Zout waterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden in het waterpark bij benidorm buiten het seizoen geweest , kon overal zo doorlopen en veel gave glijbanen.
Oh ja, da's minder tof als je net na een kamikaze-ride opgelucht adem haalt als je het zwembad levend bereikt hebt en vervolgens een hap zout water inademtquote:
dat kan ik me dan niet meer herrineren. Was nog dronken van de dag van te voren. Mijn vakantiemaat was er zo erg aan toe dat hij in dat waterpark op een zonnebed in slaap was gevallen en ik na alle glijbanen een aantal maal gedaan te hebben en 2 uur verder te zijn hem eens wakker gemaakt, staat hij op gaat hij meteen over zijn nekquote:
Gardaland tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Beauregard het volgende:
Aan het Gardameer is echt 'n super fraai waterpark. Ik ben alleen de naam even kwijt.
Er ligt ook een soort pretpark-achtig iets bij met Middeleeuwen thema. Misschien helpt dat bij het zoeken.
Dan moet je dus je adem inhouden want er is H2O all over your face met 90km/u en eeeeh tsja.. dan krijg je dus alles binnenquote:Velocity Peak
Our high speed water slide tower. If you've ever wanted to hit 55 mph on a thin layer of water in nothing but your swimsuit, this is your place.
Duinrel?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:43 schreef WooZ het volgende:
Ik ben pas voor het eerst in zo'n park geweest!!
Waarom hebben ze dat in NL niet
In Marmaris heb je Atlantis Aquapark. Ben een paar jaar geleden in Marmaris geweest maar het aquapark was toen nog niet open (te vroeg in het seizoen) dus heb helaas geen ervaring.quote:
Waar is dat? Is dat alleen een golfslagbad of ook met glides enzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef danos het volgende:
Sun City Valley of Waves was wel ok:
[ afbeelding ]
Ook geweest jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Hendrik_ het volgende:
Aqualand in Gran Canaria, was wel grappig. Vervelende was dat de zon daar schijnt () en de stenen dus bloedjeheet waren, normaal lopen zonder slippers was onmogelijk
Zuid-Afrika ergens in het noord-westen geloof ik. Is meer een resort met golfbanen, safari tours, super dure hotels e.d.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Waar is dat? Is dat alleen een golfslagbad of ook met glides enzo?
Daar ben ik in de zomer van 2007 ook geweest maar vond het allemaal prima kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Triforce_Courage het volgende:
De laatste foto in de OP, aquapark in Bodrum. Vorig jaar nog geweest.. NIET DOEN!! het water is smerig (bruin schuim), het smaakt smerig (je wil wel eens wat water in je mond krijgen) en de glijbanen zijn slecht onderhouden.
En dan heb ik het nog niet gehad over de scheuren in de grond.
Juist, dat is Caneva Worldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Beauregard het volgende:
Aan het Gardameer is echt 'n super fraai waterpark. Ik ben alleen de naam even kwijt.
Er ligt ook een soort pretpark-achtig iets bij met Middeleeuwen thema. Misschien helpt dat bij het zoeken.
In Bodrum betaalde ik (dacht ik) 15 euro tot 20 euro. Niet veel rij gezien toen, was vrij rustigquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die 25 euro entree wel erg veel vind?
Je staat de meeste tijd in de rij
in Egypte 6 euroquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die 25 euro entree wel erg veel vind?
Je staat de meeste tijd in de rij
Serieus? In Frankrijk cap d'agde was het bijna 25 euro.quote:
Alleen in Blizzard beach geweest. Echt een heel mooi park. Daar kan niks Europees tegen op. Maar aan een dag heb ik wel genoeg in zo'n park. Entree was ook leuk. Rond de 55 dollar toen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:21 schreef mmascha het volgende:
Ik weet niet zo goed ik dit hier kwijt moet of in het Disneyland Parijs topic:
Ik wil graag volgend voorjaar naar Disney World in Florida.
Ze hebben daar 2 waterparken: Disney's Blizzard Beach(in wintersportgebied-stijl) en Disney's Typhoon Lagoon.
Nou ben ik benieuwd hoeveel dagen je je daar kan vermaken. Ik wil natuurlijk ook naar de andere parken.
Iemand hier ervaring mee?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alleen in Blizzard beach geweest. Echt een heel mooi park. Daar kan niks Europees tegen op. Maar aan een dag heb ik wel genoeg in zo'n park. Entree was ook leuk. Rond de 55 dollar toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |