Da's ook al een ouwe, maar wel garpig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Weet je wat leuk is om te doen!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:38 schreef LangeJan het volgende:
Weet je wat leuk is om te doen!!
In het midden van het gangpad staan... nee... wacht hahahahah komt ie hoor en dan en en dan zo wachten tot ie remt.. dan een aanloop nemen en VOL!! tegen de voorruit aanklappen!!
EN DAN GEEF JE HEM DE SCHULD OMDAT IE VEEL TE HARD REMDE!!! WHAHAHAHAHAH! LD:![]()
O ja das ook wel leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:41 schreef Dakduif het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om te doen!!
Als een buschaffeur jou bij een halte ziet staan, hij keihard op het gaspedaal trapt en doorrijdt totdat hij het bushokje incluis LangeJan aan diggelen rijdt. WHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!! D:D: d:D::DDD D:D:D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zeg je toch hoeveel strippen die beste man moet stempelen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:23 schreef Electrocute het volgende:
Het enige wat ik altijd gruwelijk irritant vind is als buschauffeurs zomaar at random strippen afstempelen terwijl ze eigenlijk geen flauw benul hebben waar je uitstap halte ligt.
Vandaag ook weer zo'n grapjas. Ik ga normaal eigenlijk nooit met de bus, maar nu had ik nogal wat baggage bij me. In totaal zou de bus langs 4 haltes binnen de ring komen voordat ik uit moest stappen. Stempelt die randdebiel 4 strippen af. "Oh, huhuhu, ik dacht dat heel veel verder weg lag, huhuh" STERF!
Sterker nog; officieel horen reizigers dat zelf ook te weten, om het vervolgens als zodanig aan te geven bij de chauffeur...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zeg je toch hoeveel strippen die beste man moet stempelen?
Buschauffeurs kunnen niet lezenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:
Ik heb eens een kennis gehad die was buschauffeur en in mijn studententijd reed ik vaak een stukje mee.
Als je dit leest Ron, bedankt, was leuke tijd.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.
Grappige was dan dat Ron uitstapte, voor de bus ging staan en daarna bevestigend terug kwam: Ja, hij gaat naar Rotterdam.
Hallo Marcel, hier spreekt Ron. Leuk je op deze manier weer eens te spreken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:
Ik heb eens een kennis gehad die was buschauffeur en in mijn studententijd reed ik vaak een stukje mee.
Altijd grappige dingen meegemaakt: Passagiers in de bus naast ons uit lachten: "Moet je kijken wat een pretletters !" Man wat zijn veel mensen chago als zij van/naar werk rijden.
Of eens op Rotterdam CS. Daar konden mensen zelf in de bus stappen (knopje bij de deur opende, na paar seconden van zelf weer dicht). Die kennis strompelde aan mijn hand naar de bus, tastte de bus af, vond het knopje en ging toen als een blinde naar de bestuurders stoel. Al snel stapte nagenoeg achterin uit, wij reden met een lege bus weg en hadden de grootste lol.
Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.
Grappige was dan dat Ron uitstapte, voor de bus ging staan en daarna bevestigend terug kwam: Ja, hij gaat naar Rotterdam.
Of als een vriendje meereed, die vroeg of vooruit mocht stappen naar de sticker wijzen; achter uitstappen.
En als hij dan achteruit gestapt was voor de deur open doen om hem te groeten: Tot de volgende keer !
Ook reed ik eens met de tram en toen riep de bestuurder om: "Rotterdam Centraal: - verblijfplaats van ratten, junks en ander ongedierte".
Kortom, ik kan de humor vaak wel waarderen
Hallo Ron,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:35 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hallo Marcel, hier spreekt Ron. Leuk je op deze manier weer eens te spreken.
En als het nou niet zo is ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:
ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!
of:
ik: Gaat u naar die plaats toe?
buschauffeur: Dat kun je toch lezen
Fuck, ik bedoel, ik wil gewoon weten of ik geen verkeerde bus in stap en daarmee mijn extreem kostbare tijd verspil. Ik wil gewoon "Ja, meneer" horen dammit!
Buschauffeurs die denken dat er 65 minuten in een uur zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
hehe ja ik zat lekker te kankeren op die ov chipkaart en aan het eind van de rit was het: als ik je nog een keer tegenkom hoef je niet in te checken hoor!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik kan het altijd wel vinden met buschauffeurs! Je hoeft maar een balletje op te gooien over het materieel en ze spuwen lekker cynisch hun gal over waardeloos brak hun bussen zijn. Gister iemand die beweerde dat de deuren van de gamma kwamen en dat je eerst moest kloppen voordat ze opengingen. Wilde iemand de bus uitstappen en de deuren gingen uiteraard niet open totdat er op geklopt werd. Het gezicht van dat meisje was onbeschrijfbaar.
Van wie ben jij geen kloon?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Buschauffeurs zijn gewoon bazen met altijd een pak zware shag in de borstzak.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Buschauffeurs die denken dat er 65 minuten in een uur zitten
ah die Ron, daar kon ik altijd om lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:
Altijd grappige dingen meegemaakt: Passagiers in de bus naast ons uit lachten: "Moet je kijken wat een pretletters !" Man wat zijn veel mensen chago als zij van/naar werk rijden.
Of eens op Rotterdam CS. Daar konden mensen zelf in de bus stappen (knopje bij de deur opende, na paar seconden van zelf weer dicht). Die kennis strompelde aan mijn hand naar de bus, tastte de bus af, vond het knopje en ging toen als een blinde naar de bestuurders stoel. Al snel stapte nagenoeg achterin uit, wij reden met een lege bus weg en hadden de grootste lol.
Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.
Of als een vriendje meereed, die vroeg of vooruit mocht stappen naar de sticker wijzen; achter uitstappen.
En als hij dan achteruit gestapt was voor de deur open doen om hem te groeten: Tot de volgende keer !
Ook reed ik eens met de tram en toen riep de bestuurder om: "Rotterdam Centraal: - verblijfplaats van ratten, junks en ander ongedierte".
Kortom, ik kan de humor vaak wel waarderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |