abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2010 @ 01:25:58 #101
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_81446436
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
Da's ook al een ouwe, maar wel garpig.
Tevens -purist.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 01:28:03 #102
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_81446504
quote:
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".

Mijn buschauffeur om 8:00 's ochtends in een volle bus: 'Is iedereen wakker?' Niemand die wat zegt.

*Rijdt 5 rondjes om de rotonde met zijn harmonicabus*
pi_81446673
Jullie wonen allemaal in van die lieve dorpjes waar de boerenjochies dat allemaal klakkeloos accepteren.
Wanneer zo een chauffeur dat soort grollen hier in z'n hoofd haalt heeft ie een mes tussen z'n ogen.
pi_81446847
Weet je wat leuk is om te doen!!

In het midden van het gangpad staan... nee... wacht hahahahah komt ie hoor en dan en en dan zo wachten tot ie remt.. dan een aanloop nemen en VOL!! tegen de voorruit aanklappen!!

EN DAN GEEF JE HEM DE SCHULD OMDAT IE VEEL TE HARD REMDE!!! WHAHAHAHAHAH! LD:
pi_81446937
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:38 schreef LangeJan het volgende:

In het midden van het gangpad staan... nee... wacht hahahahah komt ie hoor en dan en en dan zo wachten tot ie remt.. dan een aanloop nemen en VOL!! tegen de voorruit aanklappen!!

EN DAN GEEF JE HEM DE SCHULD OMDAT IE VEEL TE HARD REMDE!!! WHAHAHAHAHAH! LD:

Als een buschaffeur jou bij een halte ziet staan, hij keihard op het gaspedaal trapt en doorrijdt totdat hij het bushokje incluis LangeJan aan diggelen rijdt. WHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!! D:D: d:D::DDD D:D:D:D:D
pi_81447427
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:41 schreef Dakduif het volgende:

[..]

Als een buschaffeur jou bij een halte ziet staan, hij keihard op het gaspedaal trapt en doorrijdt totdat hij het bushokje incluis LangeJan aan diggelen rijdt. WHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!! D:D: d:D::DDD D:D:D:D:D
O ja das ook wel leuk.
pi_81447746
mn vader is al 42 jaar buschaffeur ja, dus beter houd je je bek over buschaffeurs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:00:26 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_81450134
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:23 schreef Electrocute het volgende:
Het enige wat ik altijd gruwelijk irritant vind is als buschauffeurs zomaar at random strippen afstempelen terwijl ze eigenlijk geen flauw benul hebben waar je uitstap halte ligt.

Vandaag ook weer zo'n grapjas. Ik ga normaal eigenlijk nooit met de bus, maar nu had ik nogal wat baggage bij me. In totaal zou de bus langs 4 haltes binnen de ring komen voordat ik uit moest stappen. Stempelt die randdebiel 4 strippen af. "Oh, huhuhu, ik dacht dat heel veel verder weg lag, huhuh" STERF!
Dan zeg je toch hoeveel strippen die beste man moet stempelen?
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2010 @ 12:44:36 #109
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_81453802
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dan zeg je toch hoeveel strippen die beste man moet stempelen?
Sterker nog; officieel horen reizigers dat zelf ook te weten, om het vervolgens als zodanig aan te geven bij de chauffeur...
Tevens -purist.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:01:45 #110
288444 Wesker
You failed me
pi_81454290
Ik kom zelden een buschauffeur tegen die zo een grap maakt. Ik heb meestal diegene die zo snel mogelijk naar huis willen en dus loeihard rijden.
Seven minutes, seven minutes is all I can spare to play with you
pi_81460744
Ik heb eens een kennis gehad die was buschauffeur en in mijn studententijd reed ik vaak een stukje mee.
Als je dit leest Ron, bedankt, was leuke tijd.

Altijd grappige dingen meegemaakt: Passagiers in de bus naast ons uit lachten: "Moet je kijken wat een pretletters !" Man wat zijn veel mensen chago als zij van/naar werk rijden.

Of eens op Rotterdam CS. Daar konden mensen zelf in de bus stappen (knopje bij de deur opende, na paar seconden van zelf weer dicht). Die kennis strompelde aan mijn hand naar de bus, tastte de bus af, vond het knopje en ging toen als een blinde naar de bestuurders stoel. Al snel stapte nagenoeg achterin uit, wij reden met een lege bus weg en hadden de grootste lol.

Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.
Grappige was dan dat Ron uitstapte, voor de bus ging staan en daarna bevestigend terug kwam: Ja, hij gaat naar Rotterdam.

Of als een vriendje meereed, die vroeg of vooruit mocht stappen naar de sticker wijzen; achter uitstappen.
En als hij dan achteruit gestapt was voor de deur open doen om hem te groeten: Tot de volgende keer !

Ook reed ik eens met de tram en toen riep de bestuurder om: "Rotterdam Centraal: - verblijfplaats van ratten, junks en ander ongedierte".

Kortom, ik kan de humor vaak wel waarderen
pi_81461215
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:
Ik heb eens een kennis gehad die was buschauffeur en in mijn studententijd reed ik vaak een stukje mee.
Buschauffeurs kunnen niet lezen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81461294
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef marcel.nl het volgende:Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.
Grappige was dan dat Ron uitstapte, voor de bus ging staan en daarna bevestigend terug kwam: Ja, hij gaat naar Rotterdam.
Feyenoord Rotterdam
pi_81461931
quote:

Altijd grappige dingen meegemaakt: Passagiers in de bus naast ons uit lachten: "Moet je kijken wat een pretletters !" Man wat zijn veel mensen chago als zij van/naar werk rijden.

Of eens op Rotterdam CS. Daar konden mensen zelf in de bus stappen (knopje bij de deur opende, na paar seconden van zelf weer dicht). Die kennis strompelde aan mijn hand naar de bus, tastte de bus af, vond het knopje en ging toen als een blinde naar de bestuurders stoel. Al snel stapte nagenoeg achterin uit, wij reden met een lege bus weg en hadden de grootste lol.

Of wat hier al vaker staat: is dit de bus naar Rotterdam ? Terwijl op het grote bord voor en aan de zijkant met koeieletters stond ROTTERDAM.

Of als een vriendje meereed, die vroeg of vooruit mocht stappen naar de sticker wijzen; achter uitstappen.
En als hij dan achteruit gestapt was voor de deur open doen om hem te groeten: Tot de volgende keer !

Ook reed ik eens met de tram en toen riep de bestuurder om: "Rotterdam Centraal: - verblijfplaats van ratten, junks en ander ongedierte".

Hallo Marcel, hier spreekt Ron. Leuk je op deze manier weer eens te spreken.
Derevaun Seraun.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:48:49 #115
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81464517
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:35 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Hallo Marcel, hier spreekt Ron. Leuk je op deze manier weer eens te spreken.
Hallo Ron,
Wat kan jij nog voor verhalen opschrijven van wat wij meemaakten ?
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 19:16:18 #117
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81465205
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:

ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!

of:

ik: Gaat u naar die plaats toe?
buschauffeur: Dat kun je toch lezen

Fuck, ik bedoel, ik wil gewoon weten of ik geen verkeerde bus in stap en daarmee mijn extreem kostbare tijd verspil. Ik wil gewoon "Ja, meneer" horen dammit!
En als het nou niet zo is ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 19:23:40 #118
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81465457
quote:
Buschauffeurs die denken dat er 65 minuten in een uur zitten
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_81466311
Ik kan het altijd wel vinden met buschauffeurs! Je hoeft maar een balletje op te gooien over het materieel en ze spuwen lekker cynisch hun gal over waardeloos brak hun bussen zijn. Gister iemand die beweerde dat de deuren van de gamma kwamen en dat je eerst moest kloppen voordat ze opengingen. Wilde iemand de bus uitstappen en de deuren gingen uiteraard niet open totdat er op geklopt werd. Het gezicht van dat meisje was onbeschrijfbaar.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:48:30 #120
267675 standaard_broodrooster
doet alles met beleg
pi_81468225
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik kan het altijd wel vinden met buschauffeurs! Je hoeft maar een balletje op te gooien over het materieel en ze spuwen lekker cynisch hun gal over waardeloos brak hun bussen zijn. Gister iemand die beweerde dat de deuren van de gamma kwamen en dat je eerst moest kloppen voordat ze opengingen. Wilde iemand de bus uitstappen en de deuren gingen uiteraard niet open totdat er op geklopt werd. Het gezicht van dat meisje was onbeschrijfbaar.
hehe ja ik zat lekker te kankeren op die ov chipkaart en aan het eind van de rit was het: als ik je nog een keer tegenkom hoef je niet in te checken hoor!
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_81470003
Buschauffeurs zijn gewoon bazen met altijd een pak zware shag in de borstzak.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:40:14 #122
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81470036
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Buschauffeurs zijn gewoon bazen met altijd een pak zware shag in de borstzak.
Van wie ben jij geen kloon?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:42:53 #123
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81470104
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:23 schreef 2cv het volgende:

[..]

Buschauffeurs die denken dat er 65 minuten in een uur zitten
Jouw reactie
Ze hoeven maar 55 minuten te wachten, knuppel (tenzij de volgende bus ook weer te laat komt)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:42:59 #124
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81470110
mijn vader is overleden aan buschauffeurs, dit vind ik geen leuke grappen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:45:10 #125
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81470161
quote:

ah die Ron, daar kon ik altijd om lachen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')