Andy komt nog wel, tijdrijden valt wel te leren als je kijkt naar andere renners.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Lann555 het volgende:
Die Schlecks kunnen niet echt tijdrijden
Hij kan vallen lekke band etcquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Denewar het volgende:
Nee spannend?, want sastre staat er toch goed voor, die verliest geen 2,5 meer perkm
Wat zet je er op ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:57 schreef Zwansen het volgende:
Menchov moet nu zo bij het tussenpunt zijn, gok ik.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andy komt nog wel, tijdrijden valt wel te leren als je kijkt naar andere renners.
Vuelta zakte hij ook vaak in in de laatste week. Maar die kan hij zeker wel eens winnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Een Vuelta moet hij toch wel kunnen winnen, maar de Tour lijkt iets te hoog gegrepen. Vooral omdat er volgend jaar weer wat grote namen terug zijn.
denk het ook niet maar je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Denewar het volgende:
Dat wordt geen podium voor menchov denk ik!
Eerst nog zienquote:
Menchov zakt in als het verschil gelijk blijft dan is Evans ook aan het inzakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Lann555 het volgende:
Evans is wel wat meer op gang gekomen lijkt het. Verschil met Menchov blijft gelijk
Ja kijk f op eurosportquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Lann555 het volgende:
Die lui bij Eurosport snappen de tijdmetingen weer eens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |