euh?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:50 schreef XL het volgende:
Lekker van Murray. Hij is natuurlijk ook talentvoller dan Djoko, maar laat het te weinig zien.
Klote voor Simon..net lekker momentum opgebouwdquote:
Moet het hele stadion leeg dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
Het wordt nu wel nog later eer Nadal - Murray begint..
Snel naar Murray - Nadal!quote:Op zondag 27 juli 2008 01:10 schreef Wopper1 het volgende:
Nu dan zo de echte mannen. Dit was leuk, maar qua niveau toch niet echt hoogstaand.
PHM kan ook wel knokken hoor, maar is gewoon een choker als hij voor staat. Simon heeft dit ook al erg vaak gehad. Dit jaar is hij wel flink verbeterd op dat gebied.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:13 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Simon is mentaal wel enorm veerkrachtig zeg. Als een bepaalde landgenoot nou even in die eigenschap deelde...
Kiefer is door. Om een kans te maken tegen Nadal of Murray zal hij morgen wel beter moeten spelen. Beiden zijn sterkere counterpunchers dan Simon.
Beide verdedigende spelers doorgaans, met een kutkapsel en waarbij iedereen weet dat ze veel mooier tennis KUNNEN spelen..zie de overeenkomst wel jaquote:Op zondag 27 juli 2008 02:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Hoog niveau tot nu toe. Murray speelt inderdaad wat aanvallender (), doet mij af en toe een beetje aan Djokovic qua speelstijl denken.
Nee, hij mocht 'm niet eens oproepen, moet voor je eigen servicebeurt.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef jojomen4 het volgende:
Dat niet roepen van de trainer gaat hem mentaal opbreken nadat die de 1ste set verliest. Gaat die de scheids de schuld geven denk ik.
dat maakt niet uit. De speler mag bepalen wanneer dat gebeurt. Volgens de commentator ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij mocht 'm niet eens oproepen, moet voor je eigen servicebeurt.
De umpire zei dat het voor je eigen servicegame moet, dat is ook gewoon de regel.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. De speler mag bepalen wanneer dat gebeurt. Volgens de commentator ook.
Dat is de regel dus niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De umpire zei dat het voor je eigen servicegame moet, dat is ook gewoon de regel.
quote:
Aanvragen is iets anders dan nemen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoor, de umpire vroeg hem of het persé nodig was omdat hij het geen goed moment vond. Daar ging Murray mee akkoord. Hij mag zelfs op 5-6 30-40 een behandeling aanvragen als hij dat wil..gebeurt zo vaak.
Indeed.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoor, de umpire vroeg hem of het persé nodig was omdat hij het geen goed moment vond. Daar ging Murray mee akkoord. Hij mag zelfs op 5-6 30-40 een behandeling aanvragen als hij dat wil..gebeurt zo vaak.
Dit kan het breakpunt zijn, letterlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 03:21 schreef Tim86 het volgende:
ik merk er weinig van eigenlijk..
En toch heeft hij minstens een keer eerder gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Dat was de eerste keer dat ik Nadal a) boos heb gezien en b) in discussie heb zien gaan met een umpire.
Joh, dan hou ik toch voortaan gewoon m'n mond dicht.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef anon57 het volgende:
[..]
En toch heeft hij minstens een keer eerder gedaan![]()
Ik niet. Ik had verwacht dat Kiefer minder games zou hebben.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
6-3 Nadal, wie had dat verwacht...
Wat een held die Nadal. Ik moet m'n username maar eens gaan veranderen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie winst voor Rafa. Idd niet de meesta spannende finale maar dat maakt niet uit zolang Rafa de prijzen binnen blijft harken.
Vamos!!!! Op naar het volgende toernooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |