abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60362008
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In de winter is het nog vervelender, want dan hebben ze ook nog vaak een grapjas aan...
Ja en op hun verjaardag hebben ze vaak ook nog eens een foptaart gegeten
Cool story, Hansel.
pi_60362044
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef marvdeparv het volgende:

[..]

Ik verwacht in ieder geval beleefd behandeld te worden als ik betaal voor een service. Als ik aan het werk ben, ben ik toch ook beleefd tegen mijn klanten. In Japan bijv zijn chauffeurs kenkerbeleefd, dat trek ik veel beter, dus het kan wel.
Okee, maar onderdanig zijn is heel iets anders dan gewoon beleefd zijn.
pi_60362348
maar de klant het gevoel geven dat je tijdelijk in zijn dienst staat, is toch zeker onderdanigheid
  Moderator / Redactie FP zaterdag 26 juli 2008 @ 16:43:58 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_60362609
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef marvdeparv het volgende:

[..]

Ik verwacht in ieder geval beleefd behandeld te worden als ik betaal voor een service. Als ik aan het werk ben, ben ik toch ook beleefd tegen mijn klanten. In Japan bijv zijn chauffeurs kenkerbeleefd, dat trek ik veel beter, dus het kan wel.
Enkeltje Japan voor jou dan maar?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_60362703
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Enkeltje Japan voor jou dan maar?
Graag, donaties kunnen naar mijn rekeningnr, via pm te bemachtigen
pi_60362729
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

of op sloterdijk heel verschrikt om je heen kijken omdat je denkt dat je al op cs bent, dan zeg ik dat dat niet zo is, en het dan toch aan iemand anders vragen als ik ff niet oplet, alsof ik onzin verkoop!
Vroeger, heel vroeger, lang voordat lijn 19 naar station Sloterdijk ging i.p.v. het Mercatorplein, was er 's avonds laat vaak zo'n heul grappige chauffeur die keihard een extra rondje om de rotonde nam, om dan vervolgens "rondje van de zaak!" om te roepen door de intercom.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60362843
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:

ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!
Nee maar die meneer bedoelt dan dat als je niet op het knopje drukt dat ie dan niet gaat stoppen
pi_60362987
dus hij bedoelt dat de bus een vaste route rijdt zonder bij elke halte te stoppen, maar wanneer er op het stop knopje wordt gedrukt door een passagier, hij bij de eerstvolgende halte wel zal stoppen?
pi_60363144
Ja precies, als er dan door niemand op het knopje gedrukt wordt, dan blijft de bus gewoon doorrijden tot iemand op het knopje drukt, dan gaat ie dus niet stoppen op de halte die jij bedoelt, maar wel bij de volgende als er dan iemand op het knopje drukt
pi_60363189
raar
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:11:51 #86
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60363192
zucht
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_60363866
Een keer in zo'n lijn-busje, waar je maar met z'n zessen in kan:
- Hebt u ook een eurokaartje?
- Ja, en ook wel meer dan één. Maar dat wil je zeker niet hè?

En laatst op Amsterdam CS, toen de informatie op het bord boven het perron ineens gewist werd, vroeg een mevrouw:
- Gaat u ook naar Almere?
- Nou, ík ga helemaal nergens heen!

Gaat die mevrouw naar een andere conducteur. Zelfde vraag - zelfde antwoord.

Maar in Noord was de buschauffeur wel aardig:
- Ik heb een zone te weinig afgestempeld, kan u die bijstempelen?
- Eéntje maar? Laat dan maar zitten.
pi_81439632
WillFerrell kent vast ook nog wel van deze grappen, hij is immers buschauffeur
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:05:55 #89
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_81439826
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:41 schreef marvdeparv het volgende:
Altijd als je buschauffeurs een vraag stelt moeten die homo's reageren met een kutgrap of opmerking
Bijv:

ik: Stopt u bij die halte ook?
buschauffeur: Nou, als je op het knopje drukt wel ja!

of:

ik: Gaat u naar die plaats toe?
buschauffeur: Dat kun je toch lezen

Fuck, ik bedoel, ik wil gewoon weten of ik geen verkeerde bus in stap en daarmee mijn extreem kostbare tijd verspil. Ik wil gewoon "Ja, meneer" horen dammit!
Praten tegen een buschauffeur is zoooooo jaren '60. Je rochelt 'm inm z'n gezicht om vervolgens op tamelijk hoog volume en met vrij veel consumptie mede te delen "WOLLA WOT JAAJ RASJIEST JAAJ MOET NIET DOEN DENKE WOLLABIELA JAAJ LANGS MAAJN HOOJS ANDERS IEK MET GEELE VAAMIELIE JOU TOOTKAPOT SJLAAN!!!! STAP UIT JOU VIETS IK FECHT JOU TOOT!!!!!!"

Are you wanking?
pi_81440694
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:40 schreef Adidah het volgende:
Ik had een keer zo een grappenmaker die uit het zijraam ging schreeuwen toen ik vroeg of hij de bus voor ons kon oproepen .
pi_81440802
Haha zo herkenbaar Die hebben altijd zulke flauwe humor. Als je in een goede bui bent is het leuk, maar niet s'ochtends om half 9 met je brakke kop.
-
pi_81440841
Die kutgrappen ook altijd

Laatst was ik ook bij de snackbar. Vraagt die lul of ik het daar wil opeten of wil meenemen. Dus ik zeg meenemen. Hij: "Waarheen?"
pi_81440859
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Vroeger, heel vroeger, lang voordat lijn 19 naar station Sloterdijk ging i.p.v. het Mercatorplein, was er 's avonds laat vaak zo'n heul grappige chauffeur die keihard een extra rondje om de rotonde nam, om dan vervolgens "rondje van de zaak!" om te roepen door de intercom.

Buschauffeurs met een goed humeur
Feyenoord Rotterdam
  Spellchecker vrijdag 14 mei 2010 @ 23:28:42 #94
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_81441049
Het doet mij genoegen dit topic weer tegen te komen.

Zeer vermakelijk
Tevens -purist.
pi_81444269
Zure sloten die niet tegen dit soort humor kunnen Wat een ellende mensen. Van die rondje van de zaak had ik een jaar later nog dubbel gelegen
pi_81444597
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Haha prachtig! Dit zijn leuke grappen. Een vraag van een klant niet of half beantwoorden is een beetje onbeleefd.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  zaterdag 15 mei 2010 @ 00:45:36 #98
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81445070
Een negroide man staat op de bus te wachten.
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".
Zegt die buschauffeur, "het is zwart en moet een uur wachten"
En rijdt vervolgens door.
Rayen 2½ jaar!
pi_81445256
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Deze komt aanrijden en de man zegt tegen de buschauffeur, "het is geel en is 5 minuten te laat".

Mensen die dan huilen over racisme
  zaterdag 15 mei 2010 @ 01:20:02 #100
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_81446255
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')