Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:19 schreef sjimz het volgende:
Waarom niet gewoon de 2 verliezende halve finalisten tegen elkaar laten spelen om 1 bronzen medaille?
Vind ik wel vreemd hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft volgens mij te maken met het systeem, er is niet echt een betrouwbare ranking zoals bij andere sporten waardoor toppers al vroeg tegen elkaar kunnen loten... daarom hebben ze dus een extra medaillekans ingevoerd
In dat geval kan het niet verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Reya het volgende:
Zijn coach doet me wel een beetje denken aan Martin Verkerk
Ik vind het al jaren een prachtsysteem. Zo hoeft 1 misstap niet fataal te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, tong80 had me wijs gemaakt dat dat bij de OS niet zo was. Vandaar mijn verwarring.
Blijf dat een gek systeem vinden maar het is wel goed voor onze medaillespiegel.
niet de oostenrijker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef borisz het volgende:
De finale is tegen Sobirov uit Uzbekistan.
dus ruben is de zoon van god!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Reya het volgende:
Zijn coach doet me wel een beetje denken aan Martin Verkerk
In topsport moet elke misstap fataal zijn!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren een prachtsysteem. Zo hoeft 1 misstap niet fataal te zijn.
Geen Passchier inderdaad, verrassend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef borisz het volgende:
De finale is tegen Sobirov uit Uzbekistan.
Sobirov wint brons
Maar als hij al 3 keer zo op die manier heeft gewonnen dan moet je daar toch wel beter voor uitkijken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Zo, maar die is ook wel een klasse apart zeg
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef Denewar het volgende:
is het al begonnen
oh het is al afglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |