owquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zwaar in de figuurlijke betekenis van het woord.
De halve finale is pas over een paar uur dus dan is Ruben ook weer helemaal hersteld van z'n inspanningen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:57 schreef sjimz het volgende:
Choi zal ook nog een stuk frisser zijn.
Te kort? Hij is de langste in die klasse!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ie tegen de Koreaan tekort komt....
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Te kort? Hij is de langste in die klasse!
Op Nederland 1 zeiden ze net kwart over 12 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:25 schreef SCH het volgende:
Hoe laat moet ie, ik durf niet te gaan doesjen
Oh, dan kan ik nog 58 x gaan doesjenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op Nederland 1 zeiden ze net kwart over 12 als ik me niet vergis.
Ik begin zowaar Judo spannend te vinden! Heb zelfs m'n huishoudelijke klussen even qua planning opgeschoven om de halve finale niet te hoeven missen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:00 schreef KingOfPop het volgende:
Over een kwartier is het zover. Hopen dat hij die Choi in de pan hakt..
Die hebben vast niet zlke toffe streamsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef SCH het volgende:
Als de NOS eindeljik klaar is met de ceremonie
De andere zenders zijn allang weer met andere sporten bezig.
Jawel, dan mag ie gelijk voor het brons vechten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand uit de halve finale dan zo teleurgesteld is dat ie helemaal overal naastgrijptquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Als ie nou verliest, gaat ie toch niet automatisch voor het brons?
Hoezo niet dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Klopt, maar dat is vooral omdat de man uit de herkansingen in de winning mood is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, dan mag ie gelijk voor het brons vechten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand uit de halve finale dan zo teleurgesteld is dat ie helemaal overal naastgrijpt
Je begrijpt het feit hoe een halve finale werkt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Dan moet hij toch tegen een andere halve finalist? Dan gebeurt dat idd vaker....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, dan mag ie gelijk voor het brons vechten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand uit de halve finale dan zo teleurgesteld is dat ie helemaal overal naastgrijpt
Hoe zit dat dan met de herkansingen? Die zijn er toch ook nog?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:10 schreef borisz het volgende:
Argentinie naar de finale bij de vrouwen.
Als je in de eerste rondes verliest van een judoka die de halve finale haalt dan mag je verder in de herkansingen... een van die mensen uit de herkansingen mag dan tegen een verliezend halve finalist voor het bronsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met de herkansingen? Die zijn er toch ook nog?
Er is toch maar 1 bronzen medaille?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je in de eerste rondes verliest van een judoka die de halve finale haalt dan mag je verder in de herkansingen... een van die mensen uit de herkansingen mag dan tegen een verliezend halve finalist voor het brons
Ja, beter dan jij geloof ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je begrijpt het feit hoe een halve finale werkt?
twee bronzenquote:
Okay, tong80 had me wijs gemaakt dat dat bij de OS niet zo was. Vandaar mijn verwarring.quote:
Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:19 schreef sjimz het volgende:
Waarom niet gewoon de 2 verliezende halve finalisten tegen elkaar laten spelen om 1 bronzen medaille?
Vind ik wel vreemd hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |