ik heb gewoon een zilveren ds. Niet eens lite eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier een roze DS. Omdat ze mijn DS gemold heeft, daar kan ik geen fatsoenlijk spel meer op spelen
Die had ik ook, nog steeds, maar settlers, zelda of EBA is gewoonniet te spelenquote:Op zondag 27 juli 2008 09:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zilveren ds. Niet eens lite eigenlijk.
Sex met drie mannen tegelijk!quote:
settlersquote:Op zondag 27 juli 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had ik ook, nog steeds, maar settlers, zelda of EBA is gewoonniet te spelen
ik ookquote:
Elite beat agentsquote:Op zondag 27 juli 2008 09:57 schreef Muck het volgende:
[..]
settlers
Zelda
EBA?
En nee, ik ben niet van de vrouwenliefde
Al heb ik gister wel de blote bibs van katja schuurman bekeken
zegt me helemaal niets...quote:
Het tofste spel ooit, google gij!quote:Op zondag 27 juli 2008 10:02 schreef Muck het volgende:
[..]
zegt me helemaal niets...
Hmm, ik zal het er straks eens met M over hebben
ik ben al een tijdje bezig met drawn to lifequote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
ben nu helemaal verslaafd aan Donky Kong Jungle Climber, echt briljant, maar goed nu eerst ff lekker een uurtje fietsen
Waar dan Klonk.. kwil er ook wel eentje eigenlijk.. (al een jaar trouwens)quote:Op zondag 27 juli 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin wil nu een roze, dus ik weet waar ik het beste kan bestellen nu, heeft toch een nut gehad uiteindelijk
mijn telefoon kan het linkje niet aanquote:
Sjowhanquote:Op zondag 27 juli 2008 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ola DM
Heb inmiddels wasje opgehangen en buiten gezet op het balkon, 2de wasje erin, bed afgehaald en het eerste bak koffie opgedronken. Het wordt een mooie dag
MPGquote:
gewoon kopen bij de lokale speelgoedboer, toevoegingen als kaartjes om ehmmm backups te spelen kun je het goedkoopste bij dealextreme bestellenquote:Op zondag 27 juli 2008 10:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar dan Klonk.. kwil er ook wel eentje eigenlijk.. (al een jaar trouwens)
Het erge is: vanavond weer werken van 6 tot 1quote:Op zondag 27 juli 2008 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh LL
Dan heb je nog minder geslapen dan ikVeel koffie drinken dan maar vandaag
Daz jammurquote:
Ik dacht dat draadloos juist daarvoor erg handig moest zijn?quote:
P0wned.quote:
Ja, vorige zomer ging het nog zonder problemen, maar nu heb ik buiten echt geen bereikquote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat draadloos juist daarvoor erg handig moest zijn?
Ik nietquote:
Ik ook niet.. heb geen tuinquote:
moet je ook een laptop kopenquote:
Ik dus niet..quote:Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je ook een laptop kopen
Doei DR34M3R
ik zou ook iets aandoen wat minder schuurt
Succes dan maarquote:Op zondag 27 juli 2008 13:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dus niet..2x een half uur fietsen... ik ben benieuwd. Hij schuurt alleen bij het zitten.. dat scheelt. Dat hoef ik maar de hele middag te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |