abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81498639
Hoe weet jij dat er elk uur een bus komt? Hier verschilt het ook, eerst om de 10 minuten en dan opeens om het kwartier. Dit kan de chauffeur hebben meegenomen bij zijn uitspraak. Ik zeg niet dat het ook zo is, maar het is naief om het uit te sluiten.
Feyenoord Rotterdam
pi_81498996
Over het algemeen zijn buschauffeurs wel ok, maar er zitten echte machtsmisbruikers tussen. Ze halen het bloed onder je nagels vandaan.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:48:06 #153
259274 Aestivate
Fake awake
pi_81499002
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef 2cv het volgende:

[..]

Elk uur een bus, de bus is 5 minuten te laat, dus de volgende bus komt over 55 minuten. Echter, de busschauffeur beweert dat de bus over een uur komt dus schijnbaar denkt hij dat er 65 minuten in een uur zitten.
Je faalt, de ongeschreven regel is dat de een bus altijd 5 minuten te laat komt. De buschauffeur weet dit, en door te zeggen dat de volgende bus over precies 60 minuten komt heeft hij gewoon gelijk.

Soquizo heeft de buschauffeur altijd gelijk.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:02:48 #154
258802 Yreal
henk..!
pi_81506601
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Je faalt, de ongeschreven regel is dat de een bus altijd 5 minuten te laat komt. De buschauffeur weet dit, en door te zeggen dat de volgende bus over precies 60 minuten komt heeft hij gewoon gelijk.

Soquizo heeft de buschauffeur altijd gelijk.
Waar
pi_81522137
zucht

2cv, je bent niet de enige die nu zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit hoor. I feel your pain.

itt: retards

ps. leuk topic verder.
pi_81522387
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:10 schreef Ketchupfles het volgende:
Die gozer mag blij zijn dat ie nu weer genoeg betaald krijgt.

Hij heeft gewoon te correct te antwoorden.

Terechte klacht.
dat dus!

ze lieten mij een keer 2 keer betalen zegt die KK lijer dat de vorige bus dude mn kaartje had gestempeld met het nummer van gister

klacht:
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 09:32:13 #157
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_81524000
Of van die lollerbroeken die op één of ander onchristelijk tijdstip de intercom zo godsgruwelijk hard zet dat iedereen bij elke halte weer tegen het plafond aan zit
pi_81525062
Sta ik op de bus te wachten
Zegt dus buschauffeur: hee kom daar is af!

idd kut humor
pi_81526166
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:45 schreef Jovatov het volgende:
Eens een keer zat ik in de bus en blijkbaar had iemand een blindenstok en een brailleboek vergeten want die lagen voorin bij de chauffeur.
Toen kwam er zo'n man in en die vroeg
"Gaat u ook naar Scheveningen?"
De chauffeur bleef vooruit kijken maar pakte met zijn handen wel het brailleboek. Hij sloeg het open, voelde met zijn vingers, en antwoordde:
"Ja".

Die man stapte toen gelijk weer uit

deze is wel enigszins grappig
  maandag 17 mei 2010 @ 11:42:51 #161
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_81527729
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:45 schreef Jovatov het volgende:
Eens een keer zat ik in de bus en blijkbaar had iemand een blindenstok en een brailleboek vergeten want die lagen voorin bij de chauffeur.
Toen kwam er zo'n man in en die vroeg
"Gaat u ook naar Scheveningen?"
De chauffeur bleef vooruit kijken maar pakte met zijn handen wel het brailleboek. Hij sloeg het open, voelde met zijn vingers, en antwoordde:
"Ja".

Die man stapte toen gelijk weer uit

geniaal!
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik kan het altijd wel vinden met buschauffeurs! Je hoeft maar een balletje op te gooien over het materieel en ze spuwen lekker cynisch hun gal over waardeloos brak hun bussen zijn. Gister iemand die beweerde dat de deuren van de gamma kwamen en dat je eerst moest kloppen voordat ze opengingen. Wilde iemand de bus uitstappen en de deuren gingen uiteraard niet open totdat er op geklopt werd. Het gezicht van dat meisje was onbeschrijfbaar.
LOL!

Dat soort dingen vind ik mooi! Helaas heb je ook wel eens van die chagrijnige lui achter het stuur en dan moet je je best doen om je eigen humeur niet te laten verpesten
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_81527905
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
buitenlander: "ik wil graag naar huis"
buschauffeur: " dat is dan 4000 strippen"
Dan moet je hem wel goed vertellen.

Verder zijn reizigers ook faalhazen. Vragen waar de bus heen gaat terwijl dat met koeieletters voorop de bus staat.
Mensen die in een bus stappen en zich dan pas afvragen in welke bus ze gestapt zijn.
Mensen die de meest zwakzinnige gesprekken in hun mobieltje schreeuwen (of wat mijn pa een keer in de bus had: iemand die van alles met zijn advocaat zat te bespreken.)
Mensen die weigeren te groeten, hun zakmes in de bekleding parkeren, hun rotzooi overal maar neer pleuren(nee, die prullenbak is niet voor de sier), die met hun strippenkaart zitten te frauderen, die niet op tijd hun abonnement verlengen.
Mensen die , als ze instappen , nog even op hun dooie gemak hun kaartje of geld moeten opzoeken.
Mensen die niet doorlopen naar achteren als de bus vol is (het achterstuk gaat ook mee)

Kortom, dan zou ik ook flauwe grappen gaan maken.

Zeker bij de tweede opmerking van TS: dat kun je verwachten: domme vragen, domme antwoorden.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:50:00 #163
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_81527976
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
kan het mij wel voorstellen hoor, dat je iets roept in de trend van " staat er toch!!"

sta vaak op schiphol op de trein te wachten, en als ik naar amsterdam cs pak ik vaak de intercity die rechtstreeks gaat, op dat mega grote bord staat ook dan in koeienletters amsterdam centraal, en dan nog het lef hebben om op dat bord te klijken, en dan te vragen of deze trein naar cs gaat!!!

soms sta ik ze dan ook aan te kijken van, snap je het nou echt niet of????
kijk, toeristen help ik maar de gem. nederlander moet zo ondertussen de borden van de ns wel snappen!!
Dat gebeurt op Rotterdam ook dagelijks. En het ergste is dan als je ze vertelt dat die trein inderdaad naar Den Haag gaat, dat ze het alsnog aan iemand anders ook gaan vragen. Vertrouw je me niet ofzo?
Ook geen sig dus
pi_81528247
quote:
25 Oktober 1999, Den Haag - Amsterdam, bij vertrek, in een overvolle trein: "Om redenen die de machinist en conducteur ook niet weten, mist er vandaag een treinstel. Het is daarom nog drukker als normaal. Er vindt vandaag dan ook geen gebruikelijke plaatscontrole plaats. De conducteur zal zodadelijk zijn tang afgeven aan een reiziger, en het is dan de bedoeling dat die wordt doorgegeven tot hij de laatste reiziger bereikt. Bedankt."
ooh verkeerde topic
Redacted
pi_81559721
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:47 schreef RealZeus het volgende:

Verder zijn reizigers ook faalhazen. Vragen waar de bus heen gaat terwijl dat met koeieletters voorop de bus staat.
Nog leuker is het als ze de chauffeur vragen of hij ook naar die plaats gaat die met grote letters op de bus staat. En helemaal als de chauffeur naar eer en geweten kan antwoorden dat hij maar tot halverwege gaat. Reiziger zwaar in paniek "hoe kom ik dan thuis?" en dat alleen omdat de chauffeur nog niet heeft verteld dat het tweede deel van de rit door een andere chauffeur wordt gereden.
quote:
Mensen die de meest zwakzinnige gesprekken in hun mobieltje schreeuwen (of wat mijn pa een keer in de bus had: iemand die van alles met zijn advocaat zat te bespreken.)
Mensen die weigeren te groeten,
Dat gaat ook wel samen. Voor mensen met een telefoon aan het oor geplakt is het wel veel gevraagd om de chauffeur te groeten. En met de OV-chipkaart wordt dat alleen maar erger, denk ik.
quote:
hun zakmes in de bekleding parkeren, hun rotzooi overal maar neer pleuren(nee, die prullenbak is niet voor de sier), die met hun strippenkaart zitten te frauderen, die niet op tijd hun abonnement verlengen.
Mensen die denken dat de chauffeur het wel gelooft als ze zeggen dat hun kinderen van 4, 5 en 6 allemaal 3 jaar zijn (en dus gratis mogen reizen).
quote:
Mensen die , als ze instappen , nog even op hun dooie gemak hun kaartje of geld moeten opzoeken.
Mensen die niet doorlopen naar achteren als de bus vol is (het achterstuk gaat ook mee)
Die vind ik als reiziger ook irritant. Helemaal als het slecht weer is en die mensen staan te dringen om als eerste in de bus te kunnen stappen, om zich daarna te realiseren dat ze ook nog geld of een strippenkaart ofzo nodig hebben.
quote:
Kortom, dan zou ik ook flauwe grappen gaan maken.

Zeker bij de tweede opmerking van TS: dat kun je verwachten: domme vragen, domme antwoorden.
Of onverwachte antwoorden. Niet leuk voor de passagier, wel voor de chauffeur.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:55:00 #167
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_81617781
Het leuke aan de bus vind ik de vermoeide koppen die sommige mensen hebben

Tering wat kunnen mensen toch een belabberd gezicht trekken als ze om 8 uur in de bus zitten, een lachje kan er niet af heur !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_81617955
Paar jaar geleden had ik 's ochtends bijna elke dag een extra dienst die rechtstreeks naar eindhoven reed.
Was in zon touringcarbus en die chauffeur dacht altijd dat het wel gezellig was om rond 7 uur zijn skihutmuziek op te zetten.
pi_81618092
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef robuden het volgende:
Paar jaar geleden had ik 's ochtends bijna elke dag een extra dienst die rechtstreeks naar eindhoven reed.
Was in zon touringcarbus en die chauffeur dacht altijd dat het wel gezellig was om rond 7 uur zijn skihutmuziek op te zetten.
Skihutmuziek
pi_81618201
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Skihutmuziek
's ochtends om 7 uur
pi_81618274
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef robuden het volgende:

[..]

's ochtends om 7 uur
Geen enkel probleem
pi_81618357
Hier rijdt een Antilliaan die meezingt met Jan Smit enzo
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:16:14 #173
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_81618699
je moet niet vergeten, zonder buschauffeurs waren er ook geen buschauffeurs
A man's got to do what a man's got to do
pi_81620579

Helaas zit ik altijd bij die chagrijnige, verzuurde chauffeurs in de bus
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:32:42 #175
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81628121
Vandaag werd de buschauffeur "gebeld" ofzo (dat interne communicatiesysteem volgens mij) en die chauffeur stond blijkbaar bij een spoorwegovergang (al die bellen).
Iedereen zo kijken van:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')