2x 1 moment eerder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Menchov gaat straks gewoon 2e worden, die heeft de Tour verloren op 2 momenten, zonde zeg
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!
Idd er zijn maar 5 kandidaten over die de Tour nog kunnen winnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet spannend meer!
Word superclose. Die Kohl rijd echt belachelijk goed voor zijn doen. Die gaat het podium halenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Menchov heeft 27" op Evans op 25 km van de streep.
Het zit er in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Spanje 3x geel op rij met verschillende renners?
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Menchov heeft 27" op Evans op 25 km van de streep.
Sowieso belachelijk dat Herbert en Maarten vooraf zeiden dat die 1'34 niks is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef TheArt het volgende:
Sastre wint de Tour: 10e tussentijd.
Evans of Menchov?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.
ik wacht nog even 5 minuten, wie weet wat er dan weer gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
5 minuten geleden ging hij de Tour winnen, nu valt hij waarschijnlijk naast het podium.
Misschien valt Evans wel van het podiumquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook waarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, zonder die waaier etc. was de koers ook heel anders gelopen. Goeie kans dat Menchov dan misschien uit spanning een offday had gehad ofzo.
Waarom zou je niet? Hij is wel meestal goed voor ritzeges, of in ieder geval iets daar in de buurt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Lann555 het volgende:
Valverde baggert daar ook weer in niemandsland. Laatste keer dat ik mijn geld op die man zet
Ik had het als grap nog voorspeld voor de finale van Wimbledon. EK, Wimbledon en de Tour?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
De sportzomer van Spanje lijkt mooier en mooier te worden.
Dit keer behaald zonder 'gediskwalificeerde' renners in het geel. Stuk leuker zo!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Spanje 3x geel op rij met verschillende renners?
Ja ongelovelijk, Europees voetbal kampioen Nadal die alles lijkt te winnen, en nu misschien Sastrequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
Ondanks zijn laffere aanpak gaat die enkel voor winst. Als hij de Tour niet wint, denk ik niet dat hij er van wakker ligt of hij 2e, 3e of 4e wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien valt Evans wel van het podium.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:
Een Vuelta moet hij toch wel kunnen winnen, maar de Tour lijkt iets te hoog gegrepen. Vooral omdat er volgend jaar weer wat grote namen terug zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Leatherface het volgende:
Valverde is duidelijk een man van klassiekers en korte rondes, maar niet van de grote rondes.
Ik bedoel meer voor het algemeen klassement. Ik denk altijd weer dat het de Tour van Valverde gaat wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom zou je niet? Hij is wel meestal goed voor ritzeges, of in ieder geval iets daar in de buurt.
Ja dat word dus elke keer gezegd maar daar geloof ik niet zo in. De toppers waren echt niet anders gaan rijden als Menchov in de Alpen nog op 20 seconden stond.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, zonder die waaier etc. was de koers ook heel anders gelopen. Goeie kans dat Menchov dan misschien uit spanning een offday had gehad ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |