10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:13 schreef Esses het volgende:
Mja is veteranenpas wel echt korting voor militairen? Ik ken eigenlijk alleen mijn eigen webshop die korting geeft aan militairen maar als ik dat hier ga plaatsen is dat zeer ws. reclame...
Ah whatever
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woorden
Best lullig he.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:18 schreef Nutcase het volgende:
Met de veteranenpas krijg je voor zover ik weet maar 1 keer per jaar een dag gratis reizen met het OV. Dat is alles wat er in Nederland voor onze veteranen gedaan wordt.
10 cent per stuk, voor iets wat ook al goedkoop is vind ik toch wel netjes. is snel heel wat procentjes ;-)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woorden
Ja praat je eigen kneuzige condoomwebshop maar goed, mét korting voor militairenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
10 cent per stuk, voor iets wat ook al goedkoop is vind ik toch wel netjes. is snel heel wat procentjes ;-)
Hehehe, omdat ik het inbouwde vroeg ik me af of er ook zoiets elders bestond.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja praat je eigen kneuzige condoomwebshop maar goed, mét korting voor militairen
In de Bijlmerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja och, is tegenwoordig een leraar of buschauffeur in de Bijlmer niet net zo'n held voor de maatschappij of wellicht wel meer?
Zo'n discussie krijg je dan, niet geheel onterecht MI, misschien dat je als militair wat kortingen op verzekeringen kan krijgen bij bv Loyalis?
Wel eens in de bijlmer geweest?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja och, is tegenwoordig een leraar of buschauffeur in de Bijlmer niet net zo'n held voor de maatschappij of wellicht wel meer?
Zo'n discussie krijg je dan, niet geheel onterecht MI, misschien dat je als militair wat kortingen op verzekeringen kan krijgen bij bv Loyalis?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zelf heb ik daar het merendeel van mijn leven mogen doorbrengen.
Je ziet die achterlijke spelfout zelf ook?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ze zouden dat wel is voor het OV mogen doen.
Kijk een spellings-nazi op fok, what else is new.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je ziet die achterlijke spelfout zelf ook?
Wou je zeggen dat die fout normaal is?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Kijk een spellings-nazi op fok, what else is new.
Volgens mij kunnen leraren/docenten vaak aanverwante materialen (laptop, software zoals office e.d.) met een behoorlijke korting kopen hoor. Verpleging weet ik zo niet, maar het zou me niets verbazen als die ook zoiets kennen.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:20 schreef Tangarine het volgende:
Ik zie niet in waarom militairen een speciale behandeling zouden moeten krijgen, andere overheidsbaantjes krijgen dat toch ook niet? Ik zie leraren immers ook niet overal korting krijgen, of bijvoorbeeld mensen uit de verpleging.
Klopt, werkgerelateerde materialen, een pretpark ofzo is niet echt werkgerelateerd lijkt mequote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen leraren/docenten vaak aanverwante materialen (laptop, software zoals office e.d.) met een behoorlijke korting kopen hoor. Verpleging weet ik zo niet, maar het zou me niets verbazen als die ook zoiets kennen.
je mag de mijne wel hebben, wat je er mee doet maakt me niks uit, als ik d'r nooit meer hoef te zienquote:
G krachten ervaren in de achtbanen en ontstressen ofzo ?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:44 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Klopt, werkgerelateerde materialen, een pretpark ofzo is niet echt werkgerelateerd lijkt me
Korting op de zorgverzekering voor je hele familiequote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen leraren/docenten vaak aanverwante materialen (laptop, software zoals office e.d.) met een behoorlijke korting kopen hoor. Verpleging weet ik zo niet, maar het zou me niets verbazen als die ook zoiets kennen.
behalve Nederland dan dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef Esses het volgende:
Niet alleen de VS, alle landen waar ze enigszins een defensiecultuur kennen. Waar het land zich niet de afgelopen 200 jaar neutraal hebben gehouden en dus een beetje rekening houden met wat ze doen. Daarom
Ja deze krijg jij dan ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:33 schreef Bouke-p het volgende:
ben benieuwd of je al die kortingen in amerika ook krijgt als je militair bent bij één van de coalitie landen.
zo ja, dan neem ik mn militaire ID mee als ik naar amerika ga
nee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:46 schreef Esses het volgende:
2008-200 = 1808
Mja grensgevalletje idd voor de 200 jaar. Maar even serieus, hebben we hier nou echt een defensiecultuur?
Napoleontische oorlogen, Belgie, Atjeh, Bali, Korea, politionele acties, Nederlands Nieuw Guinnea, Deliberate Force, Allied Force en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paarquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:46 schreef Esses het volgende:
2008-200 = 1808
Mja grensgevalletje idd voor de 200 jaar.
nee, maar wat je zei klopt gewoon nietquote:Maar even serieus, hebben we hier nou echt een defensiecultuur?
Ok ok, ik maak er afgelopen 100 jaar van waar de Nederlandse bevolking echt mee te maken gehad heeft, dan valt zowat alles wat je daar gezegd hebt af. Kijk 't verschil ff tussen bv. canadese houding en cultuur tegenover defensie en militairen..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Napoleontische oorlogen, Belgie, Atjeh, Bali, Korea, politionele acties, Nederlands Nieuw Guinnea, Deliberate Force, Allied Force en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar
[..]
nee, maar wat je zei klopt gewoon niet
het is gewoon niet hollands om dingen weg te geven
De Canadese defensie is nog erger verwaarloost dan de Nederlandse de afgelopen 20 jaar. Allemaal in de naam van zogenaamde vredesmissies. Canada was totaal niet voorbereid op de missie die ze nu in Afghanistan uitvoeren. De Canadese regering heeft weet ik niet hoeveel nood aankopen moeten doen om toch een beetje fatsoenlijk hen taken te kunnen uitvoeren. Ze zijn daar wakker geschud door de vele doden in Afghanistan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok ok, ik maak er afgelopen 100 jaar van waar de Nederlandse bevolking echt mee te maken gehad heeft, dan valt zowat alles wat je daar gezegd hebt af. Kijk 't verschil ff tussen bv. canadese houding en cultuur tegenover defensie en militairen..
En ik heb t ook niet over weggeven
Daarnaar mag je dan even lekker gaan zoeken hoor, ik denk dat je dan vrij snel zult zien wat het verschil is voornamelijk gezien het feit dat de meeste Nederlanders nog niet eens 25% van de oorlogen die jij genoemd hebt zal kennen, laat staan dat ze weten wanneer dat ongeveer gebeurd was. Langer dan 100 jaar geleden word geschiedenis lang geleden. Afgelopen 100 jaar is er niet zo gek veel gebeurd waar Nederlandse burgers iets van weten en/of wat ze onthouden hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |