EK, Wimbledon en de Tour?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
De sportzomer van Spanje lijkt mooier en mooier te worden.
Dit keer behaald zonder 'gediskwalificeerde' renners in het geel. Stuk leuker zo!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Spanje 3x geel op rij met verschillende renners?
Ja ongelovelijk, Europees voetbal kampioen Nadal die alles lijkt te winnen, en nu misschien Sastrequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
Ondanks zijn laffere aanpak gaat die enkel voor winst. Als hij de Tour niet wint, denk ik niet dat hij er van wakker ligt of hij 2e, 3e of 4e wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien valt Evans wel van het podium.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
Een Vuelta moet hij toch wel kunnen winnen, maar de Tour lijkt iets te hoog gegrepen. Vooral omdat er volgend jaar weer wat grote namen terug zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Leatherface het volgende:
Valverde is duidelijk een man van klassiekers en korte rondes, maar niet van de grote rondes.
Ik bedoel meer voor het algemeen klassement. Ik denk altijd weer dat het de Tour van Valverde gaat wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom zou je niet? Hij is wel meestal goed voor ritzeges, of in ieder geval iets daar in de buurt.
Ja dat word dus elke keer gezegd maar daar geloof ik niet zo in. De toppers waren echt niet anders gaan rijden als Menchov in de Alpen nog op 20 seconden stond.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, zonder die waaier etc. was de koers ook heel anders gelopen. Goeie kans dat Menchov dan misschien uit spanning een offday had gehad ofzo.
Andy komt nog wel, tijdrijden valt wel te leren als je kijkt naar andere renners.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Lann555 het volgende:
Die Schlecks kunnen niet echt tijdrijden
Hij kan vallen lekke band etcquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Denewar het volgende:
Nee spannend?, want sastre staat er toch goed voor, die verliest geen 2,5 meer perkm
Wat zet je er op ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:57 schreef Zwansen het volgende:
Menchov moet nu zo bij het tussenpunt zijn, gok ik.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andy komt nog wel, tijdrijden valt wel te leren als je kijkt naar andere renners.
Vuelta zakte hij ook vaak in in de laatste week. Maar die kan hij zeker wel eens winnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Een Vuelta moet hij toch wel kunnen winnen, maar de Tour lijkt iets te hoog gegrepen. Vooral omdat er volgend jaar weer wat grote namen terug zijn.
denk het ook niet maar je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Denewar het volgende:
Dat wordt geen podium voor menchov denk ik!
Eerst nog zienquote:
Menchov zakt in als het verschil gelijk blijft dan is Evans ook aan het inzakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Lann555 het volgende:
Evans is wel wat meer op gang gekomen lijkt het. Verschil met Menchov blijft gelijk
Ja kijk f op eurosportquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Lann555 het volgende:
Die lui bij Eurosport snappen de tijdmetingen weer eens niet
Je denkt dat CSC ook niet tig ton heeft geïnvesteerd?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Tja en dan heb je 1 miljoen geinvesteerd in Dean
Menchov wint gewoon tijd op Evans hoor in het 2e stuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Menchov zakt in als het verschil gelijk blijft dan is Evans ook aan het inzakken.
Maar die fiets heeft niet zo'n überfoute naam zoals "Dean".quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je denkt dat CSC ook niet tig ton heeft geïnvesteerd?
Tuurlijk wel. Een goeie arts kost duiten met geldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij kan het podium vergeten zo lijkt hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Menchov wint gewoon tijd op Evans hoor in het 2e stuk.
Natuurlijk wel maar bij Silence-Lotto sloegen ze zich zo op de borst dat ze met deze fiets wel even de Tour gingen winnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat ze Krol nog niet heben ontslagenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een amateurs bij de NOS, beeld weg
Straf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef Palmboom313 het volgende:
podium wordt:
1 sastre
2 evans
3 kohl
4 menchov
Volgens mij altijd het uitgangspunt van Riis geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog een geluk dat CSC Sastre heeft gespeeld als je ziet hoe die Schlecks hier voor de dag komen.
lol, 4 podium plaatsen? Dat is nieuws! Menschov is wel de loser van het jaar, dat ie achteraf gezien toch alles verliest door slordighedenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef Palmboom313 het volgende:
podium wordt:
1 sastre
2 evans
3 kohl
4 menchov
Alsof Riis dat moedwillig heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog een geluk dat CSC Sastre heeft gespeeld als je ziet hoe die Schlecks hier voor de dag komen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Klasse! CSC wint de Tour. Waar is nu die klopkoek met zn netniet-team?
En Evans rijdt wel onder zijn gebruikelijke niveauquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Ericr het volgende:
Sastre rijdt echt de tijdrit van zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |