waarom zou je met een grote auto moeten rijden als je rijk bent? Een auto kost alleen maar geld; geld dat je nuttiger ergens anders kan in steken (wat niet wegneemt dat ik binnen een paar weken normaal m'n eerste BMW ga afhalenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik dacht altijd dat Selang stinkend rijk was door z'n posts in de WGR topics, blijkt ie Peugeot 207 te rijden. Mijn wereld stort in, ik laat de beurs maar voor wat het is
euhm? 160-145 = 15 km/hquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:37 schreef PNG het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er voor het eerst in 11 jaar op let af en toe. 160 of 145 op autobahn (op teller, trek er meteen 10 vanaf) scheelt je snel km of 200 als je 3 uur rijdt.
BMWquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom zou je met een grote auto moeten rijden als je rijk bent? Een auto kost alleen maar geld; geld dat je nuttiger ergens anders kan in steken (wat niet wegneemt dat ik binnen een paar weken normaal m'n eerste BMW ga afhalen)
Leuke informatie maar zonder dat we weten wat voor motor hebben we er niets aan...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:37 schreef PNG het volgende:
Heel varierend. Je kunt er afgrijselijk zuinig mee rijden. Alleen haal ik dat nooit.
Gemiddeld doe ik met veel snelweg alles bij mekaar soms paar dagen in de stad 1 op 11.
Je kunt 1 op 16 rijden als je wilt. En 1 op 8.
Ligt aan je rechtervoet, ik vind BWAAAP leuk, 1 op 20 kun je zelfs rijden als je 110 in 5 zou gaan rijden de hele dag. Vol open is 39.9 op 100. En dan haal je 1 op 3 niet eens. 100 in 5 is 5.3/100.
Das het maffe van 'grotere' 'bijzondere' motoren, je KUNT heel erg zuinig rijden. TopGear had gelijk.
Kan het alleen zelf niet.
kHeb deze week 3000 km gereden. Stomme is, tis kiezen tussen half uur eerder aankomen, of 100 km meer kunnen rijden op een tank. Ik kan van 300 tot 750 km rijden op een tank. Heeft dus alles te maken met je voet, niet met auto.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er voor het eerst in 11 jaar op let af en toe. 160 of 145 op autobahn (op teller, trek er meteen 10 vanaf) scheelt je snel km of 200 als je 3 uur rijdt.
Als volvo een 2.0 diesel in zijn S60 gestoken had, dan was het mss een S60 geworden. 2.4 is me te duur aan taks (plus dat ze nog eens goed zuipen ook)quote:
Men pa heeft een S60 gehad.. Ding verbruikte niet gek veel (2.0T met 200pk of wat was dat)althans voor eenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als volvo een 2.0 diesel in zijn S60 gestoken had, dan was het mss een S60 geworden. 2.4 is me te duur aan taks (plus dat ze nog eens goed zuipen ook)
Ik weet er alles van, mijn vriendin rijdt een S60quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als volvo een 2.0 diesel in zijn S60 gestoken had, dan was het mss een S60 geworden. 2.4 is me te duur aan taks (plus dat ze nog eens goed zuipen ook)
amen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Youp het volgende:
[..]
Het nieuwe rijden is voor mietjes! (en moeders)
In Noorwegen had ik volgens de compu ook meer dan 900 km actieradius ipv. de normale 6-700 km.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:51 schreef Fogel het volgende:
VW Passat 1.9 TDI 115pk versie.
...
Snelweg heb ik niet in een straal van 500km hiervandaan ongeveer, dus alles max 80 (en in een 'extreem' geval zelfs 90, jippie...)
True... met mijn oude scirocco GTX 16v kon ik, als ik heel voorzichtig was, 1 op 17 halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:37 schreef PNG het volgende:
Das het maffe van 'grotere' 'bijzondere' motoren, je KUNT heel erg zuinig rijden. TopGear had gelijk.
Kan het alleen zelf niet.
Da's wel een erg groot verschil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Ps2K het volgende:
1 op 12 en dat terwijl ik 1 op 20 zou moeten kunnen halen![]()
(1.3JTD diesel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |