quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg kan die boswouter (Jarno?) uit dit topic weggetyft worden, als er één topic is die serieus is bedoeld, dan is het deze wel:
[Centraal] Liedjes-topic
Asjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg kan die boswouter (Jarno?) uit dit topic weggetyft worden, als er één topic is die serieus is bedoeld, dan is het deze wel:
[Centraal] Liedjes-topic
Zucht, tef eens op hier in KLB. Zoek een leven, ga iets nuttigs doen, in plaats van KLB vervuilen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef de_bosbos het volgende:
Nu moet ik hem wéér opnieuw plaatsen. Zucht.
Ik denk er even ove...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zucht, tef eens op hier in KLB. Zoek een leven, ga iets nuttigs doen, in plaats van KLB vervuilen.
Ik ben er nu ook klaar mee, eerst was het nog grappig (misschien de eerste 2 avonden), maar nu begint het gewoon irritant te worden.
Denk nog maar eens verder na, misschien maak je je hiermee geliefd bij een paar oldbies. Maar bij de meeste zul je zien dat ze uiteindelijk zat van je worden.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Denk nog maar eens verder na, misschien maak je je hiermee geliefd bij een paar oldbies. Maar bij de meeste zul je zien dat ze uiteindelijk zat van je worden.
Terechte opmerking!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Kan dit topic nou weer open:
Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.
Een terechte klacht, waar ook voorbeelden bij te verzinnen zijn waar geen op-de-pik-getrapte-mod meteen een slotje op hoeft te gooien. Er zijn genoeg mensen die er normaal reageren, wat een triest slotje zeg.
Nee. Er staat er nog een van gisteren open.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Een terechte klacht, waar ook voorbeelden bij te verzinnen zijn waar geen op-de-pik-getrapte-mod meteen een slotje op hoeft te gooien. Er zijn genoeg mensen die er normaal reageren, wat een triest slotje zeg.
Link? URL? PAINT?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Er staat er nog een van gisteren open.
Wel knap dat je ziet dat hij een groene broek aan heeftquote:
Ni, die gaat over ergerlijk en irritant. Da's compleet wat anders. Alleen omdat er nog baggertopics van vorige week open zijn, gooi je toch ook niet alles van deze week op slot.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Denk nog maar eens verder na, misschien maak je je hiermee geliefd bij een paar oldbies. Maar bij de meeste zul je zien dat ze uiteindelijk zat van je worden.
Staat 'm goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel knap dat je ziet dat hij een groene broek aan heeft
Arme ik. Straks houden jullie niet meer van me.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, nee.
Daar gaat je nachtrust, J..
iid triest slotje van een trieste mod.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Ik erger me aan 'Ik irriteer me'. is nog steeds dicht hoor van Ccquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |