Welke sfeer?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef jackson het volgende:
Hoe is de sfeer?
Er is geen sfeer?quote:
Heeft Piles weer iets te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
He ik had net gekeken of er al een was en die was er nog niet. En nu hebben we een dubbele
Ik las het op nu.nl inderdaad... Zal gezellig druk zijn met vliegtuigen daarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:58 schreef jna het volgende:
Moet Piles werken vandaag? Dan mist ie de drukste dag van het jaar op schiphol
Welke sfeer doel je op, de algemene sfeer.. De sfeer in de SC (stil) of op ons werk?quote:
Weet je wat... Laat maar lekker zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke sfeer doel je op, de algemene sfeer.. De sfeer in de SC (stil) of op ons werk?
Ook stilquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke sfeer doel je op, de algemene sfeer.. De sfeer in de SC (stil) of op ons werk?
Hier zijn er ook weinig... Had het vanmorgen iets drukker dan gewenst maargoedquote:
ZEG!quote:
quote:
Ik ga dadelijk lunchen met me pa, heb ik ook al een tijdje niet gezienquote:
Broccolitaartquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil iets superlekkers voor lunchNu nog ff bedenken wat
Ja maar dan heb ik vanavond niks meerquote:
Dan neem je vanavond iets andersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik vanavond niks meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Vrijdag visdagquote:
Ja. En donderdag kuisdag en woensdag gehaktdag en dinsdag strijkdag en maandag wasdagquote:
Now!quote:
Nog maar 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Waarom kijkt die ene boos?quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ik ook niet... Ik heb hem van deviantart gejat
Ik zeg er toch ook niks van johquote:
Doing finequote:
great!quote:
Die zijn ook blankquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is geen weer voor blanken
Metallica
Surinamers FTW!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is geen weer voor blanken
Metallica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:19 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom is Surinaams hardhout het beste voor je vloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You just made my day
![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
No shitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
Talpa bestaat al jaren niet meer man![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:19 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom is Surinaams hardhout het beste voor je vloer?Door wie is het fries uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel, je keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Moet ik ook nog doen.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:48 schreef eer-ik het volgende:
omfg, ik heb niet vaak dat ik me zó goed voel
Je kunt heel goed pizza's makenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:11 schreef Bravebart het volgende:
Bwhehe, als ik kok zou zijn, zou gastronomisch Nederland daar niet vrolijk van worden
Ben ik ooit pizza's vergeten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt heel goed pizza's maken(als je ze niet vergeet) en heerlijke gekookte eitjes
![]()
Flikker opquote:
Which means?quote:
Je bent vergeten dat je gratis naar Melt! bent geweest?quote:
Dat is hoordequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat je gratis naar Melt! bent geweest?
Ik zal je nog eens eens meenemenquote:
Ja doen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens eens meenemen [ afbeelding ]
Ergens was dit antwoord van mijlen ver te zien.quote:
Jouwe niet gelukkigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ergens was dit antwoord van mijlen ver te zien.
Daarom! #101ste post.quote:
quote:
Over de grond gooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
wat moet je met 400g sla?
Naar de klotequote:
Oh ROTTTTTTTTTURDAMMMMMmquote:
Jij moet volgens mij minder snuivenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ROTTTTTTTTTURDAMMMMMm
Mot je daar nou?
quote:
You do?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik snuif heul niets, al heb ik wel een mooie foto van sneuvende festival gangers.
Yeahquote:
Kom maar doorquote:
Oh wachtquote:
Ja laat Bart maar foto's makenquote:
quote:
*film later paktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:39 schreef Bravebart het volgende:
Nu zit ik me een ongeluk te eten om het allemaal binnen 2 minuten op te krijgen
* trein later pakt
Tuurlijk, ga gelijk kijkenquote:
Ik weet het, hoorde het op het nieuws vanmiddag nog een keerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:58 schreef jna het volgende:
Moet Piles werken vandaag? Dan mist ie de drukste dag van het jaar op schiphol
quote:
Ajoh tijd zatquote:
Ach ja, ieder zn geneugtenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
Aaaaahhhhhh![]()
Sorry, ik geniet ff van een koud colaatje
Moet toch ergens van genietenquote:
quote:
Heb ej downloads voorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Naja, je zal niet de enige zijn
Maar shit, nu wil ook die box hebben![]()
En die is gewoon nog €200,-
Whehe, ik dacht effe dat het een reactie op mijn post wasquote:
Nee, echt goeie series wil ik in de kast hebbenquote:
Daar begin ik echt niet aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, echt goeie series wil ik in de kast hebben
En 11 seizoenen duurt zo lang, en niet eens te vinden volgens mij
Ik koop verder ook echt nooit films en cd's, het enige wat ik nu origineel heb is Friendsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
Daar begin ik echt niet aan.
Ik koop echt niks meer, wat dat betreft.
Zelf heb ik echt 2 dvd's, een van een film waar ik zelf per ongeluk 0,01 seconde in voorkom en 1 van monty python omdat het briljant is.
Zo'n broertje heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:17 schreef mash_ het volgende:
ik koop ook niksme broer koopt wel super veel
heeft 200+ dvds op zijn kamer..
Dat ging meer over de rest van Fok!, maar ja, ik blader meestal wel terug jaquote:
Ik vind het wel handigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo'n broertje heb ik ook.
Ik hecht er echter absoluut geen waarde aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik hier ook, maar dat ging op den duur te hard. Dus nu een koffertje aan het vullen met films e.d.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een 500 GB HD met allerlei series en films, dát is pas handig
die je allemaal al gezien hebt :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 500 GB HD met allerlei series en films, dát is pas handig
Heyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:43 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Wat een vreemde dag. Eerst naar de verjaardag naar mijn zusje, daarna naar het condoleren van een vriendin van mij.
Lekker geregeld weerquote:Zonet een pakje gehad dat bij de buren lag van PeakIT... met een ITIL cursusboek.. maar ik ben daar ooit eens op kennismakingsgesprek geweest was, waarbij ik 20 minuten al weer buiten stond.
Maar geen begeleidende brief, dus maandag even bellen naar PeakIT over hoe en wat..?
Ik heb momenteel voor 36 dagen 4 uur en 11 minuten muziekquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb ook een extern hdd 250GB met series, films, muziek.
En dat heb je nodig omdat?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb momenteel voor 36 dagen 4 uur en 11 minuten muziek
Zal straks even kijken hoeveel dagen aan muziek ik hebquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb momenteel voor 36 dagen 4 uur en 11 minuten muziek
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Oh, jna, weet je wat ik vandaag tegenkwam op m'n werk:
[ afbeelding ]
![]()
Hondenspeelgoed, yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doggy style zeker
Jawel, je keek.
En de zweepjes zijn in de uitverkoop op dit momentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:21 schreef jna het volgende:
Hondenspeelgoed, yeah right![]()
Doggy style zeker
Dat is meer wat voor Cue en dingesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En de zweepjes zijn in de uitverkoop op dit moment![]()
Nee, de promo is op de radio, maar het programma op tvquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef PieterBas het volgende:
3FM?
Gaat Anita Witzier je helpen met je sexuele problemen op de radio... daar heb je toch Midden in de nacht rick voor
Aha.. Ja, in theorie moet dit jouw perfecte vrouw zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de promo is op de radio, maar het programma op tv
Maar wel bij de KRO
http://drlove.kro.nl/
Hou nou eens op johquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aha.. Ja, in theorie moet dit jouw perfecte vrouw zijn...
Hier is ze dan... Kim Holland...
NEEEEEE!
Sorry...quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:21 schreef PieterBas het volgende:
Morgen ga ik aan mijn online-experiment beginnen... Klopt het dat je binnen 6 maanden de ware liefde kan vinden via een onlinedatingwebsite
Heb er trouwens niet eens nachtmerries van gehadquote:
opzich wel van toepassing hierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
Oh Dinges... Oh Dinges!!
Ook goed voor je relatie
Nu nog een gratis datingsite vinden met veel (Zweedse) studentesquote:
We zijn je allebei kwijt hè, dat je dat weetquote:
Jammer dat dating.fok.nl niet meer bestaatquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Nu nog een gratis datingsite vinden met veel studenten
Ik wil niet daten op Fok... straks krijg ik nog een Epic fail aan mijn broek!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn je allebei kwijt hè, dat je dat weet
[..]
Jammer dat dating.fok.nl niet meer bestaat
Nee, op andere datingssites faal je minder?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil niet daten op Fok... straks krijg ik nog een Epic fail aan mijn broek!
Falen doe ik sowieso wel... als het maar geen epic wordtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, op andere datingssites faal je minder?
Vast nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Falen doe ik sowieso wel... als het maar geen epic wordt
Je bent nog al wat van planquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
Ja, maar het moet natuurlijk zo worden, dat ik bij een eventuele ontmoeting... een en al leugens heb verteld... en dat het een experiment was
Oh, en ik maar denken dat jij wel op de hoogte wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn je allebei kwijt hè, dat je dat weet
[..]
Jammer dat dating.fok.nl niet meer bestaat
Ben het ff kwijt nuquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:37 schreef jna het volgende:
Oh, en ik maar denken dat jij wel op de hoogte was![]()
Ik merk er weinig vanquote:Volgens mij zijn de SC's nu gewoon datingsites geworden
Ik moet toch ooit eens aan de vrouw komen.. Gewoon de kansen spreiden.quote:
Wie weet ziet zij de lol er ook van in, en leven jullie nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit eens aan de vrouw komen.. Gewoon de kansen spreiden.
quote:
Jij hebt niet eens een foboquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:44 schreef jna het volgende:
* checkt fobo Dark_Angelus
Veel plezier ermee Piles
En dan op de receptie naar de bruiloft.. Tijdens de speech van je dronken getuige... PieterBas en ??? kwamen in contact via een datingsite.. PieterBas wou als wijze van experiment kijken of het echt waar was, dat er ware liefde gevonden kon worden op het Internet... Eigenlijk vond hij ??? niet echt interessant, want miss_ horny_slut_loves_to_do_it_69 had een vele malen interessanter profiel maar..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet ziet zij de lol er ook van in, en leven jullie nog lang en gelukkig
Ben altijd wel benieuwd naar het gezicht achter de postquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
En dan op de receptie naar de bruiloft..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan op de receptie naar de bruiloft.. Tijdens de speech van je dronken getuige... PieterBas en ??? kwamen in contact via een datingsite.. PieterBas wou als wijze van experiment kijken of het echt waar was, dat er ware liefde gevonden kon worden op het Internet... Eigenlijk vond hij ??? niet echt interessant, want miss_ horny_slut_loves_to_do_it_69 had een vele malen interessanter profiel maar..
* PieterBas wordt nu gebitchslapt door zijn pasgetrouwde vrouw...
Haha, inderdaadquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, tijd voor bed want morgen om 06:10 post ik heir weer.
Na een dag zoals vandaag, laat ik even mijn fantasie de vrije loopquote:
Zoiets jaquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:51 schreef jna het volgende:
"LAAT HEM ZO, LAAT HEM ZO!!!"
Die zin heb ik nog maandenlang gebruikt bij het monteren met vrienden enzo
HEY HOER!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
HASSSSSSSAN! HIJ WILLL OOKK BROOODJEEE
Briljant stukje
Hij was goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
Dat stukje over "Geluk dwing je af" is ook echt briljant trouwens![]()
Morgen werkenquote:
Waar werk je eigenlijjk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Van 8-5 weer![]()
Ik wil vakantie
Maar gelukkig 3 dagen vrij na morgen
Goeie gokquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:15 schreef jna het volgende:
Waar werk je eigenlijjk?
Ik gok een dierenwinkel?
Wie wil niet vakantiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Van 8-5 weer![]()
Ik wil vakantie
Maar gelukkig 3 dagen vrij na morgen
Heb sinds januari al geen vakantie meer gehad, dus vind het nu wel weer eens tijd wordenquote:
Ah, is dat morgenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:18 schreef jna het volgende:
Morgen JAAPIE JAAPIE JAAPIE JAAPIE STAMMMMMMMM
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb sinds januari al geen vakantie meer gehad, dus vind het nu wel weer eens tijd worden
[..]
Ah, is dat morgen
Op de Campingzender 6 toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:18 schreef jna het volgende:
[..]
Morgen JAAPIE JAAPIE JAAPIE JAAPIE STAMMMMMMMM
Hebben ze die ook weer uit het stof gehaaldquote:
Hé, Harry is een held jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hebben ze die ook weer uit het stof gehaald
Vind het altijd wel lekker. Gewoon een weekje doen waar je zin in hebt enzoquote:
1-2-3-4 DENNISSS BIER!!quote:
Ja, dat heb ik inderdaad ook gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:38 schreef jna het volgende:
Harry is 1,5 seizoen geleden nog met Ajax meegegaan naar Zuid Afrika. Toen heeft ie ook geweldige stukjes opgenomen met de spelers.
Dan heb je toch een kutdag!..quote:
Kon net niet slapen nu net gegeten en zo kappertjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:39 schreef Deansensitized het volgende:
Yenice
Je bent er ook maar vroeg bij
jup!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:25 schreef Deansensitized het volgende:
Werken Angel?
Het is zeker hier heel drukquote:
Zeg dat wel, heb vandaag bijna niet geslapen door de hitte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:47 schreef mash_ het volgende:
die warmteDan maar even in de tuin zitten
![]()
Hopelijk vanaf 1 augustusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:05 schreef senoj84 het volgende:
wow, wat een weertje...!
nog mensen die komende weken naar stage moeten
Beginnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:08 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Ben je der dan vanaf, of moet je dan beginnne?
Dat is nog een beetje de vraag.. want ik kan kiezen uit 2 afstudeerstages... alleen wacht ik nog op een akkoord van schoolquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Oke, ik hoop er eind augustus vanaf te zijn
Wat doe je eigenlijk?
Oke, is toch mooi dat je keuze hebt...en wat voor school doe je?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is nog een beetje de vraag.. want ik kan kiezen uit 2 afstudeerstages... alleen wacht ik nog op een akkoord van school
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:47 schreef mash_ het volgende:
die warmteDan maar even in de tuin zitten
![]()
quote:
Het ziet er bij mij anders uitquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja zo maar eens de frituur aanslingeren, weeeeeeeeekend
Wat een bleke patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |