10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:13 schreef Esses het volgende:
Mja is veteranenpas wel echt korting voor militairen? Ik ken eigenlijk alleen mijn eigen webshop die korting geeft aan militairen maar als ik dat hier ga plaatsen is dat zeer ws. reclame...
Ah whatever
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woorden
Best lullig he.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:18 schreef Nutcase het volgende:
Met de veteranenpas krijg je voor zover ik weet maar 1 keer per jaar een dag gratis reizen met het OV. Dat is alles wat er in Nederland voor onze veteranen gedaan wordt.
10 cent per stuk, voor iets wat ook al goedkoop is vind ik toch wel netjes. is snel heel wat procentjes ;-)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
10 cent korting op condooms voor militairen, te triest voor woorden
Ja praat je eigen kneuzige condoomwebshop maar goed, mét korting voor militairenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
10 cent per stuk, voor iets wat ook al goedkoop is vind ik toch wel netjes. is snel heel wat procentjes ;-)
Hehehe, omdat ik het inbouwde vroeg ik me af of er ook zoiets elders bestond.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja praat je eigen kneuzige condoomwebshop maar goed, mét korting voor militairen
In de Bijlmerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja och, is tegenwoordig een leraar of buschauffeur in de Bijlmer niet net zo'n held voor de maatschappij of wellicht wel meer?
Zo'n discussie krijg je dan, niet geheel onterecht MI, misschien dat je als militair wat kortingen op verzekeringen kan krijgen bij bv Loyalis?
Wel eens in de bijlmer geweest?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja och, is tegenwoordig een leraar of buschauffeur in de Bijlmer niet net zo'n held voor de maatschappij of wellicht wel meer?
Zo'n discussie krijg je dan, niet geheel onterecht MI, misschien dat je als militair wat kortingen op verzekeringen kan krijgen bij bv Loyalis?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zelf heb ik daar het merendeel van mijn leven mogen doorbrengen.
Je ziet die achterlijke spelfout zelf ook?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ze zouden dat wel is voor het OV mogen doen.
Kijk een spellings-nazi op fok, what else is new.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je ziet die achterlijke spelfout zelf ook?
Wou je zeggen dat die fout normaal is?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Kijk een spellings-nazi op fok, what else is new.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |