Dit maakt heel veel goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef Againzender het volgende:
nou, dit lijkt mij geen slecht vervolg
Die zit normaal ook bij dolfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje wat is dit voor een <piep> kind?!
Niveau IQ +/- 60quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk-Is-Anders luisteraars. Niet echt veel anders dan als Dolf er is.
Zat er ook aan te denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Zit je met je te dure abonnement en je aaiphone zonder dat je er iets mee kan....
Moet je ook overstappen op t-mobile
De In Je Dip Mixquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uit Nederland
"Jippie - Rabje Radio"
(de vrijdag middag mix
)
Ik kreeg laatst een brief van Orange, dat het netwerk nóg beter zou worden nu ze samen zijn gegaan met T-mobile. Nou, het is eerder slechter gewordenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Zit je met je te dure abonnement en je aaiphone zonder dat je er iets mee kan....
Moet je ook overstappen op t-mobile
Nou als het hele netwerk eruit ligt, kun je ook weinig gprs-sen en Hsdpa-en lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken, al heeft gprs daar natuurlijk niets mee te maken
Giel Montagne , gouden urenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
TROS!
Op de een of andere manier moet ik daar altijd aan denken.
Die pleegt zo zelfmoord door van balkon af te springenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitgebreide woordenschat heeft die doos.
Bond tegen het vloeken heeft weer kunnen turfenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hoeveel keer is kut niet langsgekomen? Stuk of 10?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het wel zeker. Daar komt een aanklacht weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bond tegen het vloeken heeft weer kunnen turfen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |