abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60348126

Als je op vakantie gaat naar een land met mooi weer, is een bezoek aan een Aquapark voor veel mensen de moeite waard. Een attractiepark met heel veel verschillende glijbanen, waterslides, etc. Zowel voor kinderen als volwassenen.

In Siofok heb ik wel eens een Aquapark bezocht, de naam ben ik helaas vergeten. Maar dat was een echte aanrader. Vooral de Kamikaze. Hebben jullie wel eens een Aquapark bezocht? Wat vond je ervan?

Vergeet er niet bij te zetten in welk land, en als je het nog weet welke plaats je het park bezocht hebt. Als je de naam van het park weet; nog beter.

Ik zelf ga dit jaar in de buurt van Barcelona op vakantie. Iemand van jullie ervaring met een aquapark in Salou, omgeving Lloret, Barcelona etc?

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_60348202
JAZEKER! Die in LLORET niet doen dus!!!!!! Ik ben er geweest, 5 uur lang, heb me de moeite gespaard om de leuke attracties te doen want ik ga geen fokking 2.5 uur wachten in de brandendezon! Waardeloze oplichterij eigenlijk...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_60348237
Ik ben 3 jaar geleden in het waterpark bij benidorm buiten het seizoen geweest , kon overal zo doorlopen en veel gave glijbanen.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:01:24 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60348277
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden in het waterpark bij benidorm buiten het seizoen geweest , kon overal zo doorlopen en veel gave glijbanen.
Zout water
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60348324
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zout water
Oh ja, da's minder tof als je net na een kamikaze-ride opgelucht adem haalt als je het zwembad levend bereikt hebt en vervolgens een hap zout water inademt
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_60348350
Is het over het algemeen toegestaan om tegen verbranding een (strak) shirtje te dragen?
pi_60348403
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zout water
dat kan ik me dan niet meer herrineren. Was nog dronken van de dag van te voren. Mijn vakantiemaat was er zo erg aan toe dat hij in dat waterpark op een zonnebed in slaap was gevallen en ik na alle glijbanen een aantal maal gedaan te hebben en 2 uur verder te zijn hem eens wakker gemaakt, staat hij op gaat hij meteen over zijn nek

Daarna zijn we weer snel verder gegaan met de ronde spanje die we aan het doen waren, benidorm is echt verschrikkelijk verder, een manhattan qau lelijke hotels. Maar het waterpark stond als een van de betere in de lonley planet dus zodoende kwamen we voor 1 nacht en een dag (de nacht die dus een beetje uit de hand was gelopen) naar benidorm. Onderweg met de auto die hij echt nog niet kon rijden moest ik ook nog 1 kotsstop voor hem maken.
pi_60349624
Aqualand in Gran Canaria, was wel grappig. Vervelende was dat de zon daar schijnt ( ) en de stenen dus bloedjeheet waren, normaal lopen zonder slippers was onmogelijk
pi_60349674
Aan het Gardameer is echt 'n super fraai waterpark. Ik ben alleen de naam even kwijt.

Er ligt ook een soort pretpark-achtig iets bij met Middeleeuwen thema. Misschien helpt dat bij het zoeken.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 22:56:07 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60351903
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Beauregard het volgende:
Aan het Gardameer is echt 'n super fraai waterpark. Ik ben alleen de naam even kwijt.

Er ligt ook een soort pretpark-achtig iets bij met Middeleeuwen thema. Misschien helpt dat bij het zoeken.
Gardaland toch
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60354074
Ik ben pas voor het eerst in zo'n park geweest!!

Waarom hebben ze dat in NL niet

1 tip: weet ik het hoeveel treden naar boven lopen en met een ademfrequentie van 40 in zoeen glijbaan stappen is niet slim:

beter plaatje:
quote:
Velocity Peak
Our high speed water slide tower. If you've ever wanted to hit 55 mph on a thin layer of water in nothing but your swimsuit, this is your place.
Dan moet je dus je adem inhouden want er is H2O all over your face met 90km/u en eeeeh tsja.. dan krijg je dus alles binnen

O en het was nabij Coeur D'alene en dat ligt niet in frankrijk maar in Idaho dus de kans is nabij 0% dat iemand hier op fok daar ooit geraakt

http://www.silverwoodthemepark.com/boulder-beach.php
pi_60354094
Adaland in Kusadasi (Tu:rkije). Was tof!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60712846
* kuch *

Nou een hoop mensen zijn weer terug van vakantie. Dus kom maar op met die ervaringen!
pi_60717114
geen aqualand maar wel het Tikibad. Ook te gek alleen helemaal aan de ander kant vh land voor mij. Die hoge glijbanen in het donker zijn echt wel te gek en ze gaan ook echt wel snel hoor. Het anige nadeel vind ik die ....trappen die je honderd keer op kunt lopen met zo'n dubbele plastic band.
Dat ronde groene ding in het midden waar je in ronddraait en er dan uit valt is ook wel tof. Ik weet wel dat dit geen aquapark is maar aangezien ik nooit in het buitenland geweest ben, is dit het enige wat ik denkd dat er bij in de buurt komt.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_60749727
Vorig jaar naar eentje in Salou gegaan, ik dacht eentje van Aquabrava, opzich wel een leuk park in combinatie met een dolfijnenshow maar ja het was natuurlijk veel te druk, en om een uur of 2 denk je ook, veeeel te weinig glijbanen maar dat heb je overal denk ik. Buren van ons gingen trouwens dit jaar heen maar het water in de meeste baden waren helemaal vies van de modder enzo, er was een windhoos cq tornado geweest in Salou en er schijnen wat heuveltjes daar op dat park verzakt te zijn en de grond was toen in de zwembaden terecht gekomen. Ze waren er 6 dagen na die storm, nog steeds niet klaar toen.

Ook in Kusadasi geweest, vond ik wel wat beter .
Come on green white army..
pi_60753975
Ik ben er in ééntje geweest op Tenerife en die was wel grappig. Ook in de kamikaze geweest maar dat gaat zo snel dat je er niks van merkt.

Heel vroeger ook een keer in zo'n park geweest vlakbij Bayonne in Frankrijk.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:09:07 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60754002
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:43 schreef WooZ het volgende:
Ik ben pas voor het eerst in zo'n park geweest!!

Waarom hebben ze dat in NL niet
Duinrel?

Ben trouwens in Florida bij BLizzard Beach van Disney geweest. Echt schitterend.
pi_60903899
Nog even een kick met mijn eerdere vraag: iemand een idee of het in de meeste Aquaparks toegestaan is om een (strak katoenen) shirt te dragen tegen verbranding?
pi_60906241
Aquapark in Marmaris, anyone?
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:21:28 #20
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_60907947
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:07 schreef Beauregard het volgende:
Aquapark in Marmaris, anyone?
In Marmaris heb je Atlantis Aquapark. Ben een paar jaar geleden in Marmaris geweest maar het aquapark was toen nog niet open (te vroeg in het seizoen) dus heb helaas geen ervaring.
  maandag 6 april 2009 @ 22:19:01 #21
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_67776765
Tijd voor een kickje!

Iemand leuke ervaringen met een aquapark in de buurt (rijafstand) van Rome? Ik ben aan het googlen maar word er vooralsnog nog niet veel wijzer van

Edit: inmiddels heb ik Hydromania in Rome gevonden (openen in Internet Explorer, in Firefox opent-ie niet). Ziet er tof uit! Al is mijn Italiaans belabberd en kan ik de tekst niet kopiëren om te vertalen .
Wie kent dit park? Is het zo tof als hoe de website het doet voorkomen?

Om in de stemming te komen: ik zag dit plaatje op hun website... volgens mij pis ik in m'n bikini als ik bovenaan sta !!!

[ Bericht 29% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 06-04-2009 22:39:08 ]
pi_67834476
Sun City Valley of Waves was wel ok:
Even a broken clock is right twice a day.
pi_67834877
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef danos het volgende:
Sun City Valley of Waves was wel ok:
[ afbeelding ]
Waar is dat? Is dat alleen een golfslagbad of ook met glides enzo?
pi_67835362
De laatste foto in de OP, aquapark in Bodrum. Vorig jaar nog geweest.. NIET DOEN!! het water is smerig (bruin schuim), het smaakt smerig (je wil wel eens wat water in je mond krijgen) en de glijbanen zijn slecht onderhouden.

En dan heb ik het nog niet gehad over de scheuren in de grond.

Aquapark in Salou naast Port Aventura kan ik echter wel aanraden!
Without me, it's just aweso
pi_67835755
Ik ben afgelopen winter in het Siam Park op Tenerife geweest, het park is pas een half jaar op en echt de moeite waard! http://www.siampark.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')