ja, beetje een nadeel. Maar wel lekker zo voor de vrijdagmiddag hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Het begin is zo lekker maar voor de rest is de plaat zo eentoning.
Inderdaad. Ze zijn weer de oude archieven in geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Dido ook weer in het nieuws geweest ofzo?
Iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn weer de oude archieven in geweest.
Nou.. hmm.. DIT vond en vind ik nog wel leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Againzender het volgende:
Tjongejonge, staat niet in de computer, dus moet uit Pauls eigen koffer komen. Kan ook niet missen met deze eurodance bagger
het doet mij helemaal niets. erger me er dus ook niet aan, dat is wel een voordeelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou.. hmm.. DIT vond en vind ik nog wel leuk.
Werkt het zelfde als je laatste zoekresultaten in je google balk ofzo. Die woorden/ namen blijven erin staan.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Eén keer zo'n artiest die alweer tijden niet te horen was is leuk, maar ze overdrijven 't meteen weer.
Inderdaad op zo'n vrijdagmiddag is het wel erg prettig zeker met dit mooie weer. 't is trouwens ook wel een aardige plaat die het goed zal doen in de clubs.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, beetje een nadeel. Maar wel lekker zo voor de vrijdagmiddag hoor.
Over een half uurtje... WEEKENDquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand de klok een uur vooruit zetten, straks maar ergens op een terras in beesd maar een uur gaan rondhangen
hopelijk heeft beesd een terras
De megahit die vorige week net geen megahit werd.. gok ik (zit er toch altijd naast)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten wat de Megahit gaat worden...
Zat te denken aan Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats, net als de meesten bij 3FMFAN. Plaat is alleen nogal weinig gedraaid eigenlijk, dat ben ik niet gewend bij de MH's van de laatste tijdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten wat de Megahit gaat worden...
Dat dacht ik ook, vooral omdat het een NL product is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat te denken aan Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats, net als de meesten bij 3FMFAN. Plaat is alleen nogal weinig gedraaid eigenlijk, dat ben ik niet gewend bij de MH's van de laatste tijd
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, zappen.
Zal je on_air ook wel aantreffen danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook ga doen.
Op BBC radio one, begint zo Barry-O-ke festival (karaoke)
How Come?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal je on_air ook wel aantreffen dan
tijdens een ritje in een taxi geschreven ofzo staat mij bij?quote:
Toch nog gerechtigheid voor dit nummerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeegahit !
Inderdaad de Megahit die vorige week toch net niet Megahit is geworden.
Dacht het wel, maar weet ik niet zeker hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef Againzender het volgende:
tijdens een ritje in een taxi geschreven ofzo staat mij bij?
zeker niet, hoewel al al airplay zat heeft gehad. Je kan er lekker op fietsen trouwens kwam ik vanochtend achterquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
tijdens een ritje in een taxi geschreven ofzo staat mij bij?
Beetje lekker luchtdrummen erbijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker niet, hoewel al al airplay zat heeft gehad. Je kan er lekker op fietsen trouwens kwam ik vanochtend achter
Ik vind hem al te vaak op de radio komen, om mega hit te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rob wordt gecompenseerd
vind het geen erge megahit
je hebt mij zien fietsenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje lekker luchtdrummen erbij
die van ons heeft z'n contract niet verlengd, dus die is iets definitiever wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef JDude het volgende:
Hier is de systeembeheerder al bijna 2 weken met vakantie.
I got 5 on it...quote:
Oe, ik hoor the Gossip - Standing in the way. Blijft echt een super nummer als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:47 schreef -Hans- het volgende:
Briljante plaat en niet voor niets de nummer 1 van Rob Stenders.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, ik hoor the Gossip - Standing in the way. Blijft echt een super nummer als je het mij vraagt.
Die Glastonbury versie (video) is ook echt meesterlijk.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:Wonderful Days
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"ff lekker in het water plassen"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Briljante uuropener![]()
"Je bent maar de stem van het station en niet meer. Je moet je plaats weten binnen het station "!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |