Ja en op hun verjaardag hebben ze vaak ook nog eens een foptaart gegetenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In de winter is het nog vervelender, want dan hebben ze ook nog vaak een grapjas aan...
Okee, maar onderdanig zijn is heel iets anders dan gewoon beleefd zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval beleefd behandeld te worden als ik betaal voor een service. Als ik aan het werk ben, ben ik toch ook beleefd tegen mijn klanten. In Japan bijv zijn chauffeurs kenkerbeleefd, dat trek ik veel beter, dus het kan wel.
Enkeltje Japan voor jou dan maar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval beleefd behandeld te worden als ik betaal voor een service. Als ik aan het werk ben, ben ik toch ook beleefd tegen mijn klanten. In Japan bijv zijn chauffeurs kenkerbeleefd, dat trek ik veel beter, dus het kan wel.
Graag, donaties kunnen naar mijn rekeningnr, via pm te bemachtigenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enkeltje Japan voor jou dan maar?
Vroeger, heel vroeger, lang voordat lijn 19 naar station Sloterdijk ging i.p.v. het Mercatorplein, was er 's avonds laat vaak zo'n heul grappige chauffeur die keihard een extra rondje om de rotonde nam, om dan vervolgens "rondje van de zaak!" om te roepen door de intercom.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of op sloterdijk heel verschrikt om je heen kijken omdat je denkt dat je al op cs bent, dan zeg ik dat dat niet zo is, en het dan toch aan iemand anders vragen als ik ff niet oplet, alsof ik onzin verkoop!
Nee maar die meneer bedoelt dan dat als je niet op het knopje drukt dat ie dan niet gaat stoppenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:
ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!
Praten tegen een buschauffeur is zoooooo jaren '60. Je rochelt 'm inm z'n gezicht om vervolgens op tamelijk hoog volume en met vrij veel consumptie mede te delen "WOLLA WOT JAAJ RASJIEST JAAJ MOET NIET DOEN DENKE WOLLABIELA JAAJ LANGS MAAJN HOOJS ANDERS IEK MET GEELE VAAMIELIE JOU TOOTKAPOT SJLAAN!!!! STAP UIT JOU VIETS IK FECHT JOU TOOT!!!!!!"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:
ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!
of:
ik: Gaat u naar die plaats toe?
buschauffeur: Dat kun je toch lezen
Fuck, ik bedoel, ik wil gewoon weten of ik geen verkeerde bus in stap en daarmee mijn extreem kostbare tijd verspil. Ik wil gewoon "Ja, meneer" horen dammit!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:40 schreef Adidah het volgende:
Ik had een keer zo een grappenmaker die uit het zijraam ging schreeuwen toen ik vroeg of hij de bus voor ons kon oproepen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger, lang voordat lijn 19 naar station Sloterdijk ging i.p.v. het Mercatorplein, was er 's avonds laat vaak zo'n heul grappige chauffeur die keihard een extra rondje om de rotonde nam, om dan vervolgens "rondje van de zaak!" om te roepen door de intercom.
Haha prachtig! Dit zijn leuke grappen. Een vraag van een klant niet of half beantwoorden is een beetje onbeleefd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger, lang voordat lijn 19 naar station Sloterdijk ging i.p.v. het Mercatorplein, was er 's avonds laat vaak zo'n heul grappige chauffeur die keihard een extra rondje om de rotonde nam, om dan vervolgens "rondje van de zaak!" om te roepen door de intercom.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |