Zout waterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden in het waterpark bij benidorm buiten het seizoen geweest , kon overal zo doorlopen en veel gave glijbanen.
Oh ja, da's minder tof als je net na een kamikaze-ride opgelucht adem haalt als je het zwembad levend bereikt hebt en vervolgens een hap zout water inademtquote:
dat kan ik me dan niet meer herrineren. Was nog dronken van de dag van te voren. Mijn vakantiemaat was er zo erg aan toe dat hij in dat waterpark op een zonnebed in slaap was gevallen en ik na alle glijbanen een aantal maal gedaan te hebben en 2 uur verder te zijn hem eens wakker gemaakt, staat hij op gaat hij meteen over zijn nekquote:
Gardaland tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Beauregard het volgende:
Aan het Gardameer is echt 'n super fraai waterpark. Ik ben alleen de naam even kwijt.
Er ligt ook een soort pretpark-achtig iets bij met Middeleeuwen thema. Misschien helpt dat bij het zoeken.
Dan moet je dus je adem inhouden want er is H2O all over your face met 90km/u en eeeeh tsja.. dan krijg je dus alles binnenquote:Velocity Peak
Our high speed water slide tower. If you've ever wanted to hit 55 mph on a thin layer of water in nothing but your swimsuit, this is your place.
Duinrel?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:43 schreef WooZ het volgende:
Ik ben pas voor het eerst in zo'n park geweest!!
Waarom hebben ze dat in NL niet
In Marmaris heb je Atlantis Aquapark. Ben een paar jaar geleden in Marmaris geweest maar het aquapark was toen nog niet open (te vroeg in het seizoen) dus heb helaas geen ervaring.quote:
Waar is dat? Is dat alleen een golfslagbad of ook met glides enzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef danos het volgende:
Sun City Valley of Waves was wel ok:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |